Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

OOOOH als Denny dat kan zeggen dan kan ik ook wel zeggen dat de nieuwe EP van Dio best wel oke is. Z'n album die bgin 2012 uitkomt word geproduceerd door Joris Titawano aka SirOJ. TOFFFFFFF. Naast crap als Tijdmachine enzo heb ik Dio nooit echt een heel slechte rapper gevonden. Net als Sef. Sef nog iets beter zelfs.

Geplaatst

Laatste weken weer volop alle shit van Opgezwolle aan het luisteren.

Hoe geniaal eigenlijk bij vlagen?

Geplaatst

Hebben jullie het nieuwe nummer van Gers gehoord? Wat een schande :-D

[YOUTUBE]G0j9OTde7iw[/YOUTUBE]

Geplaatst

WI4PZX-bgM0

_O_ Zwolle. Is een nieuwbouwwijk vlakbij Holtenbroek dacht ik, ben er in ieder geval een keer langs gereden.

Geplaatst
Wat mij betreft de enige Nederhop die het beluisteren waard is.

What about Typhoon, Akwasi, Fresku, Winne? Opgezwolle is een tikkeltje overschat, neemt niet weg dat het dope is

Geplaatst

Fresku, Winne, Zwart Licht en Typhoon zijn imo de beste nederhopartiesten. Opgezwolle nog niet geluisterd :G

Geplaatst
What about Typhoon, Akwasi, Fresku, Winne? Opgezwolle is een tikkeltje overschat, neemt niet weg dat het dope is

Typhoon heeft wel wat prima nummers, maar voor de rest..mwah. Akwasi, Fresku en Winne heb ik eenmalig gecheckt en dat nodigde niet uit voor een vervolg.

Geplaatst

Fresku vind ik live veel beter. Typhoon gewoon 't zelfde, zijn solo album vóór die Cool Collective onzin blijft een van me favoriete albums. Winne is wel ziek, maar nog nooit live gezien volgens mij. Ik denkt dat David Opgezwolle zo overschat vind omdat er mensen zijn die enkel Opgezwolle luisteren en geen andere Nederhop, terwijl in zijn ogen betere/of gelijkwaardige rappers in Nederland rondlopen. Iedereen heeft het maar over Rico, Sticks en Ty. Vind het zelf niet onterecht en Opgezwolle blijf ik het beste vinden, eerste nummer wat ik luisterde van Nederhop was het nummer 'Zwolle' van hunzelf.

Fresku, Winne, Zwart Licht en Typhoon zijn imo de beste nederhopartiesten. Opgezwolle nog niet geluisterd :G

Vreemd :cab:;

,
geen Opgezwolle maar wel Zwolle though,
zijn in mijn ogen wel goede nummers. DAC moet je ook luisteren man, Ik Meen 't Echt is een ziek nummer.
Geplaatst
v=u9SkQa9CO5M"]Regendans[/url],
geen Opgezwolle maar wel Zwolle though,
zijn in mijn ogen wel goede nummers. DAC moet je ook luisteren man, Ik Meen 't Echt is een ziek nummer.

Die verse van Jiggens op Dubbel K.O. ik krijg gewoon kippevel als ie begint. :mrgy:

Geplaatst
rico_kubus_dmt_cover.jpg

Ruim een jaar geleden zochten de goede vrienden Rico en Kubus elkaar op. Even samen wat eten en praten over de muzikale toekomst. Van het één kwam het ander en voor ze het wisten hadden ze samen een nummer gemaakt. Dit klonk zo lekker dat de twee muzikanten besloten samen een EP te maken. “De ideeën bleven echter maar komen,†vertelt Rico. “Een EP zou veel te kort zijn geweest om al deze nieuwe creativiteit in te vangen. Daarom besloten we maar meteen een heel album te gaan maken.â€

Het album, DMT, brengt voor beide artiesten uitdagingen met zich mee. Rico werkt op dit album bijvoorbeeld voor het eerst in zijn carrière zonder andere rappers. “Ik hoef nu dus geen concessies te doen, daar ben ik blij mee. Als tekstschrijver kan ik nu veel meer dan anders mijn grenzen opzoeken.†Ook voor Kubus is de samenwerking een nieuw avontuur. “Dit is echt een samenwerkingsproject. Het is Kubus en Rico. Het is gebruikelijk dat een producer een aantal beats naar een rapper opstuurt, die er dan een paar uitkiest. Deze keer ben ik echt samen met Rico het creatieve proces in gedoken. We zijn samen gaan passen, meten, puzzelen. DMT is daarmee een plaat geworden die een gevoel van ons allebei uitdrukt.â€

1. Vrij

2. My level

3. Repelsteeltje

4. De Lift

5. Spookhuis

6. TBS

7. Piep Piep

8. De Freak De Flow

9. Zeepbubbel

10. Opties Ft. Sticks

11. Kraak

12. Flobber

13. DMT

14. Mag Ik

15. Antionette

16. Dubber

17. Scooby

18. Klim de bloem

19. Bahamas

20. Ouwe Broek

21. Zie Me

DMT tracklist. 21 nummers; hoop niet dat er van die korte shit bij die zit. Dikgedrukt ben ik benieuwd naar.

Geplaatst

hQE0X8Zc5E8

Filmpje gemaakt door label van Kendrick Lamar. Vanaf 1.00 min hoor je gewoon Faberyayo (niet dat ik 'em hard vind ofso), maar zouden ze serieus hem kennen of gewoon een willekeurig Nederlandstalig 'hip hop' nummer hebben gekozen?

Geplaatst

[YOUTUBE]MMIFMGJA6q4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]TpYH2nqcFNE[/YOUTUBE]

2 van mijn favoriete nederhop tracks

originele sampel is ook dope trouwens

[YOUTUBE]Q3lw_GrtS_I[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Eguak9Y6MG0[/YOUTUBE]

dit is ook wel dope

Geplaatst

YiRP-nHB9TU

haha blijft geniaal

'I think I murdered the intro' :mrgy: Loopt gewoon complete bullshit te lullen maar oke haha

Geplaatst

Ja gruwelijk hard nummer gewoon, ga ik de komende maanden wat vaker beluisteren dus even op het bureaublad zetten.

Geplaatst
Vind 'm mwa. Niet heel hoogstaand. Hoop dat de rest van het album beter is.

Wat? Gruwelijke track vind ik het. Met je klinkklare klarinetje xD