Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goed bezig Kyrill!

416858472_2022-10-0310_18_01-MYLAPSSporthiveEventResults.png.d2f3f3f277bf98c0b3e039c6aab51e2c.png

Gisteren de Singelloop Utrecht met werk. Geniaal zo'n dag. Zonnetje, leuke sfeer, 10 kilometer hollen met publiek langs de kant. Wilde onder de 45:00 lopen maar helaas. Te snel begonnen. Eerste 3 kilometer rond de 4:00. :-D Tijd voor wat interval-trainingen.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst
18 minuten geleden zei Thierryvane:

Gisteren de Singelloop Utrecht met werk. Geniaal zo'n dag. Zonnetje, leuke sfeer, 10 kilometer hollen met publiek langs de kant. Wilde onder de 45:00 lopen maar helaas. Te snel begonnen. Eerste 3 kilometer rond de 4:00.  Tijd voor wat interval-trainingen.

Beetje zwak dat je dat niet vol hield ;c 

Lekkere tijd hoor, die 45 minuten ga je vast nog wel redden later.

bewerkt door Rogier.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Thierryvane:

Goed bezig Kyrill!

416858472_2022-10-0310_18_01-MYLAPSSporthiveEventResults.png.d2f3f3f277bf98c0b3e039c6aab51e2c.png

Gisteren de Singelloop Utrecht met werk. Geniaal zo'n dag. Zonnetje, leuke sfeer, 10 kilometer hollen met publiek langs de kant. Wilde onder de 45:00 lopen maar helaas. Te snel begonnen. Eerste 3 kilometer rond de 4:00. :-D Tijd voor wat interval-trainingen.

Picsart_22-10-03_11-17-55-291.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Gisteren de Singelloop Utrecht met werk. Geniaal zo'n dag. Zonnetje, leuke sfeer, 10 kilometer hollen met publiek langs de kant. Wilde onder de 45:00 lopen maar helaas. Te snel begonnen. Eerste 3 kilometer rond de 4:00.  Tijd voor wat interval-trainingen.

Lekker man. Heb je al een tijd in je hoofd voor de halve?

Geplaatst
14 minuten geleden zei Lenstra:

Lekker man. Heb je al een tijd in je hoofd voor de halve?

Ik hoop tegen die tijd tussen 4:45 en 4:30 te kunnen lopen per kilometer. Ben aan het trainen met twee maten die ook veel lopen dus dat moet te doen zijn.

Geplaatst

Gisteren eigenlijk voor het eerst in jaren weer eens gelopen. Fiets liever nu, maar krijg dat lastig ingepland; druk leven en slecht weer. Ik ben echter flink aan het afvallen en voel me ook fitter en wil dat natuurlijk gewoon vasthouden, dus daarom eigenlijk besloten om te gaan lopen.

Het was 5,18 kilometer met een tempo van 6:48/km, maar dat komt ook omdat ik nog wel paar stukken even gewandeld heb. 

Was nog geen kwartiertje thuis toen m'n maat voor de deur stond of ik z'n opgevoerde pedelec even voor hem wilde testen, want zelf kreeg hij hem niet boven de 60 km/u.. Prima, maar heb dus nu best wel pijnlijke bovenbenen :D

Morgen weer :) 

Geplaatst
36 minuten geleden zei neva:

Gisteren eigenlijk voor het eerst in jaren weer eens gelopen. Fiets liever nu, maar krijg dat lastig ingepland; druk leven en slecht weer. Ik ben echter flink aan het afvallen en voel me ook fitter en wil dat natuurlijk gewoon vasthouden, dus daarom eigenlijk besloten om te gaan lopen.

Het was 5,18 kilometer met een tempo van 6:48/km, maar dat komt ook omdat ik nog wel paar stukken even gewandeld heb. 

Was nog geen kwartiertje thuis toen m'n maat voor de deur stond of ik z'n opgevoerde pedelec even voor hem wilde testen, want zelf kreeg hij hem niet boven de 60 km/u.. Prima, maar heb dus nu best wel pijnlijke bovenbenen 

Morgen weer  

Beginnen met hardlopen is enorm zwaar, maar tegelijkertijd ook erg leuk en bevredigend. Je gaat namelijk enorm snel vooruit. Het leuke is ook om doelstellingen voor jezelf te maken. 5km zonder wandelen, 10km zonder wandelen, 5km op een bepaald tempo, 10km op datzelfde tempo etc. etc.

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Goed bezig Kyrill!

Thnx jij ook man, wat een tempo!! Held _O_

Geplaatst

Hier wel last gekregen na de posbankloop 8 dagen terug. Maar gelukkig gaat het met de dag beter. Bleef aan de onderkant van mij bovenbeen aan de achterkant (denk toch onderkant hamstring als ik t zo google) irritatie houden. Voelde het bij hurken en traplopen. Had dus zondagmiddag gelopen en ipv daarna te relaxen was ik savonds nog naar Nederland-Belgie gagaan. Dus dan ben je ook nog wel flink aan de wandel om van auto naar stadion en terug te lopen 2x een half uur. Dag erna hadden we een dagje dierentuin op de planning staan, dus toen ook nog wel uren rondgelopen. Daarna rest vd week dus niet heel actief meer geweest en niet meer gesport. Was even bang voor een behoorlijke blessure, maar denk dat het goed komt :) Deze oude man kan er geen blessure bij hebben en wil komende maanden toch nogwel een keer een wedstrijdje meepakken ;) 

bewerkt door Gert

Geplaatst

Voor het eerst sinds m'n hernia de 5km aangetikt (22:37). Heel erg rustig opgebouwd met flink wat core-oefeningen. Blij mee, met name dat ik ook na het lopen nergens last van lijk te hebben.

bewerkt door Keko

Geplaatst
5 uur geleden zei Keko:

Voor het eerst sinds m'n hernia de 5km aangetikt (22:37). Heel erg rustig opgebouwd met flink wat core-oefeningen. Blij mee, met name dat ik ook na het lopen nergens last van lijk te hebben.

Held! 

Screenshot_20221003-211940_Strava.jpg

Geplaatst

2e keer lopen direct verbetering. Stabieler tempo, niet gewandeld en 20 seconden per km sneller dan vorige keer. Kanttekening, had forse tegenwind langs het water het eerste stuk. Het gaat wel goed. Kleine stapjes.

Screenshot_20221005-204646_Strava.thumb.jpg.1be3847076da2558cd87286e6bd6b877.jpg

Geplaatst

Ugh, volgende week woensdag een wedstrijdje (NK veldloop voor ambtenaren;c) en wil daar natuurlijk een goede tijd neerzetten om te flexen op mijn collega's. Heb gister alleen een laatste grote ronde gedaan van 14km en heb daar een nogal pijnlijke kuit aan over gehouden. Mede door de forse tegenwind waar Neva het ook over heeft. Heb de laatste kilometer of 4 langs het kanaal met een enorme tegenwind gelopen. Hopelijk trekt het een beetje weg want wil eigenlijk nog wel een interval loopje en een rustig rondje lopen voor komende woensdag.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Beppu:

Ugh, volgende week woensdag een wedstrijdje (NK veldloop voor ambtenaren;c) en wil daar natuurlijk een goede tijd neerzetten om te flexen op mijn collega's. Heb gister alleen een laatste grote ronde gedaan van 14km en heb daar een nogal pijnlijke kuit aan over gehouden. Mede door de forse tegenwind waar Neva het ook over heeft. Heb de laatste kilometer of 4 langs het kanaal met een enorme tegenwind gelopen. Hopelijk trekt het een beetje weg want wil eigenlijk nog wel een interval loopje en een rustig rondje lopen voor komende woensdag.

Misschien gewoon wat teveel gedaan qua afstand en weerstand van de wind, dan dat je normaal doet? Hopelijk snel weer hersteld ja. Succes alvast.

Hier blijft het nogsteeds wel zeuren aan mijn linkerbeen. Heb voor dinsdag met een vriend afgesproken om gewoon een relaxe ronde te lopen om even bij te praten. Tot die tijd blijf ik rust houden en hoop ik dat ik die ronde kan lopen. Best balen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Gert:

Misschien gewoon wat teveel gedaan qua afstand en weerstand van de wind, dan dat je normaal doet? Hopelijk snel weer hersteld ja. Succes alvast.

Hier blijft het nogsteeds wel zeuren aan mijn linkerbeen. Heb voor dinsdag met een vriend afgesproken om gewoon een relaxe ronde te lopen om even bij te praten. Tot die tijd blijf ik rust houden en hoop ik dat ik die ronde kan lopen. Best balen.

Loop elke week wel een rondje van 10-12 kilometer. Toch apart dat een beetje meer weerstand en een paar kilometer meer je dan zo kan toetakelen. Al kan het ook toeval zijn natuurlijk. Is ook meer een geïrriteerde spier dus verwacht wel dat het wegtrekt. Straks even over de foamroller en vanavond met het paddelen hopelijk weinig last.

Relaxte rondjes met vrienden zijn het lekkerst! Lekker ouwehoeren en rustig lopen. Vind het heerlijk altijd. En goed voor je herstel ook.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Gert:

Lekker met regelmaat aan het lopen Kyrill. Trots op je :) 

Thnx maat. Ik ook op mezelf. Alleen mijn tempo is regelrecht drama, maar steeds meer afstand :)

Geplaatst

Oef. Net m'n rondje van 5,2 km met een kilometer ingekort. Schoot in m'n lies. Leuk hè, beginnende hardlopers die denken op basis van fietsconditie even hun lichaam heel anders te kunnen belasten ;c

Wist dat het kon gebeuren, maar goed. Straks nachtdienst, dus nu lekker ff slapen en hopelijk is het vanavond over. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei neva:

Oef. Net m'n rondje van 5,2 km met een kilometer ingekort. Schoot in m'n lies. Leuk hè, beginnende hardlopers die denken op basis van fietsconditie even hun lichaam heel anders te kunnen belasten ;c

Wist dat het kon gebeuren, maar goed. Straks nachtdienst, dus nu lekker ff slapen en hopelijk is het vanavond over. 

Beterschap en sterkte. Succs alvast vannacht met werk.

Geplaatst

Afstanden zijn nog niet heel groot. 

Wel mijn 5e loop al vanaf 1 oktober, ongeveer iedere twee dagen een loop. Nu as donderdag of zaterdag, gaan voor een 7km of meer. Voel me er lekker bij, gewoon rustig steeds wat meer afstand en iig 3x per week halen ook al is het Kory. 

Screenshot_20221011-212214_Strava.jpg

Geplaatst

Goed bezig Kyrill. Lekker rustig opbouwen. Je hoeft overigens niet al je activiteiten te delen hoor :-D

Geplaatst

Lekker bezig Kyrill. Pas je op dat je t niet overbelast met teveel loopjes en pak je ook rust jongen? Ga iig zo door met lopen, klasse.

Hier gisteren een bijpraatrondje gedaan met een vriend. Deed dat voorheen altijd met een halve marathon of een 15km. Maar nu vanwege mijn blessure maar in de buurt gelopen. Echt veel last nog dus echt met een houten been gelopen op een hartslag van 125 gemiddeld. DIt bereik ik normaal alleen als ik zit te kakken, zo'n hartslag. Enfin, onverstandig dat ik ben gaan lopen iig. Had het al 2x verschoven, dus wilde het eigenlijk niet weer verschoven. Maar ik zal nu toch echt rust moeten gaan pakken. Kutzooi.