Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Sorry voor de dubbelpost, maar dit moet gewoon gepost worden:

[YOUTUBE]smbrYj3xAdA[/YOUTUBE]

Jiggy_O_

Dit is echt zo belachelijk hard he. Die beat._O_

Gooi de beste rapper van NL en één van de beste beatmakers van NL op een track en het resultaat is meesterlijk.

Geplaatst

Wel grappig, SirOj's album komt op Topnotch en Noah's Ark uit. Ben benieuwd wie allemaal op dat album komen. Verwacht sowieso Winne, Jiggy dus, ZL, Hef & Turk.

Geplaatst

Lineup DVD'10

Fakkelteit Groep + Fresku + Blaxtar + Cartes en Kleine Jay + VSOP + Dead Homiez + Pariaz + Rottz + Dret & Krulle + Hof Van Jaeden + Zware Jongens + Gikkels + De Kamer + FATA + Van Kwaad Tot Erger + Boef en de Gelogeerde Aap + Zoiezo + Mutiara TEC + Rosa Ana + Fotosynthese + Mid Kade + Surya + Timmietex + Vieira + Dion Mase + Pharao + D-Lipps + Scherpzinnig + Grote boze neger + De Dichter + Onderons + Xterne ruis + Killian + Hinderlaag + Blocq Van Kuffeler + Braz + Spitbull + Zwarte Lijst + Polski + Tastic

Blocq van Kuffeler, Grote Boze Neger, Mutiara TEC, Zoiezo, De Kamer, FATA en Scherpzinnig?? :nuts::sorry:

Geplaatst

Dat is DvD he. Gevestigde namen + onbekend talent. En ik ben echt blij dat de hele Fakkelteit Groep er is, echt master. En dan ook nog Rottz.

Mis helaas wel Noahs Ark :(

Geplaatst

Geen Zwart Licht, geen Noahs Ark, en wel een beetje stoer doen met die vieze overschatte Fresku, VSOP (BAH :@), nee ik vind dit allesbehalve dope, Duvelduvel maakt het dan wel weer goed maar de scene begint echt een beetje dood te vallen zo imo.

En oja beetje gekke gerrit opmerking Yari over dat je die onbekende namen niet begrijpt.

Geplaatst
Geen Zwart Licht, geen Noahs Ark, en wel een beetje stoer doen met die vieze overschatte Fresku, VSOP (BAH :@), nee ik vind dit allesbehalve dope, Duvelduvel maakt het dan wel weer goed maar de scene begint echt een beetje dood te vallen zo imo.

En oja beetje gekke gerrit opmerking Yari over dat je die onbekende namen niet begrijpt.

;e;e

Geplaatst

rwvueXqVrvE

Best een aardige track, video is goed! Ziet er errug professioneel uit. Die kale met dat baardje int begin vd clip is trouwens een mattie van me :)

Geplaatst
;e;e

Niet dat ik hem haat, ik ging afgelopen Dvd helemaal los op Twijfel maar de rest vind ik gewoon wat minder en hijs imo niet zo goed dat ie als grote naam moet worden neergezet iedere keer.

Oja Alex Extince (was klasgenoot van je toch? hoe was ie toen eigenlijk als persoon?) dropt dit jaar ook weer nieuwe album he, zal wel weer uit het niets ineens komen net als Toch? 3 jaar terug ;c

Geplaatst

Oja Alex Extince (was klasgenoot van je toch? hoe was ie toen eigenlijk als persoon?) dropt dit jaar ook weer nieuwe album he, zal wel weer uit het niets ineens komen net als Toch? 3 jaar terug ;c

Nah ik heb bij Richard Simons (Skate) in de klas gezeten. Peter Kops ken ik gewoon van het uitgaan, ben ik een tijd lang mee op stap geweest.

Geplaatst
rwvueXqVrvE

Best een aardige track, video is goed! Ziet er errug professioneel uit. Die kale met dat baardje int begin vd clip is trouwens een mattie van me :)

Ik ken hem al een tijdje ja, heerlijk nummer. Nu zie ik pas voor het eerste de clip trouwens. Maar ziet er inderdaad professioneel uit ja. :)

Geplaatst

zou iemand de moeite willen nemen om de volgende mp3tjes in een mapje te doen en die voor mij up te loaden?

t gaat om de volgende:

Jiggy Dje - Blauw Bloed

Jiggy Dje - Positivisme

Jiggy Dje - Maak Kennis Met Klasse

Jiggy Dje - De Kleren Van De Keyser

Jiggy Dje - Gooijehandop

Lange Frans - Ben Mezelf

Zo Moeilijk - Reünie

Yes-R - Bedankt ft Typhoon

Keizer - Keizer Koning Admiraal

Fresku - Twijfel

kan ze niet echt vinden namelijk

Geplaatst

Ik heb die van Jiggy allemaal. Heb ze met een youtube downloader gedownload. Dus hoge kwaliteit is het niet, dan zou je inprincipe zelf ook kunnen downloaden.

Geplaatst

Ja, youtube to mp3 converter.

Maar goed, is lang niet zo'n goede kwaliteit als dat van een albumversie.

Geplaatst

ja ik snap dat ik ze ook van youtube kan halen maar ik dacht ik vraag even of iemand ze ook in goeie kwaliteit heeft :)