Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

AFC Ajax 55 leden hebben gestemd

1. 1. AFC Ajax

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2v80ryu.png

De nieuwe manager van Ajax:

nu Marco van basten weg is gestuurd bij ajax moet er natuurlijk een nieuwe trainer , er is heel veel gesproken over de nieuwe manager maar tot aan vandaag is er nog niets duidelijks gemaakt.

er zijn heel veel sollicaties gedaan door onder andere Martin Jol en Ronald Koeman , maar die werden allemaal afgewezen door Uri Coronel maar uiteindelijk kwam Rick Oerlemans een Sollicitatie doen, maar er werd heel veel getwijfeld over hem dus besloot Uri Coronel het een week uit te stellen.

en dat hielp wel want na een week uitstel had Uri Coronel zijn besluit gemaakt hij gaf Rick Oerlemans een contract van 2 jaar.

[spoiler=uitleg]ik ga een novelle starten met Ajax ik ga spelen als mezelf Rick Oerlemans, en ik hoop dat jullie deze novelle blijven volgen

Geplaatst
  • Auteur

2v80ryu.png

De nieuwe manager van Ajax:

nu Marco van basten weg is gestuurd bij ajax moet er natuurlijk een nieuwe trainer , er is heel veel gesproken over de nieuwe manager maar tot aan vandaag is er nog niets duidelijks gemaakt.

er zijn heel veel sollicaties gedaan door onder andere Martin Jol en Ronald Koeman , maar die werden allemaal afgewezen door Uri Coronel maar uiteindelijk kwam Rick Oerlemans een Sollicitatie doen, maar er werd heel veel getwijfeld over hem dus besloot Uri Coronel het een week uit te stellen.

en dat hielp wel want na een week uitstel had Uri Coronel zijn besluit gemaakt hij gaf Rick Oerlemans een contract van 2 jaar.

[spoiler=uitleg]ik ga een novelle starten met Ajax ik ga spelen als mezelf Rick Oerlemans, en ik hoop dat jullie deze novelle blijven volgen

Geplaatst

Weer een novelle over Ajax :m: Veel succes bij de minst mooie ploeg van Nederland. En ja dat is mijn mening.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties:]

@Vlonkie: bedankt , de reden dat ik ajax heb gekozen is : ajax is mijn club.

@rockbody: bedankt en ik zal het zeker proberen iets moois ervan te maken.

@SNDR : bedankt

Geplaatst

Mooie banner;)

Hopelijk kun jij van Ajax een mooie club maken!

Geplaatst

succes

Geplaatst
  • Auteur

ik heb een enquete toegevoegd

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor je stem the hunter

Geplaatst
Weer een novelle over Ajax :m: Veel succes bij de minst mooie ploeg van Nederland. En ja dat is mijn mening.

Je weet dat deze novelle over Ajax gaat, waarom neem je de moeite er op te klikken en er iets over te zeggen waar hij toch niets aan hebt.

Veel succes man bij de mooiste cloep van Nederland.

Geplaatst
  • Auteur

ik weet zelf nog niet hoeveel seizoenen ik ga doen heb dus maar 5 ingevuld want dat is wat ik sowieso wil bereiken maar meer seizoenen zou ook leuk zijn

Geplaatst

Veel succes bij Ajax, hopelijk kun je kampioen worden en over een paar jaar ook bij de Europese top komen :).

Geplaatst
  • Auteur

allemaal bedankt voor jullie stemmen

Geplaatst
  • Auteur
Succes bij bah Ajax ;c

jij vindt het bah ik vind het beste club ter wereld

Geplaatst
  • Auteur

de meeste willen tot nu toe dus dat ik 8 seizoenen ga spelen

Geplaatst
  • Auteur

2v80ryu.png

Rick Oerlemans haalt Mirzapour als 2e keeper

Rick oerlemans heeft de iranse doelman ebrahim mirzapour als 2e keeper gehaald , Ajax zou ongeveer 900k hebben betaald

407.jpg

en ondertussen heeft Rick Oerlemans Kenneth vermeer nog verkocht voor 4,2 miljoen euro

Geplaatst
  • Auteur
Waar heb je Vermeer dan gelaten?

die ga ik verkopen voor een paar miljoen

en hij is de 1e keeper van iran en ik zag dat hij wel goed kan keepen

Geplaatst
  • Auteur

ik heb iets aangepast bij mijn laatste update

Geplaatst
  • Auteur

ik update trouwens naar elke 4 competitiewedstrijden , naar 2 europa league wedstrijden en naar een bekerwedstrijd

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]