Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Thx voor het rijtje, nu zijn in mijn ogen alle andere muziekstijlen in Nederland twaalf niveaus omhoog gegaan tegenover dit wat zichzelf ''hiphop'' noemt. Wat een grap, dat nederhop.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Gelukkig hebben we nog fantastische Hip Hop acts in Nederland met Rico + Sticks met gerelateerden, Duvel, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Fresku, Winne, Tastic en Jiggens.

Geplaatst

5MpZlbCWkyM

Oh man, genieten. Ik weet nog wel dat toen ik 10/11 was een maatje helemaal gek was van Negativ :cab: Dus ik op limewire alle nummers te downloaden stond deze er ook bij. Stond dat ie Negativ - Tijd Leert heet maar dacht al dat ie niet van hem was. Nu is het mijn all-time favoriete hiphop nummer

Geplaatst
Gelukkig hebben we nog fantastische Hip Hop acts in Nederland met Rico + Sticks met gerelateerden, Duvel, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Fresku, Winne, Tastic en Jiggens.

Jammer dat Typhoon, Jiggens en Winne al tijden niks meer hebben uitgebracht zeg. Mag wel weer een keer.

Geplaatst
Klopt ja. Maar ik bedoel qua albums of mixtapes.

Stick Bukowski komt binnenkort. edit; o lama, die noemde jij niet ;p

en ik vind niet dat de nederhop per se is achteruit gegaan omdat die awards door aparte figuren zijn gewonnen, want die hebben gewoon veel fans die ze aansporen op hun te stemmen. Dus dat ze winnen is logisch, tis alleen niet echt hiphop. De nominatie is wel raar dus

bewerkt door Manager Mitchell

Geplaatst

Sowieso, maar vind em tegenvallen. Vond Stoomtrein en Kluis vet toen hij die al lekte, maar uiteindelijk vind ik dat 2 van de chillere nummers van het album. Daardoor misschien een beetje te hoge verwachtingen gekregen

Geplaatst

Volgens mij slaap ik op een aantal Nederlandstalige rappers/nummers. DiceCream vind ik bijvoorbeeld wel nice. En deze pokoe van Foto kende ik ook nog niet. Was toch lekker nummer geweest in de zomer.

WHJfLc7HplY

Geplaatst
Jongens pompen jullie Papierwerk wel genoeg

Heb je toevallig een linkje voor me? Kan nergens wat vinden.

Geplaatst

Beetje wazig, maar zeker luisteren waard

HLF9uR1CNPY

Deze viel me het meeste op bij de eerste keer luisteren. Intro lijkt net Viervoets van Extince

'Ik zei de één is de ander niet, en ik ben de één die zorgt dat je alles ziet'

Hm nou moet eerlijk zeggen dat 'ie door mijn koptelefoon vanmiddag een stuk beter klonk, ohjah en dat van Extince zegtie blijkbaar ook op het einde

Maslow heeft echt een mooie beat, maar tekst vind ik minder

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Inderdaad HEERLIJKE plaat, al die nummers zijn tof :)

Lees ik het goed, heeft Sticks weer een album uit ja? Tijdje geen nederhop meer gevolgd wegens weinig origineels. Maar Sticks zie ik graag komen, Opgezwolle jwzzz :mrgy:

Rap eens proberen te pakken te krijgen dit album.

Geplaatst

Hebben jullie die twee ''nieuwe'' Opgeduveld tracks al gehoord? Waren bedoeld voor Opgeduveld 2 - die er helaas nooit gekomen is - en staan nu op de rerelease van het Opgeduveld 2012 album.

Twee nieuwe Delic beats, man man. Er staan trouwens in totaal 5 ''nieuwe'' tracks op, maar 3 daarvan zijn al langer op internet te vinden.