Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst

Vooral hoe je normaal loopt, of dat je enkels je benen naar buiten of naar binnen laten zakken (over- en onderpronatie, google maar). In het geval van pronatie moet je op zoek naar een schoen die dat compenseert. Bij x-benen zul je dus op zoek moeten naar een schoen met een versteviging aan de binnenkant van je zool, bij o-benen aan de buitenkant (grofweg gezegd). Je kunt het beter een keer laten opnemen bij Runnersworld, daar maken ze gratis een filmpje van je loopstijl. Aan de hand daarvan kun je zien wat voor schoenen je nodig hebt. Advies inwinnen is altijd het beste.

Als je het serieus aan gaat pakken, zou ik zeker niet bezuinigen op schoenen, dat is ongeveer het slechtste wat je kunt doen.

Geplaatst
Vooral hoe je normaal loopt, of dat je enkels je benen naar buiten of naar binnen laten zakken (over- en onderpronatie, google maar). In het geval van pronatie moet je op zoek naar een schoen die dat compenseert. Bij x-benen zul je dus op zoek moeten naar een schoen met een versteviging aan de binnenkant van je zool, bij o-benen aan de buitenkant (grofweg gezegd). Je kunt het beter een keer laten opnemen bij Runnersworld, daar maken ze gratis een filmpje van je loopstijl. Aan de hand daarvan kun je zien wat voor schoenen je nodig hebt. Advies inwinnen is altijd het beste.

Als je het serieus aan gaat pakken, zou ik zeker niet bezuinigen op schoenen, dat is ongeveer het slechtste wat je kunt doen.

Tis eigenlijk het bekende verhaal.. Ipv van voetbal in de zomerstop, naast mijn krachttraining.

Geplaatst

Is er een horloge waarmee je afstand en tijd bij kan houden of een app voor de Blackberry?

Wil namelijk komende maandje gaan hardlopen.

Geplaatst

Endomondo en Runkeeper, weet niet of die er voor de Blackberry ook zijn. En je hebt wel van die horloges met GPS, maar die zijn wel duur volgens mij.

Gisteren weer een 5000 meter gelopen na een aantal weken liesklachten, veel te hard begonnen en 2,5 km stukgegaan. Uiteindelijk viel de tijd nog mee: 15.27,49

Geplaatst
Endomondo en Runkeeper, weet niet of die er voor de Blackberry ook zijn. En je hebt wel van die horloges met GPS, maar die zijn wel duur volgens mij.

Gisteren weer een 5000 meter gelopen na een aantal weken liesklachten, veel te hard begonnen en 2,5 km stukgegaan. Uiteindelijk viel de tijd nog mee: 15.27,49

Runtastic heb ik nu, ook prima.

Geplaatst

Voor mij persoonlijk is het helemaal niks, daar heb ik te slechte voeten voor. Als je het doet zou ik wel van die speciale schoenen kopen ter bescherming van je voeten.

Geplaatst

voettypes.jpg

Als ik loop gebruik ik slechts mijn hiel en de bal van mijn voet (en lichtjes mijn tenen). Ongeveer zoals die rode rechts, maar nog extremer. En daarbij heb ik nog zwakke enkels.

Zelfs normaal lopen op blote voeten is voor mij eigenlijk "not done"...

Geplaatst

Ik wil deze vakantie ook graag hardlopen, om mijn conditie op peil te houden/verbeteren. Wat is dan de beste manier? Elke dag hetzelfde rondje, elke dag andere rondjes of een paar keer per week?

Geplaatst

Ik loop altijd een ander rondje en vooral veel interval doen. Loop zelf nu 2 à 3 x in de week. En merk dat me conditie verbeterd

Gister 6,6 gelopen. Ging best goed.

Geplaatst

@Barteh Als je zonder schoenen gaat lopen, loop je dan in de berm/in een weiland ofzo. Of in een bos, weet ik het? Of loop je gewoon op het asfalt?

Geplaatst

Zijn volgens mij wel meer lui die dat doen. Als je het rustig opbouwt en vaak doet dan kan je op het laatst gewoon overal op lopen zonder dat het pijn doet schijnt het...

Geplaatst

Ben goed bezig.

Heb dus het 5km programma van Evy gebruikt om weer op conditie te komen.

Kon eerder nog geen km hardlopen zo slecht was me conditie.

Gisteravond voor de tweede keer 5km achter elkaar gelopen. Geen interval meer.

Mijn enige doel op de 5km is nu nog om onder de 25 min te lopen.

Weet niet hoe realistisch dat is.

Maar zit nu op 26.49 minuut. Dat was overigens alweer 1.35 sneller dan afgelopen woensdag.

Geplaatst

Is wel vet, kan ik dat samen met m'n conditie opbouwen. Misschien maar is proberen.

Geplaatst

My god wat was het warm gisteren. En wat is het warm vandaag. Interval is dodelijk. 20 minuten volgehouden.

Geplaatst

Zo. Het hardlopen zit er op voor deze zomer. Voetbaltraining begint vanavond weer. Misschien dat ik nog wel af en toe ga hardlopen om het te onderhouden.

De 5km gaat nu wel lekker. Heb een tempo waarbij ik onder de 27 min loop. Ben ik voor nu tevreden mee.

Geplaatst

De Tilburg Ten Miles komt eraan. Zondag 2 september. Doen er van hier nog mensen mee?

Geplaatst
Ben goed bezig.

Heb dus het 5km programma van Evy gebruikt om weer op conditie te komen.

Kon eerder nog geen km hardlopen zo slecht was me conditie.

Gisteravond voor de tweede keer 5km achter elkaar gelopen. Geen interval meer.

Mijn enige doel op de 5km is nu nog om onder de 25 min te lopen.

Weet niet hoe realistisch dat is.

Maar zit nu op 26.49 minuut. Dat was overigens alweer 1.35 sneller dan afgelopen woensdag.

Doe je toch wel netjes. Ik kon ook eerst nooit een km volhouden zonder te stoppen.

Nu loop ik makkelijk 5 km onder de 25 min. Maar goed ik liep ook eerst 2 tot 3 keer in de week 5 km.

Wel ben ik benieuwd voor de mensen die 10 km lopen hoe ze dat opbouwen om daar na toe te werken. Ik kan 5 km goed volhouden maar om nou te zeggen dat ik dat daarna weer kan....

Stoppen jullie dan even met hardlopen en gaan jullie even enkele minuten rustig lopen en daarna weer hardlopen of hoe moet ik dat zien.

Geplaatst

Als je het niet tien kilometer volhoudt, moet je gewoon rustiger lopen ;) Zal steeds beter gaan.

Geplaatst

Vanuit de trainingsleer gezien is 2/3 keer per week niet echt voldoende om je conditie aanzienlijk te verbeteren. Meestal moet je dan naar minimaal 3/4 keer gaan... Als je echt een beetje hard wil kunnen lopen tenminste.

Geplaatst

Ik kon met drie keer hardlopen per week anders al 15:47 lopen op een 5 km ;) Wel twee keer intervaltraining en eenmaal duur.

Geplaatst
Vanuit de trainingsleer gezien is 2/3 keer per week niet echt voldoende om je conditie aanzienlijk te verbeteren. Meestal moet je dan naar minimaal 3/4 keer gaan... Als je echt een beetje hard wil kunnen lopen tenminste.

De praktijk bewijst dat dat wél kan.

Geplaatst
De Tilburg Ten Miles komt eraan. Zondag 2 september. Doen er van hier nog mensen mee?

Mag je m ook fietsen? ;c

Geplaatst
Ik kon met drie keer hardlopen per week anders al 15:47 lopen op een 5 km ;) Wel twee keer intervaltraining en eenmaal duur.

Hahah doe je netjes! Maar ik ben ook maar een keeper he;)