Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 105
  • Weergaven 283
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Succes op Zuid!

[spoiler=vraag over deze game]

Overigens heb ik ook ooit een poging gewaagd (met de 10.0.1 database) om Feyenoord er weer bovenop te helpen, maar na 2 seizoenen was ik volledig uit de schulden en had ik in seizoen 3 iets van 20 milj om uit te geven. Beetje onrealistisch en dat haalde het plezier in deze game weg voor mij. Ook omdat ik nog niet eens kampioen was geworden (4e en 2e).

Dus mijn vraag is, welke update speel je?

Geplaatst

Leuk om feyenoord uit de schulde te halen. mischien 1 tip. Hou je suporters een beetje in bedwang nee grapje man ga zo door.

Geplaatst

eigenlijk zou het echte bestuur van Feyenoord dit moeten lezen XD

Mooie voorbereiding trouwens.(Y)

Geplaatst

Weet niet maar na zo begin hoop ik het wel. het zal zonde zijn om nu te stoppen

Geplaatst
  • Auteur

Deze novelle heeft eigenlijk nooit echt stilgelegen. Ik was de afgelopen weken met een vriend en zijn ouders op vakantie in Spanje. Het kwam er niet van om daar up te daten. Vandaar dat ik even niet actief was, maar ben ook vergeten te zeggen dat ik de afgelopen weken op vakantie was.

Ik zeg nu alvast dat ik vanaf de 28ste 2 weken in Mallorca zit en dat ik dan ook niet kan updaten.

Ik speel met de standaard database.

15mfo9f.png

Naast de financiele perikelen, moet er ook nog gevoetbald worden. Onze doelstelling van dit seizoen is top 5 en Europees voetbal halen, zodat we meer geld binnenkrijgen. Het begin is niet slecht. Het seizoen werd geopend met een thuiswedstrijd tegen NEC. Vlak voor de wedstrijd wenste Peter Houtman ons veel succes dit seizoen. De eerste wedstrijd werd verdiend gewonnen dankzij een goal van Jon Dahl Tomasson. In de wedstrijd tegen Vitesse liet De Guzman zien waarom Feyenoord een paar jaar geleden een hoog bod van Manchester City afwees. De Guzman speelde als voor zijn blessure en hij liet zijn handelsmerk zien met een prachtige vrije trap. Toen Biseswar de 2-0 maakte leek de wedstrijd beslist, maar Buttner bracht vlak voor tijd de spanning terug. Het haalde niets uit. We wonnen ook de tweede wedstrijd. Op bezoek in Almelo blameerde we ons volledig. Ballen werden te hard ingespeeld en onze organisatie stond zwak. Heracles profiteerde hier optimaal van en diende ons de eerste nederlaag van het seizoen toe. Tegen Roda JC herstelden we ons niet. In Kerkrade speelde we gelijk. In de laatste wedstrijd deze maand lieten we zien dat we wel degelijk goed kunnen voetballen. FC Twente werd van het kastje naar de muur gestuurd en Tomasson liet zien dat hij nog steeds kan scoren. Nadat hij de eerste twee goals had gemaakt zorgde Biseswar voor het slotakkoord. We zijn het seizoen redelijk begonnen. Een tussenstand volgt als we 17 wedstrijden gehad hebben.

w7df2t.png

Geplaatst

Voor feyenoord is het een geweldig begin man. heracles is wel jamer. mischien handig om een speler van ajax te huuren dan gaat je gemidelde omhoog :D grapje. ga zo door man

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! We hebben de lijn aardig doorgezet.

1z1g3mf.png

Het gaat best goed met de Rotterdamse voetbalclub Feyenoord. Ondanks dat er per maand nog flinke verliezen worden geleden, gaat het met de resultaten goed. Dit lijdt tot een goede stemming bij Feyenoord. Op bezoek in Tilburg hadden de Rotterdammers weinig moeite om Willem II op zij te zetten. Dankzij goals van Tomasson en De Guzman won Feyenoord met 2-0. Tegen PSV leden we onze eerste nederlaag van dit seizoen. We speelde goed voetbal, maar PSV was scherper voor het doel. In de Nederlandse Beker zetten we dit slippertje recht door met 2-0 te winnen van Noordwijk. Dit resultaat lijkt een beetje mager, maar met een bijna geheel b-elftal ben ik van een andere mening. De laatste wedstrijd deze maand werd ook met 2-0 gewonnen. De lastige uitwedstrijd tegen NAC werd tot een goed einde gebracht.

1joqj6.png

Geplaatst

Goede maand, PSV kan gebeuren hopen dat je ze kan teriug pakken in de terugwedstrijd.

Geplaatst

Jammer van PSV, maar voor de rest gewoon een goede maand, GZD!

Geplaatst

Jammer van PSV maar de volgende keer win je van ze. vergeet niet dat hun wel transver geld hebben. en dan maar te bedenken dat berg naar psv gaat dit seizoen belagelijk wij El Hamdoui maar even over jouw novelle. je doet het leuk man ik hoop (Zelfs als Ajacied) dat je van feyenoord weer een SUBTOPPER(Grapje) kan maken.

Geplaatst
  • Auteur

Excuses voor het ontbreken van een update. Ik was zo druk bezig met inpakken en alles dat ik vergat een update in elkaar te gooien. Ik ga vannacht op vakantie en ben 11 augustus terug. Rond de 12e kunnen jullie weer een update verwachten;)

Geplaatst

Het financiële plaatje van voetbalclubs is iets wat me zowel binnen FM als erbuiten erg interesseert. Ik zal deze novelle dan ook blijven volgen en hoop dat je in je opzet slaag!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]