Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Weet iemand of Foto nog een nieuwe track gedropt heeft :cab:

Nee man. Al een tijdje niet. ;(

Geplaatst

Bij DvD deed ie 3 nieuwe tracks en in februari komt zn album dus ik denk dat er binnekort wel een nieuwe track komt.

Geplaatst
Heb Boef en Aap eigenijk nooit echt goed gecheckt, maar op FTG2 zijn ze wel dope. Ff meer van hun halen.

Iets zegt mij dat ik die reactie vaker zal horen van andere nederhopliefhebbers..

Geplaatst

0118 niet vergeten!

[YOUTUBE]mWLFYlcl6ac&feature=related[/YOUTUBE]

Dit blijft ook vet!

[YOUTUBE]D0FE0916D4F43667&playnext=1&index=27[/YOUTUBE]

En KGV de masters,bestaan ze nog?

[YOUTUBE]pQRovPk30lU[/YOUTUBE]

Risskant ben ik ook nog niet tegengekomen

[YOUTUBE]I5IT4RbHJe4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]UhlKZzYfA3o[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]bEgJr5aj7U0[/YOUTUBE]

Geplaatst

[YOUTUBE]7sA2Zf-wojA[/YOUTUBE]

Weet dat het niet echt Nederhop is, maar vind het meer dit dan hip-hop.. Deze beat is echt heerlijk

[spoiler=Voor de lachspieren]

[YOUTUBE]cegdR0GiJl4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]KbW9JqM7vho[/YOUTUBE]

Dees is gewoon grappig:-D

Geplaatst

Bericht van Fresku op Hyves:

Na hun internationale doorbraak met de wereldwijde nummer 1-hit "Worms Inside My Face", keert de formatie Kutzooi (bestaande uit Fresku, Teemong en Shock-N-Surprise) terug met een nieuwe kraker genaamd "Baby's", afkomstig van hun nog te verschijnen album "Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden".

In dit zwoel romantische lied, dat menig vrouwenhart sneller zal doen kloppen, bezingen de heren hun explosieve liefdesleven en hoe ze deze in stand houden. In de videoclip zie je onder meer gastoptredens van R. Kelly, Enrique Iglesias, Kim Kardashian en hoe onschuldige pasgeborenen worden geliquideerd. Deze muziekvideo is dan ook niet geschikt voor jeugdige kijkers.

kW5ukOTRIpY

kutzooi, .. ps. wacht ook op mn volgende single die zsm af is,

Moet wel zeggen dat de beschrijving leuker is dan het lied zelf.

Geplaatst

Idd. Die titel van dat album moest ik wel ff om lache. Trouwes Jordi(toch?). Wat een kut naamsverandering.. ;p

Geplaatst
Jack Parow en Die Antwoord zijn heldig_O_

Echt he de enige hiphop die jij goed vind is wannabe-hiphop :cab:

Geplaatst

Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen.

Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen.

Geplaatst

Jack Parow vind ik niet zo, gisteren bij DWDD vond ik hem wel aardig, maar verstond er weer geen ruk van. En komt die daar in de studio met een hempje en korte broek;e

Geplaatst

Jack Parow is wel lachen hoor. Maar zelf kan ik het meest genieten van Zwart Licht ofzo in de Nederlandse hip-hop.

Geplaatst
Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen.

Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen.

Hmm ja kan wel, nex van meegekregen. Ik ga trouwens die titel uit me kop lere.

edit: @hierboven. ja idd. Ik ZL en Jiggens.

Geplaatst
Jack Parow is wel lachen hoor. Maar zelf kan ik het meest genieten van Zwart Licht ofzo in de Nederlandse hip-hop.

Ja oke, maar ik kan geen 2 tracks van hem achter elkaar luisteren, wel grappig, maar meer niet imo. :P En is natuurlijk niet te vergelijken met Zwart Licht. :*)

Geplaatst
Hmm ja kan wel, nex van meegekregen. Ik ga trouwens die titel uit me kop lere.

edit: @hierboven. ja idd. Ik ZL en Jiggens.

Wil ik ook doen. Vertel je zo ja nieuwe Fresku album komt uit. Ja hoe heet ie dan en dan zeg je dat. :mrgy:

Geplaatst

Wat vonden jullie eigenlijk van Jerome XL album dit jaar? Ik vind het best dope. Faberyayo idem. Valt me wel op dat Faberyayo's productieteam vooral electro gebruikt.