Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Afgelopen vrijdag 8.58,99 gelopen op de 3000 meter, vrijdag hoop ik onder de 8.50 te lopen :)

Heb gisteren 8.49.66 gelopen, precies de doelstelling :)

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst

Lekker hoor!

Morgen de Ten Miles. Streeftijd dit jaar is 1:10:00.

Geplaatst

Thanks, ik win daar hopelijk ook mijn weddenschap mee trouwens. Moest zelf onder de 8.50 lopen (check) en een vriend moet vandaag over de 68 werpen met speerwerpen. Anders krijg ik een kratje bier :D Succes morgen, Ginola!

Geplaatst

Heeft geholpen ;) 1:09:14, 70e van de 2426. Iets mindere tijd, wel betere positie dan vorig jaar.

Geplaatst

Kan iemand mij advies geven hoe ik het beste kan beginnen met het opbouwen van me conditie. Wil me conditie weer terug krijgen namelijk.

Eerder liep ik 6km binnen een half uur. Nu kan ik ongeveer 10 min constant hardlopen. Afstand weet ik momenteel niet, maar het is niet ver in elk geval. Wil het wel puur bij hardlopen en een schema oid houden.

Geplaatst

Intervaltraining is voor je conditie beter dan gewoon een x aantal km hardlopen achter elkaar. Begin met korte stukken, half minuutje op 80 % sprinten, dan half minuutje rustig uitlopen, en dat zo'n 12 keer achter elkaar. Later kun je dat uitbouwen.

Geplaatst

Oke, thanks :D Ga wel even schema in runkeeper zetten :D

Geplaatst

Gisteren een startnummer aangeboden gekregen voor de Dam tot Dam loop van komende zondag. Gaat 16,1 KM bikkelen worden. Verste wat ik tot nu toe gelopen is in een wedstrijd is 15 KM. :cab:

Geplaatst

Nice Vince. Ik ben sinds een weekje of drie ook aan het hardlopen geslagen en ga ook proberen toe te werken naar een wedstrijd. Niet omdat ik denk dat ik die kan winnen, maar om een doel voor ogen te hebben. Succes. :)

Geplaatst

Ik ben ook gewoon een gemiddelde loper hoor Vin. Loop bij veel wedstrijden in de middenmoot en eigenlijk nooit een uitschieter. Het is echt een gigantische loop en er doet 40.000 man mee. Wedstrijd begint 12:00, dus dat gaat met oordopjes in hardlopen worden. ;c Want Ajax speelt natuurlijk vroeg. :)

Geplaatst
Ik ben ook gewoon een gemiddelde loper hoor Vin. Loop bij veel wedstrijden in de middenmoot en eigenlijk nooit een uitschieter. Het is echt een gigantische loop en er doet 40.000 man mee. Wedstrijd begint 12:00, dus dat gaat met oordopjes in hardlopen worden. ;c Want Ajax speelt natuurlijk vroeg. :)

Haha ik loop nooit met muziek vind ik alleen maar vervelend.

Ik doe ook mee ben al en keer in de top 40 geëindigd en dat wou ik nu weer doen.

Geplaatst
Haha, dat zal er wel grappig uitzien als Ajax scoort ;c

Dan zie je mij waarschijnlijk opeens een sprintje trekken. ;c

Geplaatst

Ik loop altijd hard met muziek aan, het liefst ook zodat ik mezelf niet hoor ademhalen. Anders ga ik me teveel focussen op mijn ademhaling en dat komt mijn ritme niet ten goede. :)

Geplaatst

Oordoppen gaat niet gebeuren heb ik besloten. :) Mijn broer smst mij de uitslag morgen. 100 procent concentreren op de loop en dan hoor ik wel wat Ajax gedaan heeft. Ben helemaal voorbereid en fit. :)

Geplaatst
Ik loop altijd hard met muziek aan, het liefst ook zodat ik mezelf niet hoor ademhalen. Anders ga ik me teveel focussen op mijn ademhaling en dat komt mijn ritme niet ten goede. :)

Dat je beter gaat hardlopen met muziek op is een mythe. Het is juist van belang dat je op je ademhaling let.

Geplaatst

Netto tijd

1:32:40

Ondanks een hoosbui die 30 minuten voor de start begon en pas bij de finish eindigde ene prima tijd. :)

Geplaatst
Dat je beter gaat hardlopen met muziek op is een mythe. Het is juist van belang dat je op je ademhaling let.

Ja hoho, ik weet van mezelf wel hoe ik beter presteer hoor. ;) Mijn ademhaling doe ik automatisch op het ritme dat ik loop. Als ik me echter écht ga concentreren op mijn ademhaling, raak ik weer uit mijn loopritme. Vandaar dus muziek, zodat ik me niet overconcentreer op mijn ademhaling.

Geplaatst

Trouwens. Ik ben in de live uitzending van RTVNH vol in beeld geweest toen ik over de finish was gekomen hehe.

Geplaatst
Ja hoho, ik weet van mezelf wel hoe ik beter presteer hoor. ;) Mijn ademhaling doe ik automatisch op het ritme dat ik loop. Als ik me echter écht ga concentreren op mijn ademhaling, raak ik weer uit mijn loopritme. Vandaar dus muziek, zodat ik me niet overconcentreer op mijn ademhaling.

En dan nog is het bullshit Vin, zonder muziek loop je sneller. Het door jouw genoemde "voordeel" werkt twee kanten op. Je focust je op de muziek, dus ga je automatisch eerder in het ritme van de muziek lopen, terwijl je harder kunt.

Geplaatst

Ik had soms wel bepaalde liedjes waar ik opeens harder mee ging lopen, gewoon door het tempo van het liedje of zo. Dan kan ik beter zonder muziek lopen, dan loop ik constanter. Nu loop ik nooit meer met muziek in, maar dat is omdat ik vaak met andere atleten loop.

Geplaatst

Vanavond 11,1 km in België (Doel: top 5) en morgen 5,6 km bij de Hart van Brabantloop (etappe 3).