Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

bannerdg.png

Zoals elke morgen, zette ik na het ontbijt de tv aan voor het nieuws. Maar die dag was anders. Claude Puel, de hoofdtrainer van Olympique Lyonnais is ontslagen, luidde het hoofdonderwerp van het Sportjournaal. Ruzie met de voorzitter was de verklaring voor het ontslag van Puel, hij was nog geen maand werkzaam bij de club. Verbaasd belde ik Claude op. "Claude! Is het waar?" vroeg ik. Claude legde de situatie uitgebreid uit; de voorzitter wilde Jerémy Toulalan verkopen. Claude was het daar niet mee eens, het was een van de sterkhouders van de ploeg. Hij moest resultaten halen in Europa, dat gaat niet als de voorzitter de sterspelers wil verkopen.

Tien minuten nadat ik had opgehangen met Claude, werd ik gebeld. Het was Jean-Michel Aulas, de voorzitter van Olympique Lyonnais. "Guus, heb je het gehoord? Ik heb ruzie gehad met Claude, je vriend. We konden er maar niet uitkomen over de verkoop van Jerémy, daarom hebben we besloten de samenwerking te beëindigen. Maar hij wilde de samenwerking alleen beëindigen op één voorwaarde: Ik moest jou benaderen als nieuwe trainer." Mijn mond viel er van open, ik wist niet wat ik moest zeggen.

Ik had gezegd dat ik er over na moest denken, na drie dagen was ik eruit. Ik belde hem op en we maakten een afspraak. De dag erna was het dan zover, ik had toegestemd en kon dus mijn contract tekenen. Ik zou een 1-jarig contract krijgen, met een salaris van €13,750 per week. De verwachtingen waren vastgesteld dat we de competitie zouden winnen, én dat we minstens de kwartfinale van de Champions league zouden halen. Ik kreeg een transferbudget van €13,500,000, en loonbudget van €953,000 per week.

aulas.pngpuel.pngguus.png

[spoiler=uitleg] Ik begin dus een novelle in de persoon van Guus Hiddink. Ik werk wel met FM09 omdat me FM10 het laatst begeven heeft. ;) Ik weet ook niet of de foto's eronder wel chill zijn.. comment

Geplaatst
  • Auteur

bannerdg.png

Zoals elke morgen, zette ik na het ontbijt de tv aan voor het nieuws. Maar die dag was anders. Claude Puel, de hoofdtrainer van Olympique Lyonnais is ontslagen, luidde het hoofdonderwerp van het Sportjournaal. Ruzie met de voorzitter was de verklaring voor het ontslag van Puel, hij was nog geen maand werkzaam bij de club. Verbaasd belde ik Claude op. "Claude! Is het waar?" vroeg ik. Claude legde de situatie uitgebreid uit; de voorzitter wilde Jerémy Toulalan verkopen. Claude was het daar niet mee eens, het was een van de sterkhouders van de ploeg. Hij moest resultaten halen in Europa, dat gaat niet als de voorzitter de sterspelers wil verkopen.

Tien minuten nadat ik had opgehangen met Claude, werd ik gebeld. Het was Jean-Michel Aulas, de voorzitter van Olympique Lyonnais. "Guus, heb je het gehoord? Ik heb ruzie gehad met Claude, je vriend. We konden er maar niet uitkomen over de verkoop van Jerémy, daarom hebben we besloten de samenwerking te beëindigen. Maar hij wilde de samenwerking alleen beëindigen op één voorwaarde: Ik moest jou benaderen als nieuwe trainer." Mijn mond viel er van open, ik wist niet wat ik moest zeggen.

Ik had gezegd dat ik er over na moest denken, na drie dagen was ik eruit. Ik belde hem op en we maakten een afspraak. De dag erna was het dan zover, ik had toegestemd en kon dus mijn contract tekenen. Ik zou een 1-jarig contract krijgen, met een salaris van €13,750 per week. De verwachtingen waren vastgesteld dat we de competitie zouden winnen, én dat we minstens de kwartfinale van de Champions league zouden halen. Ik kreeg een transferbudget van €13,500,000, en loonbudget van €953,000 per week.

aulas.pngpuel.pngguus.png

[spoiler=uitleg] Ik begin dus een novelle in de persoon van Guus Hiddink. Ik werk wel met FM09 omdat me FM10 het laatst begeven heeft. ;) Ik weet ook niet of de foto's eronder wel chill zijn.. comment

Geplaatst

Veel succes met Lyon! _O_ Je banner is erg mooi vind ik. :)

Geplaatst

Lyon, samen met Bordeaux de mooiste club van Frankrijk! In FM09 een heerlijke game mee gehad en ben er pasgeleden mee doorgegaan!! Jammer dat je met een minder origineel persoon start, maar da's het enige smetje op een zeer goed begin! Succes ;)

Geplaatst

Sterk begin met een heerlijke banner, succes man!

Geplaatst
  • Auteur
bannerdg.png

15 juli was mijn eerste dag, ik maakte zo mijn aantekeningen en kreeg een goede indruk van de spelers. In de selectie bevinden zich 3 keepers; Hugo Lloris, Rémy Vercoutre en Johan Hartock. In die volgorde zullen ze waarschijnlijk ook als eerste, tweede en derde keeper binnen de selectie functioneren.

De verdediging bestaat uit Jean Alain Boumsong, Cris, John Mensah en Fabio Grosso. De eerste drie zijn beresterke centrale verdedigers, op de linkerflank kan Fabio Grosso goed uit de voeten. Alleen op rechts heb ik niemand, ook zal er een back-up moeten komen voor links.

Dan het middenveld met 10 spelers, ruim bezet lijkt mij. Als controleurs zijn er Jerémy Toulalan, Mathieu Bodmer en Juninho Pernambucano. Drie spelers met een grote naam dus. En als verdedigende middenvelders, Jean II Makoun en Fabio Santos. Op de linkerhelft zijn er 4 mogelijkheden, Cesar Delgado, Sidney Govou, Kim Källström en Anthony Mounier. Aan de rechterkant word het me wat makkelijker gemaakt, daar zijn maar 2 mogelijkheden. Miralem Pjanic en Kader Keita.

juninhos.png

In de aanval zijn er maar 2 spelers beschikbaar, Karim Benzema en Frédéric Piquionne. Daar zal dus ook versterking moeten komen. Maar omdat ik vaak naar de jeugdelftallen ga naar van Lyonnais, weet ik dat er veel talent rondloopt. Voor de positie van rechtsback heb ik de waanzinnig snelle Lamine Gassama (18) naar het eerste elftal gehaald. Ook kan Gassama op links spelen, dus als back-up voor Grosso. In de jeugd heb ik ook een talentvolle aanvaller zien spelen, Yannis Tafer (17). Beide zijn ze erg talentvol en ik ben er ook zeker van dat ze in de toekomst door gaan breken.

[spoiler= ]Screens op aanvraag ;) kritiek welkom..

Bedankt voor alle reacties! :D

@Stanley; Ja ik weet het, maar hij is gewoon een held.;)

Geplaatst

Erg mooie updates, veel succes bij Lyon (y).

Hopelijk kun je kampioen worden en ver komen in de CL :).

Geplaatst

Heel mooie updates. Ik denk dat je bij mij een volger er bij hebt

Geplaatst

je begon erg mooi, en ook in de tweede update stel je me niet teleur!;)

Geplaatst

Speelt Juninho niet ergens in Qatar nu? Hoe dan ook, succes!

Geplaatst

Veel succes bij Lyon. Hopelijk kan jij ze wel Europees succes brengen.

Geplaatst

Lyon, altijd een leuke ploeg. Dit jaar vond ik ze helaas wat tegenvallen in reallife, vooral tegen Bayern. De updates zien er goed uit, strak en goed geschreven! ik ga proberen deze te volgen :)

Geplaatst

Ziet er allemaal erg 'strak' en 'verfijntjes' uit hoor, wéér een klasse update, ik volg je:D!

Geplaatst

Succes bij deze prachtige club! Waar is Michel Bastos dan?

Geplaatst
  • Auteur
bannerk.png

De oefencampagne

Ik was pas drie dagen trainer, en ik had al meteen mijn eerste oefenwedstrijd. Gelukkig kon ik al wel een beetje inschatten met wie ik wilde spelen. Ik wilde vooral de mensen die in mijn ogen nog niet klaar waren voor een basisplek de kans geven. Onder leiding van Claude had de selectie al drie oefenwedstrijden gespeeld, die niet erg overtuigend werden gewonnen. Er werd tegen Maccabi Ahi Nazareth uit Israël met 0-3 gewonnen, tegen Maccabi Haifa werd het 0-2 en de laatste keer van deze oefencampagne in Israël werd het weer 0-2 tegen Maccabi Netanya. Na die oefencampagne speelden ze onder leiding van Claude nog tegen onze Japanse satellietclub Giurare Yokohama, die werd gewonnen met 3-4. Vandaag werd er in Duitsland gespeeld tegen FSV Frankfurt, een club uit de 2. Bundesliga.

We wonnen onze eerste wedstrijd met 2-4, door goals van Piquionne (2) en Benzema (2). Källström en Govou vielen uit met een blessure, Källstrom zal voor ongeveer twee maanden uitgeschakeld zijn en Govou voor ongeveer anderhalve maand. Dit is dus de kans voor Delgado om zich aan de linkerkant te bewijzen.

piquionne.png

3 dagen later speelden we onze laatste oefenwedstrijd tegen Standard, voor het eerst een tegenstander van formaat. ik begon met een sterke opstelling, om de ploeg aan elkaar te laten wennen voor het echte werk begint. Standard begon ook met een sterke opstelling, toch kwamen we al na 17 minuten voor door een kopbal van Piquionne. De score werd voor rust verdubbeld omdat Juninho een penalty wist te verzilveren. In de rust was ik tevreden met de 0-2 voorsprong, en wisselde Benzema voor Tafer. De tweede helft was nog geen 7 minuten bezig, of Grosso zette onze ploeg op een 0-3 voorsprong door de bal vanaf 35 meter in de kruising te schieten. In de 60e minuut raakte Toulalan geblesseerd, waarschijnlijk tussen 10 en 12 dagen uitgeschakeld, en werd gewisseld voor Makoun. Piquionne vond in de 69e minuut voor de tweede keer het net en we kwamen dus op een 0-4 voorsprong. In de 80e minuut kwamen Keita en Bodmer er nog in, en door een assist van de laatstgenoemde scoorde Tafer in de 91e minuut de 0-5. Einduitslag; Standard 0 - 5 Lyonnais.

onderstreept is klikbaar!

[spoiler= ] Bedankt voor alle reacties! :D

Zoals in mijne eerste post al verteld, speel ik met 09 omdat 10 kapot is.. Dus Bastos speelt er nog niet, en Juninho is er nog. :)

Kritiek altijd welkom, en screens op aanvraag.

de titel 'De oefencampagne', is ook klikbaar

Geplaatst

Mooie update en een goede vooerbereiding gehad! ;)

Geplaatst

Heerlijk resultaat op Standard. Alleen tegen die Japanners viel me wat tegen. De update is ook heerlijk!

Geplaatst

Oh ik had die spoiler met uitleg over het hoofd gezien.

Mooie overwinning en je hebt een zeer sterke ploeg.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]