Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 395
  • Weergaven 12,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Omdat de stripversie nog niet ver genoeg is waarschijnlijk, zo was het met DBZ ook altijd.

Geplaatst

Daarom moet je fillers ook gewoon skippen. Naar mijn mening gaan sommige echte gevechten nog te snel voorbij.

Geplaatst

De afgelopen 3 maanden ofzo Naruto en Naruto Shippuden gekeken, heb wel alle fillers overgeslagen. Moet zeggen dat Shippuden toch wel een stuk beter is. Kan niet wachten tot de oorlog echt gaat beginnen. Heb alles in het japans gekeken, ook Naruto en de eerste 130 van Shippuden, het is gewoon veel vetter in het japans.

Geplaatst
De afgelopen 3 maanden ofzo Naruto en Naruto Shippuden gekeken, heb wel alle fillers overgeslagen. Moet zeggen dat Shippuden toch wel een stuk beter is. Kan niet wachten tot de oorlog echt gaat beginnen. Heb alles in het japans gekeken, ook Naruto en de eerste 130 van Shippuden, het is gewoon veel vetter in het japans.

(y) Ik begon in het Engels maar op een gegeven moment kwam ik op het punt dat er alleen nog Japanse afleveringen waren. Toen ben ik daar heel onwennig mee begonnen, maar na een tijdje begon ik toch wel in te zien dat het Japans 108745 keer beter is.

Geplaatst
  • Auteur
(y) Ik begon in het Engels maar op een gegeven moment kwam ik op het punt dat er alleen nog Japanse afleveringen waren. Toen ben ik daar heel onwennig mee begonnen, maar na een tijdje begon ik toch wel in te zien dat het Japans 108745 keer beter is.

A-fucking-men.

Geplaatst

Iemand die voor mij een lijst kan maken van de episodes die om het hoofdverhaal draaien? Dan bedoel ik de afleveringen van Shippuden :) Heb echt geen zin in al die filler afleveringen maar wil wel weten hoe het verder gegaan is met het hoofd verhaal.

Geplaatst

Heb ik ook :P Toen ik nog niet 'bij' was, keek ik echt iedere dag 2 afleveringen ofzo. Nu kan dat gewoon niet meer :(

Geplaatst
  • Auteur

Ja, vind ik ook echt een prachtig nummer. Sowieso één van de mooiste intro's van Naruto. Ik mis al die intro's überhaupt een beetje.

Ik denk erover na om een tijdje niet meer te kijken zodat ik over een paar maanden weer alles achter elkaar kan zien.

Geplaatst

Het was de outro ;) Maar dat wat jij zegt ben ik nu een beetje aan het doen :P Heb al 3/4 weken ofzo niet gekeken.

Geplaatst

Ik lees af en toe wat op Narutopedia, maar begrijp er op sommige momenten echt weinig van. Vond het wel grappig om te lezen dat een van die tailed beast (als ik het goed heb tenminste) Goku heet en zijn summoner Roshi :-D

Geplaatst
  • Auteur
Ik lees af en toe wat op Narutopedia, maar begrijp er op sommige momenten echt weinig van. Vond het wel grappig om te lezen dat een van die tailed beast (als ik het goed heb tenminste) Goku heet en zijn summoner Roshi :-D

Zijn volgens mij Japanse Goden/Mythes.