Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Nee man. Hayzee gebruikt altijd dezelfde soort beats. Kubus en Delic zijn master. Boef in opkomst, ik zeg je. Je kan zeggen wat je wil over Boef en de Aap maar die beats op Vossenjacht, Echte Helden, Mosredna en Wanneer De Zon Gaat Slapen zijn gruwelijk.

Geplaatst

Beats van Boef zijn best simpel man, niet echt heel knap ofzo. Hayzee is gewoon veruit de beste producer van NL, altijd dezelfde beats? TOTAAL niet, check het verschil tussen een Bliksemschicht en dan weer Superbad en dan weer Geau Geau en dan weer iets als deze:

Osrgcau6mro

Hayzee moet internationaal, hij is een beest.

Geplaatst

Hayzee varieert idd wel veel op No JuJu vooral, wat een harde tape is dat. Wou het eigenlijk gister nog zeggen maar was te lui.

Geplaatst
Hij is goed ja, maar hij moet kappen met die piepjes. Hij is ook zeker niet de beste

Vind die piepjes juist wel vet erdoor, alleen hij geilt wel op 'zijn' Boaz is een alien' zinnetje.

Geplaatst

''Tegenover State Magazine verklaarde Jiggy dat de jonge producer Felix Laman alle beats op het nieuwe album voor zijn rekening zal nemen. Tevens onthulde Jiggens de titel van zijn nieuwe werk: Het Grote Plaatje. En hij bevestigde dat er binnenkort werk van hem en Sticks zal verschijnen. Of Sticks daarmee ook zijn opwachting op Het Grote Plaatje zal maken is onduidelijk.''

Ben benieuwd. :D

Geplaatst

Ik zie hier jullie discussieren over Nederhop producers en ik zie nergens de naam FS Green? Sowieso de meest getalenteerde NL producer van dit moment. En vergeet The Flexican niet, man is een beest!

Geplaatst

FS Green is ook een baas, Flexican niet, F-F-F-F- Flexican ;e ;e

Delic is de opperbaas. :)

Geplaatst

Volgende week in Antwerpen: Dont forget Gaza, zijn toch Nederhop artiesten of niet?

Wat vinden jullie iig van line-up?

36a8018bb5c6719fedbfae87df0011e9_234.jpg

Geplaatst

Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;)

Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt:

http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/

3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab:

Geplaatst
Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;)

Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt:

http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/

3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab:

Done :)

Geplaatst
Volgende week in Antwerpen: Dont forget Gaza, zijn toch Nederhop artiesten of niet?

Wat vinden jullie iig van line-up?

36a8018bb5c6719fedbfae87df0011e9_234.jpg

Voor die artiesten heb ik €30,- betaald op DvD in 013. Nog FTG er bij en dan was het plaatje wel zwaar compleet

Geplaatst
Hayzee varieert idd wel veel op No JuJu vooral, wat een harde tape is dat. Wou het eigenlijk gister nog zeggen maar was te lui.

Heerlijk album No JuJu _O_.

Geau Geau, Mosquitos en Tafels zijn imo beste tracks van dat album.