Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nederland, het land van tulpen, kaas en molens

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Uitleg]Hierbij open ik mijn nieuw dagboek met het Nederlands Elftal! Ik heb er veel zin in gekregen om met Nederland te gaan spelen op FM door de goede prestatie op het WK! Ik hoop dat ik jullie kan verblijen met dit dagboek!

Jimmy

wmmb1v.png

6719wx.png

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=Uitleg]Hierbij open ik mijn nieuw dagboek met het Nederlands Elftal! Ik heb er veel zin in gekregen om met Nederland te gaan spelen op FM door de goede prestatie op het WK! Ik hoop dat ik jullie kan verblijen met dit dagboek!

Jimmy

wmmb1v.png

6719wx.png

Geplaatst

Succes bij Oranje, hopelijk kun je ver komen op het WK :).

Geplaatst

Succes bij Ons Oranje!

Geplaatst
  • Auteur

wmmb1v.png

Nederland verliest dankzij blunderende Stekelenburg

Enschede – Het Nederlands elftal heeft gisteren avond zijn eerste wedstrijd onder de nieuwe trainer, Jimmy Spijkers verloren. Dit kwam doordat Maarten Stekelenburg stond te blunderen. Nederland 1 – 2 Japan.

Maarten Stekelenburg kreeg in totaal 2 ballen richting zijn doel verwerkt, 2 keer ging hij de fout in waardoor Japan 2 keer op voorsprong kwam. De eerste keer was in de 24ste minuut na een vrije trap van Shun Kamei. Hij ging door de handen van Stekelenburg het doel in. 2 minuten later zorgde Wesley Sneijder voor de gelijkmaker. Dit was ook de rust stand.

In de 2e helft ging Nederland voor de zege, ondanks de vele wissels aan de kant van Nederland wisten ze toch niet te scoren. In de 80ste minuut schoot Daisuku Okuno de bal naar voren en deze bal kon Stekelenburg zo op pakken maar hij greep helemaal mis waardoor de bal voor de lijn bleef liggen. Koki Furuichi wist hier gebruik van te maken en scoorde de 1-2. Waardoor Nederland de eerste wedstrijd onder Jimmy Spijkers verloor.

Opstelling Nederland

Stekelenburg; Van der Wiel, [glow=black,2,300]Heitinga[/glow](68’ Marcellis), [glow=black,2,300]Mathijsen[/glow](68’ Pieters), van Bronckhorst (90’ Edson Braafheid); Schaars, van Bommel; Robben, Sneijder(68’ van der Vaart), Elia(90’ Lens); Huntelaar(68’ van Persie)

Klik hier voor het overzicht

2r39ul5.png

[spoiler=uitleg kleuren]

[glow=black,2,300]Geel: Gele kaart[/glow]

[glow=black,2,300]Rood: Rode Kaart[/glow]

[glow=black,2,300]Groen: Licht geblesseerd[/glow]

[glow=black,2,300]Blauw: Zwaar geblesseerd[/glow]

[glow=black,2,300]Oranje: Man of the match[/glow]

Geplaatst
  • Auteur

wmmb1v.png

Nederland doet alles goed behalve scoren!

Glasgow – Nederland heeft de laatste wedstrijd in de kwalificatie poule met een gelijkspel afgesloten. Het elftal van Spijkers deed bijna alles goed. Het opbouwen, rustig blijven, kansen creëren, mond dicht tegen de scheids, sportief en onderling communiceren. Dat ging allemaal goed. Alleen het afmaken van de kansen ging niet goed. Schotland 0 – 0 Nederland.

Het duel begon heel erg leuk met 3 kansen voor Schotland en 2 voor Nederland. Maar Stekelenburg en van der Wiel redde Nederland. Aan de andere kant kon Nederland niet scoren. Ook na dat Nederland de wedstrijd bleef domineren lukte het scoren nog niet.

In de 2e helft kwam van Persie er in voor de licht geblesseerde Rafael van der Vaart. Van Persie ging naast Huntelaar spelen maar ook de extra man hielp niet. Beide kregen genoeg kansen maar maakte ze niet af. Nederland bleef door zetten voor het winnende doelpunt maar het mocht niet gebeuren. Gordon keepte een goede wedstrijd.

Opstelling Nederland

Stekelenburg; [glow=black,2,300]Van der Wiel[/glow], Marcellis Mathijsen, [glow=black,2,300]van Bronckhorst[/glow](73’ Pieters); van Bommel, Sneijder; Robben, [glow=black,2,300]van der Vaart[/glow](45’ van Persie), Elia(73’ Dirk Kuyt); Huntelaar;

klik hier voor een overzicht van de wedstrijd

Klik hier voor de eindstand van de kwalificatie poule

[spoiler=uitleg kleuren]

[glow=black,2,300]Geel: Gele kaart[/glow]

[glow=black,2,300]Rood: Rode Kaart[/glow]

[glow=black,2,300]Groen: Licht geblesseerd[/glow]

[glow=black,2,300]Blauw: Zwaar geblesseerd[/glow]

[glow=black,2,300]Oranje: Man of the match[/glow]

Geplaatst

goed dat je je gekwalificeerd bent!;)

Geplaatst

Weer eentje emt Nederland! Veel succes ermee. :)

Geplaatst

Jammer van het gelijkspel, maar ik hoop op revanche!

Geplaatst

Ziet er mooi uit!

Nu nog goede prestaties en deze novelle wordt een toppertje!

Je bent zeker een PSV-fan omdat je lens en pieters oproept?

Geplaatst

Een poule die je zeker kunt overleven, veel succes (y).

Geplaatst

je hoeft op zich alleen voor Servië op te passen, verder is het niks!;)

Geplaatst

Haalbare loting. Servië kan wel een lastig obstakel zijn

Geplaatst

Gunstige loting, moet te doen zijn al moet je ze niet onderschatten natuurlijk. Ziet er verder goed uit, overzichtelijk en netjes gedaan! Succes met Oranje op het WK, hopen dat je de huidige prestatie kan overtreffen of evenaren ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]