Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Gertjan Verbeek: 'Wij zijn er klaar voor!'

Het nieuwe voetbalseizoen staat op het punt van beginnen. Een goed moment om de situatie in Heerenveen eens te polsen. SC Heerenveen word in diverse media sub-topper genoemd. Maar de Super Friezen willen af van die status. SC Heerenveen wil dit seizoen definitief aansluiten bij de top van Nederland. Een neembare horde, volgens Gertjan Verbeek. Wij van vi.nl spraken met de oefenmeester over het voetbal en zijn leven.

U komt uit een doodnormaal gezin met een vader een moeder en drie kinderen. Ooit gedacht de velden op te gaan als hoofdtrainer in het betaalde voetbal?

'Nee, absoluut niet. Ik heb de sportopleiding van het CIOS gedaan en zo ben ik in aanraking gekomen met de topsport.'

Velen benoemen SC Heerenveen als een subtopper. Volgens Heerenveen en omstreken behoort Heerenveen tot de top van Nederland. Bent u het hiermee eens?

'Absoluut! Wij spelen bij vlagen goed voetbal en wij hebben de wil om door te dringen tot de top van Nederland. Het is AZ ook gelukt, dus waarom wij niet?'

Maar AZ heeft Opdam, Mathijsen, Landzaat, Perez en Arveladze.

'Ja, nou en? Wij hebben Hansson, Yildrim, Bosvelt en Huntelaar. Dat zegt helemaal niks. Met nog een paar versterkingen dit seizoen zie ik ons zo in de top-4 eindigen dit seizoen. Ik heb er alle vertrouwen in!'

Zou u de top van Nederland kunnen bereiken met deze huidige selectie?

'Tja, moeilijk te zeggen. In eerste instantie is niks onmogelijk natuurlijk. Maar als je je staande wil houden bovenin en Europees, heb je toch wat meer nodig. Daar we gaan dan ook naar kijken.'

Klaas Jan Huntelaar is gewild bij vele topclubs. Denkt u hem te kunnen behouden?

'Het zal moeilijk worden. Kijk, Klaas is nog jong. Hij heeft nog een hele toekomst voorzich. Mijn advies is dan ook: blijf dit seizoen nog bij Heerenveen! Ik denk dat als hij nu vertrekt, dat er teveel van hem verlangt word. Terwijl hij nog maar heel jong is. Dat is niet goed voor zo'n jongen.'

Wat doet Gerjan Verbeek als hij niet met voetbal bezig is?

'Niet veel, haha. Ik ben constant met het voetbal bezig. Als we gespeeld hebben, ben ik al weer bezig met de volgende wedstrijd. Ik heb naast het voetbal dan ook geen hobby's. Dat is echt niet te doen.'

Bedankt voor dit interview en succes met SC Heerenveen.

'Graag gedaan en bedankt!'

Geplaatst
  • Auteur
Gertjan Verbeek: 'Wij zijn er klaar voor!'

Het nieuwe voetbalseizoen staat op het punt van beginnen. Een goed moment om de situatie in Heerenveen eens te polsen. SC Heerenveen word in diverse media sub-topper genoemd. Maar de Super Friezen willen af van die status. SC Heerenveen wil dit seizoen definitief aansluiten bij de top van Nederland. Een neembare horde, volgens Gertjan Verbeek. Wij van vi.nl spraken met de oefenmeester over het voetbal en zijn leven.

U komt uit een doodnormaal gezin met een vader een moeder en drie kinderen. Ooit gedacht de velden op te gaan als hoofdtrainer in het betaalde voetbal?

'Nee, absoluut niet. Ik heb de sportopleiding van het CIOS gedaan en zo ben ik in aanraking gekomen met de topsport.'

Velen benoemen SC Heerenveen als een subtopper. Volgens Heerenveen en omstreken behoort Heerenveen tot de top van Nederland. Bent u het hiermee eens?

'Absoluut! Wij spelen bij vlagen goed voetbal en wij hebben de wil om door te dringen tot de top van Nederland. Het is AZ ook gelukt, dus waarom wij niet?'

Maar AZ heeft Opdam, Mathijsen, Landzaat, Perez en Arveladze.

'Ja, nou en? Wij hebben Hansson, Yildrim, Bosvelt en Huntelaar. Dat zegt helemaal niks. Met nog een paar versterkingen dit seizoen zie ik ons zo in de top-4 eindigen dit seizoen. Ik heb er alle vertrouwen in!'

Zou u de top van Nederland kunnen bereiken met deze huidige selectie?

'Tja, moeilijk te zeggen. In eerste instantie is niks onmogelijk natuurlijk. Maar als je je staande wil houden bovenin en Europees, heb je toch wat meer nodig. Daar we gaan dan ook naar kijken.'

Klaas Jan Huntelaar is gewild bij vele topclubs. Denkt u hem te kunnen behouden?

'Het zal moeilijk worden. Kijk, Klaas is nog jong. Hij heeft nog een hele toekomst voorzich. Mijn advies is dan ook: blijf dit seizoen nog bij Heerenveen! Ik denk dat als hij nu vertrekt, dat er teveel van hem verlangt word. Terwijl hij nog maar heel jong is. Dat is niet goed voor zo'n jongen.'

Wat doet Gerjan Verbeek als hij niet met voetbal bezig is?

'Niet veel, haha. Ik ben constant met het voetbal bezig. Als we gespeeld hebben, ben ik al weer bezig met de volgende wedstrijd. Ik heb naast het voetbal dan ook geen hobby's. Dat is echt niet te doen.'

Bedankt voor dit interview en succes met SC Heerenveen.

'Graag gedaan en bedankt!'

Geplaatst

Re: SC Heerenveen rijp voor de top?

Beetje onrealistisch interview want Gert-Jan Verbeek is juist niet altijd bezig met voetbal en thuis klust hij heel veel ;)

Geplaatst
  • Auteur

En daardoor is gelijk het hele interview onrealistisch? Hoe kan ik nou ruiken dat die gozer elke dag zit te klussen? :cab:

Geplaatst

precies, het is een novelle van fm, geen real-life soap, als je het onrealistisch vind donder je maar op.

Sjongejonge, het is onrealistisch omdat in het echt hij meer doet klussen.

Geplaatst
  • Auteur

Anonieme geldschieter voor SC Heerenveen

Een nog onbekende geldschieter heeft voor heel wat comotie gezorgt in Heerenveen. De geldschieter heeft zo'n 40 miljoen euro op de rekening van SC Heerenveen gestort. Volgens Riemer van der Velde gaat het om een oude bekende. 'Ik ga natuurlijk niet zeggen wie het is. Maar ik kan u melden dat het een oude bekende is.'

SC Heerenveen klaar voor het nieuwe seizoen

SC Heerenveen heeft deze zomer de nodige aankopen gedaan. Vanwege de financiële injectie, kon SC Heerenveen zich meer permiteren als anders. Hieronder een overzicht van de transfers:

Daniel Majstorovic (FC Twente) - € 5.000.000

Daniel Braaten (Rosenborg) - € 3.000.000

Johan Elmander (Brondby) - € 11.000.000

Landry Bonnefoi (Juventus) - € 300.000

Geplaatst

Dat van het klussen stond in het zelfde interview waar je de rest v/d informatie vandaan hebt. ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]