Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 395
  • Weergaven 12,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

:shhh:

Heb er zo een haat aan als ik ineens van iemand hoor wat er gaat gebeuren :mrgy:

Dan loop je rond met het gevoel dat de episode voorspelbaar word.

Geplaatst
  • Auteur
:shhh:

Heb er zo een haat aan als ik ineens van iemand hoor wat er gaat gebeuren :mrgy:

Dan loop je rond met het gevoel dat de episode voorspelbaar word.

:mrgy:

Ik zal het ook niet vertellen hoor. :D

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de manga niet gelezen. Ik keek toevallig een keer op de naruto-pedia page van Naruto en tot m'n ergernis keek ik per ongeluk over een stukje waarin gespoiled werd.

Geplaatst

Het is idd wel minder leuk, grote gebeurtenissen weet je al, maar de kleine dingen is vaak anders in de episodes dan in de manga.

Het is wel elke keer vet spannend met manga ;)

Dit is trouwens het enige anime waar ik naar de manga kijk, one piece, bleach en fairy tale kijk ik alleen episodes, dat is toch wat leuker :D

Geplaatst
  • Auteur

Waarom is ep 167 zo lelijk getekend, helemaal niet Naruto waardig en kinderachtig. Dikke ;e;e;e voor deze episode alleen omdat het zo raar is getekend.

Geplaatst

Ja uh, ik vond het wel iets hebben maar het kan beter inderdaad! Verder is de episode kick ass _O_

Geplaatst
  • Auteur
Ja uh, ik vond het wel iets hebben maar het kan beter inderdaad! Verder is de episode kick ass _O_

Minato Namikaze, the fourth hokage. _O_

Geplaatst

was ook het eerste wat mij opviel, dat het er lelijk getekend uitzag. maar het einde van de ep _O_ ik wist dat het zou gebeuren, maar het was echt fantastisch om het in beweging te zien.

Geplaatst
  • Auteur

Vind dit toch één van de mooiste Naruto Youtube filmpjes ooit. Geweldig muziek ook!

SPOILER ALERT!

[YOUTUBE]qz_fZQtKn98&playnext_from=TL&videos=D0j0Jia5_qg[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik vind kakashi ook vet :D

Zit nu in een episode dat ze naruto hinata en kiba hebben gecloned ofzo, hoop wel dat ze snel weer Sasuke en Orochimaru tegen komen, zodat ze Orochimaru kunnen verslaan. Maar zal vast nog wel even duren gok ik

Geplaatst

Ik vind Orochimaru af en toe echt veels te veel overpowerd :mrgy:, echt wat die vent heeft overleefd..props!

Geplaatst

Oow misschien een stom vraagje, maar weet iemand waar die verschillende namen voor zijn? Ik hoor heel vaak Naruto-kun , Naruto-chan , Nee-chan , Naruto-san en volgens mij heb je nog wel een paar ?

Geplaatst

Meestal is de kun/chan etc een vorm van respect net zoals Senpai.

Naruto voor vrienden

Naruto- chan voor kennisen denk k?

Nee-chan is een grote broer als het goed is, konohomaru noemt Naruto zo dacht ik.