Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 392
  • Weergaven 19,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Himan aan welke ben je verslaafd?

Ik speel de laatste tijd veel RCT 3!

[spoiler=Plaatjes]GEERT2b.jpg

GEERT1.jpg

Paar dingetjes die ik heb gebouwd.

Geplaatst

RCT1 is gewoon heldig, daar kunnen deel 2 en 3 bij lange na niet aan tippen. Sowieso zien 2 en 3 er veel anders uit dan de voorganger. Speel RCT1 nog regelmatig.

Geplaatst

GEERT1.jpg

Ziet er mooi uit hoor.

Geplaatst

GEERT1.jpg

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan alleen van die standaard parkjes bouwen :cab:

Geplaatst

Custom Scenery, en dan een beetje oefenen. Ik speel ook RCT 2

[spoiler='plaatjes']Blabla-4.png

Geert2.png

RCT222.png

Geplaatst

Er is ook een tof scenario van Nederland beschikbaar voor OpenTTD, echt tof om te doen als je ook de Nederlandse OV (trams en treinen) erbij doet. Zal straks wel ff screenshotje posten.

Geplaatst
Er is ook een tof scenario van Nederland beschikbaar voor OpenTTD, echt tof om te doen als je ook de Nederlandse OV (trams en treinen) erbij doet. Zal straks wel ff screenshotje posten.

Waar? Ben wel benieuwd.

Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall:

Geplaatst
Waar? Ben wel benieuwd.

Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall:

Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset.

De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig.

Geplaatst
Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset.

De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig.

Thanks, maar bij die treinenset zie ik nergens een downloadlink, ik kom uit bij deze pagina; http://www.tt-wiki.net/wiki/Dutch_Trainset. Trouwens, worden bedrijf 2 en 3 bestuurd door de computer of moet je die zelf besturen?

Geplaatst

Bedrijf 2 en 3? Je kunt zelf kiezen hoeveel bedrijven je neemt per game, en ook of je die zelf wil besturen..

De treinen kun je hier downloaden.

Geplaatst
ttd2.png

Loopt dit bij jou nooit verkeerd dan? Kun je je savegame eens een keertje uploaden?

EDIT: Waar moet je die treinen plaatsen?

Geplaatst
Loopt dit bij jou nooit verkeerd dan? Kun je je savegame eens een keertje uploaden?

EDIT: Waar moet je die treinen plaatsen?

Volgens mij in de grf map in je open ttd map.. Save game zal ik vanavond uplaoden, maar je moet waarschijnlijk alle grf's hetzelfde hebben om hem te kunnen draaien. Heb er ook een paar voor landschap etc.

Het loopt bij mij alleen verkeerd als het netwerk te vol zit, maar anders kun je door seinen en controleposten een route maken waar niet van kan worden afgeweken.

Geplaatst

Welke seinen zijn handig en welke seinen doen wat? Er staat wel een uitleg bij, maar daar snap ik geen hol van.

Ik snap alleen de standaard sein..

Geplaatst

RCT2+3 heb ik, ik vind het leuk om parken te maken, maar mijn parken zijn lelijk en hebben geen stijl. Ik ga maar weer eens RCT3 spelen :D

Geplaatst
RCT2+3 heb ik, ik vind het leuk om parken te maken, maar mijn parken zijn lelijk en hebben geen stijl. Ik ga maar weer eens RCT3 spelen :D

²

Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:)

Geplaatst
²

Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:)

[spoiler=afbeelding]im807r.jpg

Zie dat het huisje rechts een beetje is weggevallen, maar dat is alleen het zijkant ervan.

De rest moet ik nog vullen en aankleden, iemand nog ideeën?