Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Eindelijk een keer meegedaan als eerste doelman! Bedankt! En ook nog de 0 gehouden!

• Antwoorden 289
  • Weergaven 700
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Mr X. Ben ik geblesseerd ofzo? zie mezelf niet bij de reserves en niet bij het eerste elftal...

same here ;e

Geplaatst

Maak ik zo'n goede indruk word het niet beloont. Dat word na de training even wat langer op het veld blijfen de vrije trap oefenen dan kom ik er wel

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

Dit keer een wedstrijd tussen de reserves van RBC Roosendaal en onze reserves:

2aet2c0.jpg

34zey3m.jpg

Steijns heeft de twijfelachtige eer van de eerste officiële rode kaart in de geschiedenis van de club ( die uit de oefenwedstrijden niet mee gerekend)

dan weer een newsflash:

de interlandwedstrijden komen er weer aan en dus zijn er weer tal van spelers opgeroepen

2wqwjkx.jpg

2922trm.jpg

[spoiler=reacties]

Mr X. Ben ik geblesseerd ofzo? zie mezelf niet bij de reserves en niet bij het eerste elftal...

same here ;e

Ik heb al eerder aangegeven als je niet genoemd bent als geblesseerde ben je dus ook niet geblesseerd en ik ga niet over het beleid van de reserves dus als je daar keer buiten de boot valt kan ik er niets aan doen, maar iedereen krijgt evenveel wedstrijden dus jullie komen er wel weer bij in andere wedstrijden

Geplaatst

6.8 en weer lekker actief meeste meters gerend. de enige echte opvolger van Dirk-Kuyt en dat als Ajacied

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

Aangezien er weer veel mensen afwezig zijn voor interlands is er bij deze weer een nieuws update over deze jongens:

1zqrq1j.jpg

Joep Vorstenbosch heeft in het duel met Oekraïne een verstuikte enkel opgelopen en zal hoogstwaarschijnlijk een maand uit de roulatie zijn.

2ptq5p3.jpg

Voor Johny Farmer is het WK voorbij. Hij liep in de training naar aanloop van de halve finale een overbelaste pols op en is 2 weken uit de running. IN die halve finale verloor de V.S. van Spanje en zijn dus uitgeschakeld waardoor hij terug zal keren bij de selectie.

68zkug.jpg

24v3146.jpg

Thuis gingen de trainingen ook gewoon door en helaas zijn ook hier blessures opgelopen. Robson Da Silva moet 2 weken herstellen van een hoofdwond die hij opliep in een duel met Martijn Steijns.

Ook Daan van Luyt moet 2 weken vanaf de tribune toekijken door een hersenschudding die hij opliep in een training

Geplaatst

Kom wel erg negatief over, rode prent en medespeler geblesseerd schoppen:( Trouwens ook niet meer bij NL-21":(

Geplaatst

Ik was terug bij de reserves en bewijs dat ik daar te goed voor ben.

Geplaatst

YEAH!!! hele wedstrijd gespeeld...hopelijk krijg ik de kans paar wedstrijden achter elkaar te blijven spelen...

blijf in elk geval me best doen ;)

Geplaatst

Sta in een x bij de reserves! En dan ook nog als wissel!

Zal is een hartig woordje spreken met de coach, want dat kan natuurlijk niet! ;e

Geplaatst

Sta de laatste tijd vaak in de basis in het eerste :D Helaas nog geen interland, maar die komt vanzelf wel :P

Geplaatst

Haha, ik ben geblesseerd aan mijn enkel en zelf ben ik nu ook geblesseerd aan mijn enkel.

Geplaatst

De negentienjarige jonge doelman Ozan Kurt vervolgde zijn interlandcarrière met een sterk optreden voor Turkije onder 21. :huhu:

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Een aantal spelers zijn de afgelopen week geblesseerd geraakt en kunnen dus niet mee doen de aankomende wedstrijden. Deze spelers zijn: Daan van Luyt, Joep van Vorstenbosch, Johny Farmer en Robson Da silva.

rjjbsw.jpg

2lxgxzr.jpg

Vandaag was het dan zover, ons eerste puntenverlies. Von Egmund had al vrij vroeg in de wedstrijd de 0-1 op zijn voeten maar verzuimde het af te maken, hij kon vanaf de middenlijn zo doorlopen maar stopte halverwege en schoot de bal van ver tegen de vuisten van de keeper. Invaller Dam bracht ons op voorsprong. Emmen kwam dankzij de hulp van de scheids toch nog gelijk. Hij gaf 3 minuten blessuretijd maar toen die waren afgelopen liet hij gewoon doorspelen. Na 5 minuten blessuretijd kwam Emmen gelijk en direct floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.

Marco Dam

Deze 24 jarige Duitser speelt in de voorhoede van de All Stars. Hij heeft veel concurrentie van de andere spitsen maar in de spaarzame minuten die hij krijgt laat hij zeker van zich horen zoals in de laatste wedstrijd. Met zijn snelheid is hij de ideale spits voor een uitbraak en een garantie voor doelpunten. Helaas is hij nog wel te licht bevonden voor het nationale team van Duitsland maar wat niet is kan nog komen.

ih35fo.jpg

Geplaatst

gefeliciteert marco met je goal ga zo door man. Trouwens de novellers blijfen tegek

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

De reserves moesten op bezoek bij het altijd sterke Cambuur Leeuwarden

migke1.jpg

2rmkr4l.jpg

ook de reserves staan aan kop in hun groep:

1z4e6ft.jpg

ff een update foutje bij deze de goede update

Geplaatst

8.5 een goal en MOTM en dan ook nog is het meest gerend ik zeg maar 1 ding Coach doe je ogen eens open er staat een echt talent voor je......hahahahah grapje mooie novelle man

Geplaatst

Weer bij basis elf netjes hoor! :D

Heeft toch geholpen dat gesprek haha! ;e

Geplaatst

Leuk man stukje over mij. Ik schik me graag in de rol van pinch hitter. Als ik zo belangrijk kan zijn. Kiu mister x

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]