Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Vet epic! Nemen jullie voor mij een handtekening mee? _O_ Epic artiesten zijn het.

Nee, eigenlijk vind ik het dikke kutmuziek, maar wel leuk dat jullie gaan (d)

Mwahahaha ;e Sebas ga lekker snijden op die vieze Oasis van je en hou gewoon je mond over deze pure kwaliteitsmuziek oke ja doei he.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Mwahahaha ;e Sebas ga lekker snijden op die vieze Oasis van je en hou gewoon je mond over deze pure kwaliteitsmuziek oke ja doei he.

:D zo, die is beledigd

Geplaatst

Ze waren samen met Timmietex de matigste, vooral Timmietex was slecht ;e Zou vet zijn als Fotosynthese ook zou komen, maar of hij gewaardeerd word in 013 is me een vraag.. blijft een nakker

Geplaatst
Fotosynthese was er he Sanel :cab: hij deed een track met Timmietex

Hoh? Over het hoofd gezie dan. Ik dacht dat dat Tjerkovara was maar goed

Geplaatst
Ze waren samen met Timmietex de matigste, vooral Timmietex was slecht ;e Zou vet zijn als Fotosynthese ook zou komen, maar of hij gewaardeerd word in 013 is me een vraag.. blijft een nakker

Oh oke. Timmie is best oke imo, maar live weet ik niet.

Fotosynthese was er he Sanel :cab: hij deed een track met Timmietex

:-D Ze deden "Spel" ofniet?

Hoh? Over het hoofd gezie dan. Ik dacht dat dat Tjerkovara was maar goed

:m:

Geplaatst

:-D Ze deden "Spel" ofniet?

Ja klopt. Trouwens de nieuwe plaat van Boef en de Aap komt uit bij Topnotch/Fakkelteitgroep

Geplaatst

[YOUTUBE]vXnt-maaBNU&[/YOUTUBE]

De Nederhop uit de jaren 90 is niet te vergelijken met de huidige. Toch blijft die pioniers tijd echt geweldig. Neem alleen al dit succes van de OP op Lowlands.

Geplaatst

Oke. Leuk nummer dat wel. Vind Foto sowieso wel hard, Timmie ietsjes minder, maar nog steeds wel tsjill. @rik

Geplaatst
[YOUTUBE]vXnt-maaBNU&[/YOUTUBE]

De Nederhop uit de jaren 90 is niet te vergelijken met de huidige. Toch blijft die pioniers tijd echt geweldig. Neem alleen al dit succes van de OP op Lowlands.

Ik ben meer van de Extince, betere flow, mooiere stijl. OP zijn echter wel echte helden natuurlijk.

Geplaatst

PHze76dsnBI

_O_

Def P & Beatbusters, reggae/jazzy achtige nederhop met leuke tekst, echt chill nummer

2 jaar(?) geleden ontdenkt toen ik op de uitmarkt was @ a'dam

Geplaatst

kU_4rnn0f6Y

Toen ik naar wat nieuwe tracks zocht van Boef en de Gelogeerde Aap ben ik filmpje van vrijdag tegengekomen, solo dubstep plaat van aap op te zien en nog een track. Diep respect voor die soloplaat want die komt wel erg hard

Geplaatst
  • Auteur

Hey, hier jullie favoriete hater...kan iemand mij wat linkjes pm-en van Fotosynthesealbum(s) en tracks enzo...bvd tjooooooo

Geplaatst
Tekstueel is Def P ook dik de baas over Extince :)

Absoluut ja. Extince werd toen keer op keer door de liefhebbers keihard uitgelachen.

Geplaatst

D.Lipps door naar de finale van De Grote Prijs, schande vriendjespolitiek daar hoor, altijd Samen Sterk Records die winnen :@ Bovendien zijn Boef en de Aap veel beter natuurlijk