Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ja klopt. Ik heb het niet zo op Boef en de Aap maar ik vind deze echt tof. Ben benieuwd wat ze op FTG 2.0 droppen.

Geplaatst

Rik gaan wij 24 sep nog naar Boef in 013? Zoja, gaat David dan mee ofzo? :cab: We moeten sowieso daar vroeg aanwezig zijn man want > gratis, zaal is open om 20:00.

Geplaatst

Ik digg Boef en Aap niet en er komen ook niet heel bijzondere andere rappers (Zo Moeilijk alleen) dus ik ga sowieso niet mee :cab:

Geplaatst

ik zoek 2 albums van engel, op karakter (2010) en geen weg terug (2009)

zou iemand linkjes via pm kunnen sturen? :)

Geplaatst

voor de liefhebbers. Jayh (Jawson) in TMF Kijk dit nou. Is net begonnen, hij zelf is nog niet in beeld geweest zeg maar. Zal zo wel komen.

Geplaatst

Zo Moeilijk komt in Febr. 2011 weer met een nieuw album zei Rosco.

Geplaatst

4utcbc.png

----------

wiorc3.png

Gudver ik heb die primeurtjes voor jullie. #handigdietwittervrienden

edit: nog één. No JuJu komt ergens in oktober

Geplaatst

Haha ik heb met intro optreden van Tastic gecheckt, met 5 man helemaal loos gaan vooraan en allessss. Toen later naar buiten gelopen stond ie daar, beetje gechilld, ging ik op een gegeven moment praten met manager en die zat dus ook al te vertellen dat die clip eraan kwam, dat Tastic ook goed Frans kan en eigenlijk moet proberen daar wat mee te doen en shit. Als ik hem zou zien met DvD kreeg ik ook nog een drankje van hem dus dats wel lachen.

Geplaatst
Haha ik heb met intro optreden van Tastic gecheckt, met 5 man helemaal loos gaan vooraan en allessss. Toen later naar buiten gelopen stond ie daar, beetje gechilld, ging ik op een gegeven moment praten met manager en die zat dus ook al te vertellen dat die clip eraan kwam, dat Tastic ook goed Frans kan en eigenlijk moet proberen daar wat mee te doen en shit. Als ik hem zou zien met DvD kreeg ik ook nog een drankje van hem dus dats wel lachen.

Hehehe nice. Bij puna doet ie ook een sessie in het Frans, en natuurlijk dat gedeelte op die ene track op die tape. Grappige gast lijkt het me wel. :) Vind hem trouwens niet echt bij SamenSterk records passen, mja kan ook aan mij liggen.

Geplaatst

Vet epic! Nemen jullie voor mij een handtekening mee? _O_ Epic artiesten zijn het.

Nee, eigenlijk vind ik het dikke kutmuziek, maar wel leuk dat jullie gaan (d)

Geplaatst

;e wat een faalreactie

Nee was hard, Zo Moeilijk, Timmietex, Evenwicht en Noiz Boiz waren ook aanwezig. Noiz Boiz waren matig imo