Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Piet van den Broek; De nieuwe Johan Cruijff?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

3434u.png

De zon op mijn bol, likkend aan een ijsje, loop ik door hartje Amsterdam. Wat geniet ik toch van mijn leven, ik zit ondertussen al weer één jaar in de B1 van Ajax en alles loopt op rolletjes. Mijn trainer is heel tevreden met mijn spel en ik werk keihard om fit en sterk te blijven. Ik heb vandaag afgesproken met Mike een jongen die ik een week terug heb ontmoet in de stad. Hij leek me wel een toffe gozer en we wisselden onze nummers uit. Gisteren kwam het in me op om eens te bellen, ik kreeg Mike aan de lijn en we besloten om vanmiddag een terrasje te gaan pakken. Aangekomen bij het terras zie ik twee jongens zitten, ik bestudeer de beide jongens vanaf de achterkant en kom tot de conclusie dat dit Mike is. Ik tik hem aan op zijn rug en hij kijkt om:' Hey Pietje, daar ben je! Ga zitten maat ik bestel wel een pilsje voor je.' Eigenlijk mag ik van mijn vader geen bier drinken maar ik wil niet voor schut staan tegen over mijn nieuwe maat. De andere jongen richt zijn hand naar mij en zegt:' Yo ik ben Jermain.' Ik schud hem de hand en bekijk hem eens goed. Ik heb de indruk dat het een Antilliaanse jongen is, hij ziet er een beetje uit zo als die wanabee gangsters uit de stad. Toen ik mijn biertje uit had zei Mike:' Mooi de volgende ronde.' Hij loopt naar binnen en haalt een groot blad met negen biertjes. :' Drie de man.' Ik kijk een beetje geschrokken naar de biertjes maar drink ze toch in vrij snel tempo op. Ik neem afscheid van de jongens en vertrek naar huis, na een kwartiertje lopen kom ik thuis aan. Alles draait voor mijn ogen, ik loop het huis binnen en val vrij wel direct om tegen de muur van de gang. Dan hoor ik harde voetstappen aankomen. Shit daar zul je mijn pa hebben!

[spoiler=Novelle]Een novelle over een talent ben ik eigenlijk al een tijd niet meer tegen gekomen op het forum. Dus vandaar!

Geplaatst
  • Auteur

3434u.png

De zon op mijn bol, likkend aan een ijsje, loop ik door hartje Amsterdam. Wat geniet ik toch van mijn leven, ik zit ondertussen al weer één jaar in de B1 van Ajax en alles loopt op rolletjes. Mijn trainer is heel tevreden met mijn spel en ik werk keihard om fit en sterk te blijven. Ik heb vandaag afgesproken met Mike een jongen die ik een week terug heb ontmoet in de stad. Hij leek me wel een toffe gozer en we wisselden onze nummers uit. Gisteren kwam het in me op om eens te bellen, ik kreeg Mike aan de lijn en we besloten om vanmiddag een terrasje te gaan pakken. Aangekomen bij het terras zie ik twee jongens zitten, ik bestudeer de beide jongens vanaf de achterkant en kom tot de conclusie dat dit Mike is. Ik tik hem aan op zijn rug en hij kijkt om:' Hey Pietje, daar ben je! Ga zitten maat ik bestel wel een pilsje voor je.' Eigenlijk mag ik van mijn vader geen bier drinken maar ik wil niet voor schut staan tegen over mijn nieuwe maat. De andere jongen richt zijn hand naar mij en zegt:' Yo ik ben Jermain.' Ik schud hem de hand en bekijk hem eens goed. Ik heb de indruk dat het een Antilliaanse jongen is, hij ziet er een beetje uit zo als die wanabee gangsters uit de stad. Toen ik mijn biertje uit had zei Mike:' Mooi de volgende ronde.' Hij loopt naar binnen en haalt een groot blad met negen biertjes. :' Drie de man.' Ik kijk een beetje geschrokken naar de biertjes maar drink ze toch in vrij snel tempo op. Ik neem afscheid van de jongens en vertrek naar huis, na een kwartiertje lopen kom ik thuis aan. Alles draait voor mijn ogen, ik loop het huis binnen en val vrij wel direct om tegen de muur van de gang. Dan hoor ik harde voetstappen aankomen. Shit daar zul je mijn pa hebben!

[spoiler=Novelle]Een novelle over een talent ben ik eigenlijk al een tijd niet meer tegen gekomen op het forum. Dus vandaar!

Geplaatst

Erg Sterk begin man! Leuk dat je het over een talent gaat doen:D!

Geplaatst
  • Auteur

3434u.png

'Verdomme!' Opstaan jongen!' Roept mijn vader kwaad naar mij. Ik kijk omhoog en zie twee woedende ogen mij aanstaren. Ik kijk mijn vader verdwaasd aan, hij helpt me overeind en geeft me een harde klap in mijn maag. De klap voelt als of mijn maag wordt doorboord, trillend van de pijn lig ik op de grond. Ik hoor mijn vader weg lopen, en voel opeens braaksel opkomen vanuit mijn maag. Ik ren naar het toilet en eenmaal hangend boven de pot komt alles eruit. Mijn maag voelt nu in ieder geval een stuk beter aan, ik ga maar eens in bed liggen. Langzaam loop ik de trap op terwijl ik mijn vader in de huiskamer tegen mijn moeder hoor praten:' Als hij dat maar nooit meer flikt.'

'tring, tring' De wekker gaat, ik moet vandaag vroeg trainen. Ik eet snel wat boterhammen en poets mijn tanden. Ik trek mijn kleren aan en pak mijn tas. Ik vertrek snel naar het trainingscomplex, eenmaal aangekomen verteld de trainer wat we vandaag allemaal gaan doen en waar hij op gaat letten. Met dat in ons achterhoofd gaan we het veld op, maar wie zie ik daar nou staan en waarom kijkt hij mij zo aan? Hey, dat is Jermain die Antilliaanse jongen. Zijn blik lijkt niet van mij af te krijgen, wat zou hij van mij willen?

Geplaatst

Succes, leuk begin:mrgy:

Cruijff schrijf je zo toch?

Geplaatst
  • Auteur
Succes, leuk begin:mrgy:

Cruijff schrijf je zo toch?

Oeps je hebt gelijk! Laat wel even aanpassen!

Geplaatst

Leest lekker weg hoor, leuke update weer:)

Geplaatst

Leest inderdaad goed weg en ben benieuwd wat je ons nog meer gaat voorschotelen. Zet hem op ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]