Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is er ergens een site waar je wedstrijden in de buurt kan vinden? Lees er namelijk altijd pas wat over het moment dat de uitslag in de krant staat :p.

Hier gaat het steeds beter, doel is 5km in 25 min voor dat het voetbalseizoen weer begint (28 juli). PR is nu 4,6 in 24 min dus we zijn er bijna.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst
Ingeschreven voor 10km bij de Maliebaanloop.

Mooie motivatie om te gaan trainen. Is pas in oktober dus heb nog even.

Ik wil in Oktober 10 km gaan lopen bij de Singelloop in Breda. Al vanaf April begonnen met trainen maar laatste weken gaat het niet lekker. Ook wat last van mijn knieën dus nu maar ff besloten om eerst een goeie week rust te houden en dan weer rustig te beginnen. Dat rustig is wel een beetje het probleem, als ik eenmaal loop heb ik moeite me in te houden.

Geplaatst
Is er ergens een site waar je wedstrijden in de buurt kan vinden? Lees er namelijk altijd pas wat over het moment dat de uitslag in de krant staat :p.

Hier gaat het steeds beter, doel is 5km in 25 min voor dat het voetbalseizoen weer begint (28 juli). PR is nu 4,6 in 24 min dus we zijn er bijna.

http://www.inschrijven.nl kan je in de gaten houden. en http://www.hardloopkalender.nl

die 5km onder de 25 minuten was ook mijn doel. Is inmiddels gelukt. Zit op 23.57 met PR.

Nu eerst opbouwen voor de 10. Gister al begonnen met 11,2 totaal verdeeld over drie stukken.

Ik wil in Oktober 10 km gaan lopen bij de Singelloop in Breda. Al vanaf April begonnen met trainen maar laatste weken gaat het niet lekker. Ook wat last van mijn knieën dus nu maar ff besloten om eerst een goeie week rust te houden en dan weer rustig te beginnen. Dat rustig is wel een beetje het probleem, als ik eenmaal loop heb ik moeite me in te houden.

Dat moeite met inhouden herken ik.

Zou gister even op me gemakje naar een vriendin lopen. Liep ik nog ruim onder de 6 min per km.

Geplaatst
Dat moeite met inhouden herken ik.

Zou gister even op me gemakje naar een vriendin lopen. Liep ik nog ruim onder de 6 min per km.

Haha sorry hoor, maar ruim onder 6 min per km is ook helemaal niet snel. Dat is 10 km/h, als ik dat tempo ga hardlopen val ik om :p

Geplaatst
Haha sorry hoor, maar ruim onder 6 min per km is ook helemaal niet snel. Dat is 10 km/h, als ik dat tempo ga hardlopen val ik om :p

haha, normaal gesproken loop ik dus gemiddeld onder de 5 per km. Dus verschilt voor mij niet heel veel.

Geplaatst

Was de eerste 1.5 / 2 km, daarna zakte het wel wat af. Zo goed is m'n conditie ook nog weer niet haha. Maar liep 4 km in 17 minuten geloof ik, erg matig want liep vroeger 5 km in 18.45 ofzo

Geplaatst

Net iets meer dan 12 km gelopen. Ik merk toch wel dat ik dan halverwege eigenlijk wat water nodig heb. En misschien ook nog wel iets snels om te eten. Zeker met dit warme weer zou dat geen overbodige luxe. Ik heb alleen nooit zin om met een flesje in me hand te gaan lopen :cab:

Geplaatst
Net iets meer dan 12 km gelopen. Ik merk toch wel dat ik dan halverwege eigenlijk wat water nodig heb. En misschien ook nog wel iets snels om te eten. Zeker met dit warme weer zou dat geen overbodige luxe. Ik heb alleen nooit zin om met een flesje in me hand te gaan lopen :cab:

Camelbak:thumb:

Geplaatst
Ik heb een tas waar zo'n camelbak in zit, maar het lijkt me niet prettig om een uur met een tas op me rug te lopen.

Ik heb deze

camelbak01.jpg Heb er eigenlijk geen last van als ik ga hardlopen.

Geplaatst
Ik heb een tas waar zo'n camelbak in zit, maar het lijkt me niet prettig om een uur met een tas op me rug te lopen.

Persoonlijk zou ik dan voor zoiets kijken

73827-hardlopen-en-water-drinken.jpg

Geplaatst

Zojuist ook een stukje wezen hardlopen. Moest iets afgeven aan me zus 3-4 km hier vandaan. Was toch helemaal gesloopt na 6 km. Daarna maar rustig aan gedaan, want vanavond nog trainen :-D

Geplaatst

Zondag mee doen aan de 10km maliebaanloop. Wil onder de 50 minuten lopen. Dus dat word me best doen.

Geplaatst

Ik ga waarschijnlijk wel even kijken, maar ik denk niet dat ik je herken uit al die mensen :p Succes in ieder geval!

Geplaatst

Hardlopen

Erg tevreden met mijn loop. Mijn doelstelling gehaald. 47.15 is me eindtijd.

Geplaatst

Hardlopen

Gefeliciteerd! Heb toch niet gekeken, was pas 8:00 uur thuis van ADE :p

Haha. Dan was het geen succes geweest nee;)

Geplaatst

Gister ingeschreven voor halve marathon van Zwolle op 14 juni. Vanaf vandaag voor trainen.

Geplaatst

Vorige week begonnen met trainen voor de Dam tot Dam loop 2014. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud :D

Geplaatst

Hardlopen

Volgende week zaterdag 10km wedstrijd. Wel recreatief zeg maar. Wil onder de 50 min lopen. Word een zware dobber.

Geplaatst

De draad voor hardlopen opgepakt naast het voetbal. Gisteren weer begonnen, redelijk resultaat

ht9p3c.jpg