Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Is dit nou echt het beste van 15 jaar Top Notch?

http://www.22tracks.com/#/topnotch/1/

Wel jammer dat ze op die site gewoon Curren$y verkeerd schrijven bij Hip-Hop. Voor de rest is het wel bazig en die tracks zijn duidelijk niet het beste van 15 jaar Top Notch. Al vind ik dat van de meeste artiesten daar wel.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Boef en de Aap winnen GpvNL (Polska deed ook mee) & publieksprijs winnen ze ook. Tilburg op de kaart nigger © Rik

Geplaatst
Boef en de Aap winnen GpvNL (Polska deed ook mee) & publieksprijs winnen ze ook. Tilburg op de kaart nigger © Rik

Uh nee ;e KaliBwoy dus. Alleen publieksprijs gewonnen.

Geplaatst
4RESQCkt_t0

na metz word ook darryl ff aangepakt door giel :-D

Hahaha! _O_

En Boef en de aap pakken de publieksprijs en de muzikantenprijs, en worden 3e? Right?!

Geplaatst

Nee dat zijn ze niet, bah wat is DJVT toch een KUTMUZIEK, lijkt wel alsof iemand keer gezegd heeft van; ja je moet dat grappig vinden en sindsdien doet iedereen dat ook maar wat voor bagger ze ook uitbrengen. Tante Lien, Lien Back, hahahaha ge-ni-iaaaaal, GEWOON NEE JA. :@:@:@ eerste 2 albums van de jeugd vond ik nog wel leuk om te luisteren maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben een pure hater van ze, optiefen moeten ze met hun ear rape die ze me iedere keer geven als Sterrenstof weer langskomt.

Zo dat ben ik kwijt (y)

Geplaatst

Noh Polska of D.Lipps had moeten winnen ;( Boef en de aap vind ik maar niets, al hoorde ik laatst wel een track die wel vet is. En JeBroer is wel oke ja. Ik vind Steph ook best hard, had ooit nog een tape van die gast. Had ook zo'n clip van dat ie met shirtjes rond loopt en dan wisselen die shirts ofzo als ze praten. Oa met Big² en Rocks.

Geplaatst

Leef je in een grot? :p nee maar ken je die niet? Van Nebulon, staat ook op No JuJu. Dropte 2/3 dagen geleden nog een track, is bij 101 geweest. Moet ik door gaan?

Geplaatst

Je moet ff D.Lipps intypen bij YouTube en daarna Boef en de Aap en dan kijken hoeveel views ieder hebben. Lijkt me duidelijk

Geplaatst

Klopt. Maar toont wel aan waarom ik Boef en de Aap wel ken en D.Lipps niet. Ik bedoel, als 'ie goed was zou iedereen naar m luisteren

Geplaatst

Pffff D.Lipps heeft ook gewoon echt 10 keer zoveel skills als Aap, wat een kutmc is dat.

8PygoAgjYfo