Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kijk de aflevering maar eens terug ;) het nummer is wel van TC maar het refrein niet? apart.

Er staat toch ft Awa Ras? Damn!

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Dus? Wat maakt dat nou uit? helemaal nix! Als je er tegen bent, moet je het niet in je nr gebruiken ;) klaar.

Geplaatst

Wat een discussie zeg, wat maakt het uit dat ze het gebruiken, het gaat om de track. Niet om het moralisme of wat dan ook. :cab:

Geplaatst

Ik ben trouwens op zoek naar een keiharde banger met een Nederlandse rapper die heeeuuul snel rapt en er komt af en toe ook de naam Leo ofzo in en die wordt dan best hard geroepen ofzo.

Geplaatst
Dus? Wat maakt dat nou uit? helemaal nix! Als je er tegen bent, moet je het niet in je nr gebruiken ;) klaar.

Dus als jij een nummer maakt met iemand anders dan ga jij bepalen wat hij wel en niet mag zeggen?

Geplaatst
Dus als jij een nummer maakt met iemand anders dan ga jij bepalen wat hij wel en niet mag zeggen?

Als je een rapper bent, die tegen het n-woord is in raps. Dan moet je het ook niet accepteren dat diegene waarmee je samenwerkt het gaat roepen in de raps ;) zo simpel is het. Maar laat maar, je snapt er nix van ;) maakt ook verder niet uit.

Simpel voorbeeldje: als iemand is overleden aan kanker uit je omgeving, pik jij het ook niet als iemand waarmee je samenwerkt in zijn rap gaat schreeuwen: kanker dit kanker dit. Dan ga jij daar ook tegen in en bepaal je dus ook wat hij niet mag zeggen. Nja of je zegt de samenwerking op :P

Geplaatst
Pomp Les Volumes. @Joepert.

Ah thanks. Was zaterdag na de wedstrijd bij ons in de kleedkamer en echt geniaal haha, keihard losgaan met iedereen hehe.

Geplaatst
Als je een rapper bent, die tegen het n-woord is in raps. Dan moet je het ook niet accepteren dat diegene waarmee je samenwerkt het gaat roepen in de raps ;) zo simpel is het. Maar laat maar, je snapt er nix van ;) maakt ook verder niet uit.

Simpel voorbeeldje: als iemand is overleden aan kanker uit je omgeving, pik jij het ook niet als iemand waarmee je samenwerkt in zijn rap gaat schreeuwen: kanker dit kanker dit. Dan ga jij daar ook tegen in en bepaal je dus ook wat hij niet mag zeggen. Nja of je zegt de samenwerking op :P

Nee. punt.

Geplaatst

Je snapt er echt helemaal niks van. Stop maar gewoon.

Geplaatst
Ik ben trouwens op zoek naar een keiharde banger met een Nederlandse rapper die heeeuuul snel rapt en er komt af en toe ook de naam Leo ofzo in en die wordt dan best hard geroepen ofzo.

Haha ik dacht dat je Nouveau Riche en Polska niets vond.

Geplaatst
Haha ik dacht dat je Nouveau Riche en Polska niets vond.

Ja hehe, had het ook niet verwacht maar die was wel even lekker toen.

Geplaatst

[YOUTUBE]OVrT0oBROic[/YOUTUBE]

Kga hard op deze! _O_

_

Mijn mannen schieten clips, geen mens..

Ik zie sterren vallen, maar ik doe geen wens..

Ik ken Gotti, whatup Lens..

Zie me in Eindhoven, kick het, kick het net Lens..

Rasskulz! _O_

Geplaatst

Beter maken we een speciaal topic aan voor mainstream hiphop :/ fock dit. Ik hoef Kempi niet te zien :@ :@

Geplaatst
Beter maken we een speciaal topic aan voor mainstream hiphop :/ fock dit. Ik hoef Kempi niet te zien :@ :@

Ging meer om Rasskulz, ma is cool ik zal dingen met Kempi niet plaatsen :p

[YOUTUBE]JxghrhU0iyI[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ja, dan krijg je de eindeloze discussie, dit is mainstream, nee underground!

Geplaatst

DrlhpmfKWEo

Charizard blablabla nog niet echt gecheked, maar deze wel nice

Mijn Grootste Vijand van Jiggy is trouwens echt nice :)

"Alleen hele domme mensen klinken eerlijk, dus me favoriete mens op dit moment is Geert Wilders"