Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Afgelopen weekend wezen hardlopen. Goed tempo wel, maar viel niet mee hehe.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst
Ga je dat proberen door te trekken Gert? Of was dat een eenmalige actie?

Nou niet met regelmaat. Het voetbalseizoen begint weer. En ik wielren ook.

Geplaatst
Nou niet met regelmaat. Het voetbalseizoen begint weer. En ik wielren ook.

Wielrennen, kan ook goed helpen als je 40 Ã* 50 km fietst :)

Geplaatst

Nog nooit van gehoord, handig als je een Nano hebt.

Overigens net terug, 3x 7 minuten ging wel lekker, wel pijn in mijn kuiten nu..

Geplaatst

Ik begin van de avond ook een half uur. Ging best lekker. Nu een keer proberen vol te houden en het niet bij 1x in de week houden.

Geplaatst
Het liefste zou ik elke werkdag als ik wakker word even een half uurtje gaan lopen maar ik weet niet of ik dat kan volhouden.

Dat zou ik ook graag willen maar kan bij voorbaat al zeggen dat ik dat niet volhoud. Werken en een kind opvoeden vreet teveel energie, hoop het wel weer op te pakken in de nabije toekomst want m'n conditie is gedaald naar onder de nul.

Geplaatst

Ik ben nou gewoon bezig bij de sportschool om fit te worden voor het nieuwe seizoen. Gewoon half uurtje fietsen, crossen of lopen, half uurtje kracht, dan weer conditie en dan weer kracht. Zo win je en aan kracht en je conditie komt op peil. Gelukkig ben ik voor de vakantie een aantal keer niet gegaan, dus kan ik nu 2x in de week. Misschien zelfs wel 3x.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb vandaag niet kunnen lopen mn knie is nog dik en pijnlijk van trainen donderdag

Geplaatst
  • Auteur

Ja 1,5 jaar terug heb ik hem dus verdraaid en doet ie eigenlijk altijd pijn de morgen nadat ik gevoetbald heb. Maar dit wat ik nu heb is anders ik denk gewoon flinke overbelasting het is ook een ander soort pijn.

Geplaatst

Net een halfuur geweest na heeeeeeeeel lang. Daarna nog wat sprintjes getrokken ook. Elke spier in m'n lichaam doet volgens mij pijn, maar toch zo voldaan (d)

Geplaatst

Een paar dagen geleden 9 km gelopen, in een heul traag tempo, maar wilde het gewoon even volhouden. Was ook niet echt moe na afloop, mja. Begon al donker te worden. Een dag later voelde ik het wel in m'n kuiten.

Vanavond weer de eerste training, eens zien hoe groot mijn voorsprong is. :D

Geplaatst

Ik loop het liefst rond half 8 's avonds. Sowieso minstens twee uur nadat we gegeten hebben, anders begin ik allemaal steken te voelen.

Geplaatst
Lopen jullie liever 's ochtends of 's avonds?

Ik geef de voorkeur aan 's ochtends, op de nuchtere maag. Maar dat lukt me maar zelden.

Geplaatst

Ik loop het liefst 's middags (d)

's Ochtends vind ik totaal niet fijn, op de baan train ik wel 's avonds en dat vind ik ook prima. Maar als ik een duurloop ga doen, doe ik dat 's middags als het uitkomt.