Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

M'n interlandcarrière alweer vervolgd met een ijzersterk optreden. :huhu: Ben ik is een weekje weg verliezen ze meteen weer punten, ongelooflijk :cab:

• Antwoorden 289
  • Weergaven 705
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik speelde al mee en deed het telkens aardig of goed ;)

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

Er is weer een speler die een interlandwedstrijd heeft gespeeld:

20acism.jpg

Ondanks de afwezigheid van 22(!) spelers door interlands en blessures moesten de reserves toch aantreden tegen MVV.

4l4njo.jpg

fw87kl.jpg

Helaas viel er opnieuw iemand geblesseerd uit. Ditmaal was het van Luyt die tijdens een duel een gekneusde dijbeen opliep en 2 weken zal moeten toekijken.

Geplaatst

Ik was op interland waneer komt die uitslag hoop in volgende up-date dan word ik een knaller in nederland onder 19

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

Er zijn weer spelers actief geweest op het internationale podium:

10n6zjt.jpg

b6em1f.jpg

Iedereen is weer teruggekeerd en klaar voor de volgende wedstrijd. Helaas zijn er nog steeds een paar geblesseerd:

Denninho, Marco Dam, Jeroen Raedts, Daan van Luyt, Willem Haak.

sq7cyd.jpg

2cxwx9y.jpg

Weer een duidelijke overwinning voor ons. Helaas wist Verhoeven nog wel een penalty te missen in de tweede helft, maar uiteindelijk is het toch nog 3-0 geworden en blijven we bovenaan staan in de competitie en wordt de vraag, Wie kan ons afstoppen? steeds duidelijker geroepen op de velden in Nederland.

Wesley Oosterhout

Dit keer opnieuw een centrale verdediger in de spotlight. Ditmaal is het de 19-jarige Hollander genaamd Oosterhout. Deze zeer lange verdediger verrassend snel en heerst in de lucht. Hij heeft het vermogen om met beide benen te spelen en is daardoor een belangrijke speler in de defensie. Hij staat ondertussen al op 4 jeugd interlands en de teller zal nog gaan oplopen als hij blijft presteren zoals hij nu doet.

21ngphi.jpg

Geplaatst

Leuke update ik weer een 8.2 en openings treffer. als dat geen vaste basis krachtwaart is snap ik het ook nietr meer. 1 vraagje ik speelde een interland stond er. in ieder geval geselecteert maar de uitslag? nederland onder 19

en dan nog 1 ding. je laat helaas geen doelpunten meer zien wat ik erg jammer vind. vond ze altijd leuk om te bekijken

Geplaatst

Niet in de selectie maar ook niet geblesseerd. :(

Hoe komt dat?

Geplaatst
  • Auteur
Leuke update ik weer een 8.2 en openings treffer. als dat geen vaste basis krachtwaart is snap ik het ook nietr meer. 1 vraagje ik speelde een interland stond er. in ieder geval geselecteert maar de uitslag? nederland onder 19

en dan nog 1 ding. je laat helaas geen doelpunten meer zien wat ik erg jammer vind. vond ze altijd leuk om te bekijken

Ten eerste ga niet steeds om uitslagen enzo vragen. als deze er zijn laat ik ze zien wanneer ik daar tijd voor heb.

Ten tweede als je niet hebt gespeeld voor nl onder 19 valt er ook weinig te laten zien aan uitslagen.

Wat de filmpjes betreft er worden de laatste tijd geen echte mooie doelpunten gemaakt en ik pik alleen de mooie eruit anders wordt het te veel werk. De doelpunten die nu steeds worden gemaakt lijken te veel op elkaar om nog bijzonder te noemen ;)

Ben ik verdwenen of nog steeds niet wedstrijdfit?

helaas niet wedstrijdfit.

Niet in de selectie maar ook niet geblesseerd. :(

Hoe komt dat?

Tja andere willen ook wel eens aan spelen toekomen en dat noemen ze rouleren ;)

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

De nieuwste wedstrijd staat weer voor de deur en gelukkig loopt de blessurebank weer iets leeg. De laatste tijd kwamen er steeds meer jongens op terecht maar er zijn er nu nog maar 4 die kampen met blessures. Denninho en Haak zijn nog een tijdje afwezig maar van Luyt en Raedtshebben zich weer bij de selectie gevoegd voor de trainingen, al zijn ze nog niet volledig hersteld. De rest is weer blessurevrij maar nog niet helemaal wedstrijdfit.

2zxzb5z.jpg

14o8ly.jpg

We kwamen snel achter tegen Volendam en hadden het best moeilijk in de eerste helft. Vlak voor de rust kwamen we toch nog gelijk en vlak voor het einde wist onze wisselspeler zichzelf om te toveren tot een gouden wissel en schoot ons naar de overwinning.

Kristian Giessen

En opnieuw staat er een centrale back in de spotlight. Kristian Giessen is een van de oudste centrale verdedigers in de selectie van de All Stars. Ook hij heeft een ongelofelijke snelheid in de benen waarmee hij elke aanvaller eruit rent. Mario Been (trainer van Feyenoord) gaf in de pers al aan dat deze verdediger een zeer belangrijke speler kan worden voor elke eredivisieclub als hij zich blijft ontwikkelen zoals hij nu doet.

1567c46.jpg

Geplaatst

Ja. Ik denk eindelijk mijn eerste competitie goal :D

Geplaatst
  • Auteur

34e80on.png

De reserves moesten vandaag tegen FC Eindhoven:

2rd7okx.jpg

2wpjpdx.jpg

De reserves van Eindhoven zijn verpulverd door ons ze maakten geen schijn van kans!

Check ook eens het LLM gedeelte op deze forum en dan ook gelijk mijn llm novelle

Geplaatst

Goede update :D

Reclame maken voor je andere novelle :5

Geplaatst

13.9 km ik ben een echte suk hahahahhaha suk is onze held en ik ben zijn tweeling broer hahahah

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

De blessures zijn bijna allemaal verdwenen alleen Denninho (4 a 8 dagen) en Haak (3 a 9 dagen) kampen nog met hun blessures.

FC Oss was onze volgende tegenstander in de Jupiler League:

2gxfkhu.jpg

333de9e.jpg

Helaas niet gewonnen maar gezien het spelbeeld is deze 1-1 uitslag terecht. FC Oss begon beter aan de wedstrijd en zette veel druk op ons, toch kwamen wij op voorsprong door een eigen doelpunt van de doelman die een kopbal van Paters via de paal tegen zijn rug aankreeg en in het doel belande. Helaas kwam FC Oss op gelijke hoogte. FC Oss had 2 minuten voor tijd de winst kunnen behalen waren het niet dat invaller Geurkink met gevaar voor eigen leven zich in de baan van het schot wierp en de bal over de achterlijn tikte terwijl het doel leeg was.

Helaas lukt het me om een of andere reden niet meer om filmpjes te uploaden dus die zullen totdat ik dat heb opgelost niet meer worden gepost

De Graafschap heeft zich vandaag verzekerd van een ticket voor de play-off promotie/degradatie. de stand in de competitie na 19 wedstrijden is als volgt:

fegobk.jpg

Geplaatst

Graafschap verzekerd zich van Pl met 36 punten maar Veendam met 39 punten niet??

Geplaatst
Graafschap verzekerd zich van Pl met 36 punten maar Veendam met 39 punten niet??

ja hoe kan dat. trouwens weer een mooie update

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]