Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

bannerjp.png

mancity2.png

@Peterzinho - In de volgende update leg ik wat uit over de tacktiek, ik denk dat dan wel duidelijk word waarom ik Ireland verkoop!

Iedereen bedankt voor de succes wensen!

• Antwoorden 127
  • Weergaven 354
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie update man, de doelen kunnen zeker lukken als je met mooie aankopen komt. Ga vooral zo door man!

Geplaatst

goede update weer!;)

Geplaatst

Mooie update en Jovetic is natuurlijk een heerlijke aankoop :).

Geplaatst
  • Auteur
Weer 1 die met de almachtige Hein's 4-3-3 speelt;). Mooie update

Lekkere tactiek :shhh: Heb hem wel wat verdedigender ingesteld.

Geplaatst

Mooie maar simpele layout, daar houd ik wel van, geweldige aankoop met Wonderkind Jovetic, en tjaa over de tacktiek, ik gebruik hem zelf ook!

Geplaatst

Leuke aankoop met Jovetic, jammer dat je die tactiek gebruikt en niet zelf wat in mekaar hebt gedraait maar goed, smaken verschillen :)

Geplaatst

goede tactiek, maar nou weet ik nog niet waarom je ireland weg doet, hij kan toch gewoon centrale middenvelder naast barry?

Geplaatst

Een goede novelle!

Kort maar krachtig.

Een mooie lay-out, alleen wat ik weer niet snap is dat je Martin Petrov verkoopt aan Arsenal. Net alsof hij daar wel aan spelen toe zal komen? Idem. voor Javier Garrido.

Verder een goede novelle en ik wens je veel succes.

Geplaatst

D`Agostino is een hele mooie aankoop! Montolivo trouwens ook! :P

Geplaatst

Mooie aankoop met Montolivo en D'Agostino :)

Geplaatst

Mooie aankopen met Montolivo en D'Agostino, kunnen zeker wel wat bij voegen! Klasse novelle tot nu toe!;)

Geplaatst
  • Auteur
Een goede novelle!

Kort maar krachtig.

Een mooie lay-out, alleen wat ik weer niet snap is dat je Martin Petrov verkoopt aan Arsenal. Net alsof hij daar wel aan spelen toe zal komen? Idem. voor Javier Garrido.

Verder een goede novelle en ik wens je veel succes.

Wat maakt mij het nou uit of ze aan spelen toe komen bij hun nieuwe club ? Als Arsenal zulke spelers erbij wil hebben, mij best. :)

Geplaatst

Klinkende namen die echte toppers zijn of kunnen worden, maar ik vind niet dat je een echt verstandig transferbeleid houdt. Jovetic - Montolivo, het zijn alle topspelers daar zeker geen twijfel over, maar als je naar je tactiek kijkt dan ga je op den duur met problemen zitten ( Montolivo - Barry - Jovetic - De Jong - ... ) Welke van deze toppers gaat naar de bank ?

Deze magische 4-3-3 lijkt wel heel populair te zijn, maar of hij ook heel efficiënt is in de Premier League valt nog af te wachten. Ik twijfel er alvast niet aan dat het zo zal zijn, maar ik vrees dat je tegen de counterende ploegen serieus wat problemen zal ondervinden. Neem dit niet op als kritiek want ik spreek uit ervaring dat je met een sterk middenveld in Engeland veel sneller slaagt dan met een 3-mans middenveld

Geplaatst
  • Auteur
Klinkende namen die echte toppers zijn of kunnen worden, maar ik vind niet dat je een echt verstandig transferbeleid houdt. Jovetic - Montolivo, het zijn alle topspelers daar zeker geen twijfel over, maar als je naar je tactiek kijkt dan ga je op den duur met problemen zitten ( Montolivo - Barry - Jovetic - De Jong - ... ) Welke van deze toppers gaat naar de bank ?

Deze magische 4-3-3 lijkt wel heel populair te zijn, maar of hij ook heel efficiënt is in de Premier League valt nog af te wachten. Ik twijfel er alvast niet aan dat het zo zal zijn, maar ik vrees dat je tegen de counterende ploegen serieus wat problemen zal ondervinden. Neem dit niet op als kritiek want ik spreek uit ervaring dat je met een sterk middenveld in Engeland veel sneller slaagt dan met een 3-mans middenveld

Rotatie systeem :checkit: Bedankt voor reactie, zo een nieuwe update.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]