Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

w9bbrn.jpg

mijn spel...

ik ga een spel starten met de landen: België , engeland , frankrijk , duitsland , Italië , Nederland , Portugal , Rusland en Spanje.

en dan begin ik als een werkloze manager.

over mezelf...

Ik kom zelf uit Tilburg , Mijn naam is Rick Oerlemans , ik ben 13 jaar oud (in het spel 30 ) , Mijn favoriete voetbalclub is Ajax Amsterdam , Ik bewonder Lionel Messi , en als het Nederlands Elftal voetbalt ben ik dus voor het Nederlands Elftal.

mijn updates...

Ik zal een update laten zien wanneer ik een nieuwe club heb , als ik in de beker of in een continentale competitie een ronde heb gespeeld , naar 11 competitie wedstrijden en naar een transferperiode,

en alvast iedereen veel plezier met het lezen

Geplaatst
  • Auteur

w9bbrn.jpg

mijn spel...

ik ga een spel starten met de landen: België , engeland , frankrijk , duitsland , Italië , Nederland , Portugal , Rusland en Spanje.

en dan begin ik als een werkloze manager.

over mezelf...

Ik kom zelf uit Tilburg , Mijn naam is Rick Oerlemans , ik ben 13 jaar oud (in het spel 30 ) , Mijn favoriete voetbalclub is Ajax Amsterdam , Ik bewonder Lionel Messi , en als het Nederlands Elftal voetbalt ben ik dus voor het Nederlands Elftal.

mijn updates...

Ik zal een update laten zien wanneer ik een nieuwe club heb , als ik in de beker of in een continentale competitie een ronde heb gespeeld , naar 11 competitie wedstrijden en naar een transferperiode,

en alvast iedereen veel plezier met het lezen

Geplaatst
  • Auteur

ik had net een baan wou een update doen maar toen kreeg ik een chrashdump in mijn spel.

dus ik start gewoon mijn spel opnieuw op misschien doet hij het nu wel

edit : hij doet het

Geplaatst

veel plezier, ben benieuwd bij welke club je uitkomt

Geplaatst
  • Auteur

Anderlecht_Wallpaper_by_WalkingShade.jpg

de nieuwe baan...

Rick Oerlemans heeft op 18 september 2009 een contract getekend bij de Belgische voetbal club RSC Anderlecht, zijn contract duurt tot juni 2012 hij kan eventueel zijn contract nog verlengen.

[spoiler=Reacties]

@ Raouls: bedankt het is uiteindelijk RSC Anderlecht geworden zoals je ziet.

@ Mido: bedankt en ik ben uiteindelijk bij RSC Anderlecht uitgekomen

Geplaatst

Met Anderlecht is dit natuurlijk geen LLM meer te noemen. Hoe dan ook, succes!

Geplaatst

Werkloos en dan ineens bij Anderlecht aan de slag kunnen is geluk hebben, Hopelijk bouw je er iets mooi op. vooral in Europa dan want in België zou je al bijna moeten domineren. KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

ik had het zelf eerlijk gezegd niet verwacht

Geplaatst
  • Auteur

ik weet nu waarom die trainer is ontslagen

Geplaatst
  • Auteur
Werkloos en dan ineens bij Anderlecht aan de slag kunnen is geluk hebben, Hopelijk bouw je er iets mooi op. vooral in Europa dan want in België zou je al bijna moeten domineren. KUTGW

in europa valt het eerste seizoen niks te halen want de vorige trainer wist zich niet te plaatsen voor cl of el

Geplaatst

Ik heb je novelle even verplaatst, want Anderlecht is natuurlijk niet echt LLM ;) Probeer overigens dubbelposts te voorkomen door je posts te editten, anders wordt het erg onoverzichtelijk.

Geplaatst

Succes bij Anderlecht, hopelijk kun je het kampioenschap pakken :D.

Geplaatst

Succes met de mooiste club van België

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]