Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik hoorde laatst Gikkels en ik dacht die gast heeft potentie alleen hij deed wat te gangster als hij dat wat minder zou doen zou die echt heel goede tracks kunnen maken.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Jeuuhj, Johan cruiff schaal weer binnen. Nu slapen.

xx

Haha faaal, dit moest gister in het DBT

Geplaatst

Wauuuuuw ik kijk die mijnvraagis met akwasi en er ze hadden het over een solo project enzo. nja daar wil die niets over kwijt maar hij vertelde wel dit:

"Op 6 maart is het mijn verjaardag en Onafhankelijkheidsdag in Ghana. Op die dag ga ik iets uitgeven aan jullie. Alleen Akwasi. Ik heb al verschillende beats gekregen van verschillende gasten en zo gaat ie nog ff verder". Dan zou dat toch eigenlijk betekenen dat het wel om een plaat van hem gaat of niet? Of draai ik nu ff door in me enthousiasme?

Geplaatst
O ja want Boef en de Aap is geweldig enzo.

Dat ik hier nog op in ga :cab:

Aap spit 'm ff: Download. Oja en ze hebben getekend bij Top Notch. Waar is je Keizer en D.Lipps dan?

Geplaatst
Aap spit 'm ff: Download. Oja en ze hebben getekend bij Top Notch. Waar is je Keizer en D.Lipps dan?

Beetje jammer dat je Keizer d'r weer bij betrekt. Als ik zeg dat ik dat niet luister en d'r dan op door gaan. Jou had ik echt hoger ingeschat. :cab:

Sanel heb je ze al verkering gevraagd?

:mrgy:

Geplaatst
Beetje jammer dat je Keizer d'r weer bij betrekt. Als ik zeg dat ik dat niet luister en d'r dan op door gaan. Jou had ik echt hoger ingeschat. :cab:

Je luisterde het wel, dus daarom heb ik je ook laag ingeschat. En nu nog steeds maar als je het niet luistert: Houden zo. (y)

Geplaatst

Ok.

Trouwens heeft iemand die Premier Changed My Life geluisterd? Best vette dingen staan daar op. Oa Zo Moeilijk - Friend Or Foe is hard. O en heeft iemand wat shit van Kabel?

Geplaatst

Damaru staat ook getekend op Top Notch.

Geplaatst

Gisteravond was mijn broertje naar show van Zwarte Schapen, Roelie Vuitton en R.Kay in Veenendaal (Escape). Waren maar een stuk of dertig mensen, bijna meer artiesten dan publiek. Wel hard dat ze dan ook een zieke show zetten, terwijl het waarschijnlijk geen eens winstgevend was (kaartjes was 7euro) (al weet ik niet hoe het zit me subsidie en zo). Zegt wel iets over hun liefde voor hiphop.

Geplaatst

Zo heb ik ook een keer showtje meegemaakt met Jawat! in Weert, dikke pit met 15 man ofzo en verder echt niemand komen opdagen.

Geplaatst

Jawat! vind ik gaar, die man is zo goed maar maakt geen nieuwe tracks en doet alleen maar optredens met oude shit

Geplaatst

Whahaha. :P

Die sessie van Puna van Aap en Boef is hard zeg!

Geplaatst
Jawat! vind ik gaar, die man is zo goed maar maakt geen nieuwe tracks en doet alleen maar optredens met oude shit

Tijdje geleden nog een EP uitgebracht, jaar geleden ofzo, maar volgens mij heeft hij een gewone baan zegmaar.

Geplaatst
Tijdje geleden nog een EP uitgebracht, jaar geleden ofzo, maar volgens mij heeft hij een gewone baan zegmaar.

Dat is ook het enigste in 5 jaar