Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 289
  • Weergaven 700
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Daan van Luyt is weer hersteld van zijn blessure en heeft zich weer bij de groep aangesloten.

Robson da Silva en Johny Farmer zullen zich binnen een paar dagen weer bij de groep melden.

Joep van Vorstenbosch kamp nog altijd met zijn enkelblessure en zal nog zeker een maand afwezig zijn.

Vandaag kwam het kleine broertje van PSV op bezoek, FC Eindhoven.

28vu7fn.jpg

2ir9o1z.jpg

Het moest via een penalty maar ook die overwinningen tellen voor 3 punten. trok vanaf de rechterkant de 16 in en kon uithalen, wat ook iedereen naar hem riep. Hij bleek eigenwijzer dan iedereen dacht en deed dit niet. Een paar seconden later werd hij onderuit geschoffeld en kreeg de penalty mee. Zoals een oude wijsheid zegt, degene die de penalty versierd moet hem nooit zelf nemen want dan gaat het fout en dus stond Verhoeven klaar om ons de overwinning te bezorgen.

Om mij heen zie ik de ene na de andere trainer ontslagen worden. Als ik me niet vergis is nu al 50% van de trainers ontslagen bij zijn club, ik ben dus erg blij dat jullie en daardoor ook ik het goed doen en ik mag blijven zitten waar ik zit.

Tijn de Lange

Al doet zijn naam misschien anders vermoeden, deze jonge verdediger komt toch echt uit het noorden van Ierland. Hij is misschien niet de grootste speler maar met zijn fysieke gesteldheid compenseert hij dit optimaal. Hij heerst in de lucht en is daarmee een belangrijke centrale verdediger voor de All Stars. Er gaan sinds kort geruchten dat Cardiff en Southampton op de diensten van deze jonge speler azen.

1y90k1.jpg

Geplaatst

6.8, niet erg tevreden mee moet beter!;)

Geplaatst

Mooie update en een heerlijke speler ben ik toch! Fysiek ben ik sterk zeg :o

Geplaatst

Hallo trainer hier roept een talent!!!!!!!!!!!!!!! Grapje

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Als eerste begin ik even met een gerucht. Het gerucht gaat dat FC Groningen interesse heeft in 8 spelers van ons, deze spelers zijn Jan de Jong, Nicky de Vries, Johan Tol, Kristian Giesen, Wesley Oosterhout, Randy, Robert van der Ven en Pim Molenaar.

Lazio heeft zijn interesse voor Riro stopgezet maar er schijnt een andere Italiaanse club geïnteresseerd te zijn genaamd Catania.

Joep van Vorstenbosch zit nog altijd in de lappenmand, maar de rest heeft zich weer bij de selectie gevoegd.

Dan de wedstrijd tegen RBC Roosendaal, een club die altijd mee wil en moet doen voor de titel maar dit seizoen teleurstelt.

o5xt93.jpg

59n55.jpg

RBC werd zonder al te veel moeite opzij gezet. Het eerste doelpunt kwam van de voet van, van Son. Een afvallende bal kwam bij hem terecht waarna hij een diagonale streep afvuurde en het net trof. Het tweede doelpunt was een corner van de Lima. Kattenberg en Eikenhout gingen samen een kopduel aan in de lucht, Kattenberg kwam hoger en trof het net. De uitslag had, gezien de kansen, hoger kunnen zijn maar ik ben tevreden met deze overwinning.

Mick van Son

Deze Nederlandse middenvelder is een type a la van Bommel. Hij verzet ongelooflijk veel werk zowel aanvallend als verdedigend en is een echte leider ondanks dat hij de aanvoerdersband niet draagt. Hij is een kleine maar sterke speler die vooral in ondersteunend opzicht van grote waarde is, en af en toe pikt hij zelfs zijn doelpunt mee. Het is dan ook verrassend dat hij nog altijd op zijn eerste oproep wacht voor jong oranje , maar naar mijn mening zal dit niet lang meer duren.

2qjvtyt.jpg

Geplaatst

Bij reserves val ik in meteen goed cijfer. In het eerste val ik in en scoor de winnende penalty ik ben wel heldje:mrgy:

En leuk dat het zo snel gaat kiu :D

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

Frank Wamelink heeft een virusinfectie opgelopen, om de andere spelers niet in gevaar te brengen dat zij het ook oplopen heb ik hem direct weer naar huis gestuurd waar hij 2 a 3 weken mag uitzieken.

De volgende wedstrijd voor de reserves was die tegen de reserves van Helmond Sport die geen goed seizoen doormaken en ergens onderaan de competitie staan.

9svs3m.jpg

29pwz7s.jpg

Ondanks dat Berendsen de 2-0 scoorde vlak voor rust gaf hij in de kleedkamer aan niet meer verder te kunnen spelen. Toen wij gingen kijken waarom niet werd het al snel duidelijk, hij had vlak voor het einde een flinke beenwond opgelopen en zal daar ongeveer 3 weken van moeten herstellen.

Geplaatst

Prachtig man of the match! :D

Mooi doelpuntje mee gepikt! Wat een compliment Ã* la van Bommel!

Eerlijk gezegd was ik wel vroeger ook altijd zo'n speler haha! Niet zo goed, maar wel zo'n type! :D

Prachtig man! Chapeau _O_

Geplaatst

nu nog van de bank en je wint met hogere cijfers man

Geplaatst

Mag ik vragen met welke reden je steeds voor de keepers kiest in het eerste- en reserve elftal? Niet slecht bedoeld ofzo natuurlijk :P Vind het enkel raar dat ik de ene wedstrijd basis sta in het eerste elftal om daarna op de bank te zitten bij de reserves :P

Geplaatst
  • Auteur
Mag ik vragen met welke reden je steeds voor de keepers kiest in het eerste- en reserve elftal? Niet slecht bedoeld ofzo natuurlijk :P Vind het enkel raar dat ik de ene wedstrijd basis sta in het eerste elftal om daarna op de bank te zitten bij de reserves :P

die discussie is al paar keer gevoerd :P ik heb 5 keepers 35 veldspelers en allemaal willen ze hun wedstrijden spelen. degene met de minste wedstrijden begint de eerstvolgende wedstrijd in de basis en zo rouleert dit elke keer zodat iedereen evenveel wedstrijden heeft gespeeld aan het einde van het seizoen en niemand kan zeggen dat hij nooit of te weinig heeft meegespeeld ;)

De reserves laat ik door assist doen dus wie daar in de basis staat of op de bank zit word door pc gekozen en doe/kan ik verder niets aan veranderen.

(invalbeurten tel ik niet mee dus ik tel alleen de wedstrijden waarin je bent begonnen als basisspeler.)

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Vandaag De grote dag. Onze eerste krachtmeting met een Eredivisieclub en een kans op de volgende ronde van de Beker.

van Vorstenbosch, Wamelink en Berendsen moeten verstek laten gaan vanwege blessures.

f1gj1u.jpg

25k1u7n.jpg

We kwamen in de eerste helft brutaal op voorsprong vanuit een corner. In de tweede helft hielden we goed stand tot ergernis van de Utrecht spelers. Hoe meer de tijd verstreek hoe harder ze gingen spelen en een aantal van jullie liet zich te veel provoceren. Binnen 5 minuten werd er 4x geel getrokken. Het dieptepunt was de domme tweede gele kaart van, van der Ven. We stonden voor en hadden alles nog zelf in handen en dan laat je je zo provoceren, ik werd woest aan de zijlijn. De man die er toen inkwam om het gat op te vullen ging direct in de fout. Uit de vrije trap na de rode kaart trok hij iemand onderuit in de 16.. Penalty. De rest kon natuurlijk niet meer uitblijven. Bij de 2-1 liet Beltman zijn man uit zijn rug weglopen zodat die vrij kon inkoppen. Ik kan jullie vertellen dat ik blij ben dat er geen camera's in de kleedkamer zijn, want ik was woest! Het is een enorme kleedkamer maar zelf nog te klein op dit moment, hoe kan je bij een voorsprong zulke domme dingen doen?

Hier het doelpunt van Kattenberg wat ons op voorsprong bracht

Geplaatst

ik speelde niet supper heb ook geen wedstrijd ritme toch een 7 maar ik kan beter als je mij de kans geeft

Geplaatst

Nog steeds geblesseerd zeg. We doen het wel goed, alleen jammer van dit verliespartij.

Geplaatst

3 weken eruit met een virusinfectie :evil:.

Nette resultaten man :thumb:.

Wel jammer van de bekeruitschakeling, maar dat is geen schande natuurlijk ;).

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Na mijn woede-uitbarsting in de kleedkamer gister heb ik vandaag tijd gehad om na te denken. Ik kan het de jongens ook niet echt kwalijk nemen, ze zijn allemaal nog erg jong en hebben geen echte ervaring waardoor ze wat makkelijker te provoceren zijn en daar heeft Utrecht handig gebruik van gemaakt. We moeten dit gewoon achter ons laten en ons richten op de competitie.

Onze volgende wedstrijd was die tegen Cambuur Leeuwarden.

van Vorstenbosch, Wamelink en Berendsen kampen nog met blessures.

Denninho heeft zich bij het drietal gevoegd, hij kwam tijdens een training verkeerd terecht en liep een verstuikte enkel op waardoor hij 6 tot 8 weken afwezig zal zijn.

qyu25h.jpg

302m23k.jpg

Gelukkig hebben we ons na de wedstrijd tegen Utrecht goed herpakt en boekten opnieuw een overwinning.

Randy

Deze jonge Nederlandse vleugelspeler staat ondertussen al op 2 interlands voor jong oranje. Hij zowel op links als op recht uit de voeten en is daardoor een belangrijke speler in de selectie van de All Stars. Ondanks zijn lange lichaam is hij een rappe speler met een enorm creatief vermogen. Hier en daar pakt hij zelfs zijn doelpunten mee.

2ufrbcg.jpg

Geplaatst

Zo goed en maar zo weinig waard :5 ;c Nee leuk dat ik 2x gescoord heb hehe, hopelijk volgen er nog meer.(d)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]