Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn jullie nou zo dom ;e

leer de jupiler kennen daar krijg je play off plekken van de laatste 9 of 7 wedstrijden als je dan van die wedstrijden bovenaan staat.

• Antwoorden 289
  • Weergaven 705
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

klopt idd wat Jan zegt. In de jupiler doen ze het anders. de normale telling gaat gewoon door en de ranglijst ook maar er word telkens na een aantal wedstrijden gekeken welke club het die wedstrijden het beste heeft gedaan en de meeste punten heeft behaalt en die krijgt een ticket dus kan wel dat veendam meer punten heeft maar die hebben ze dan waarschijnlijk aan het begin van het seizoen behaalt en niet in deze ronde

Geplaatst

oke dan snap ik het bedankt voor de uitleg ik kijk eigenlijk alleen maar eerste divisie westrijden

eredivisie, premier, bundes enz

Geplaatst
Zijn jullie nou zo dom ;eleer de jupiler kennen daar krijg je play off plekken van de laatste 9 of 7 wedstrijden als je dan van die wedstrijden bovenaan staat.

Ik ben een belg. Hoe moet ik dat nou weten?:cab:

Geplaatst
Zijn jullie nou zo dom ;e

leer de jupiler kennen daar krijg je play off plekken van de laatste 9 of 7 wedstrijden als je dan van die wedstrijden bovenaan staat.

Ben jij nou zo dom of denk je dat iedereen hier uit Nederland komt en ooit de jupiler league heeft bekeken.

Geplaatst
  • Auteur

11c7hw5.png

De twee geblesseerde (denninho en haak) trainen weer mij en zijn bijna volledig hersteld.

Vandaag was de Adelaarshorst het toneel voor onze wedstrijd en was Go Ahead onze tegenstander:

imo45z.jpg

503xia.jpg

Go Ahead heeft deze wedstrijd geen schijn van kans gemaakt tegen ons. De hele wedstrijd waren wij in de aanval, en kwamen zij een keer over de middenlijn waren ze meteen de bal weer kwijt. Helaas duurde het een uur voordat die bal er eindelijk in ging maar daarna zetten we door en lagen de andere 3 er ook vrij snel in. Dit zijn de wedstrijden die een trainer wil zien, totale dominantie over de tegenstander en een duidelijke zege boeken.

Ozan Kurt

Deze jonge Turkse doelman is van onschatbare waarde in het doel van de All Stars. Hij is bijna onpasseerbaar. Hij kan zelf ook aardig meevoetballen wat we in de wedstrijd tegen Go Ahead hebben gezien, hij bracht de bal gewoon naar de middenvelders door het veld over te lopen. Ook de Turkse jeugd bondscoach is zijn talent opgevallen en heeft hem tot vaste doelman van de jeugd gebombardeerd.

33f3u6d.jpg

Geplaatst

Mooie update man. ik heb trouwens een keer niet het meest gerend.

Geplaatst

basis...lekker hoor...geen 90 minuten maar dat komt vanzelf :)

Geplaatst
  • Auteur
Waarom speel ik niet meer?

ja ik blijf het niet uitleggen..... lees eerst eens een paar pagina's terug voordat je een vraag stelt die al tig keer is gevraagd en even vaak is beantwoord

Geplaatst

Ik krijg al steeds vaker het vertrouwen van de trainer8) nu alleen eens zorgen dat ik dat vertrouwen terugbetaal in doelpunten:(

Geplaatst

Alweer de 0 gehouden en een prachtige stukje over mij _O_ onpasseerbaar en een leuke meevoetballende keeper, wat een baas _O_

Geplaatst

Helaas een keertje niet bij de selectie. Wel mijn eerste goal gemaakt :) Ga zo door man!

Geplaatst

Ja. Maar ik heb misschien 1 keer gespeeld in 5 wedstrijden. Dan speel ik niet meer en krijg ik geen speelkansen.

Geplaatst
  • Auteur

Beste mensen,

Ik heb bij deze besloten deze novelle op een stop te zetten. Ik ben het plezier in deze game een beetje verloren (mede door het vele gezeur wat ik steeds krijg van sommige). Misschien dat ik er later nog mee verder ga maar voorlopig wil ik mij volledig gaan focussen op mijn LLM novelle.

Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen

MvG.

Geplaatst

Damn, ik was juist aan het wachten op mijn screentje:oops:

Nee, maar je hoeft je toch niet van iedereen wat aan te trekken? Een novelle maak je voor jezelf he :)

Jammer dat je er mee stopt.

Geplaatst

Jammer, maar had ook wel beetje zien aankomen gezien sommige domme users die hier rondlopen. Hopelijk ga je nog verder :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]