Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat een geweld allemaal, keurig hoor!

Hier een week geleden voor het eerst 5km voor een (soort) wedstrijd gelopen: 23,5 minuten. Lang niet gek, vond ik zelf. Sowieso de tweede keer ooit dat ik er 5 liep zonder tussendoor uit te hijgen. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik fatsoenlijke schoenen zou kopen als ik het onder de 25 minuten zou voltooien. De schoentjes van twee tientjes kunnen vaarwel worden gezegd ;c

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst

Kon niet achterblijven, dus voor het eerst in 4 maanden de hardloopschoentjes ook aangetrokken. Viel mij niet tegen.

1744640890690.png.3d6a7f95058a049874f202f5562479f4.png

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Kon niet achterblijven, dus voor het eerst in 4 maanden de hardloopschoentjes ook aangetrokken. Viel mij niet tegen.

Mooi rondje zo over t water ook 

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

Ik ga vanaf nu niet meer verder dan de halve marathon. Tot dat punt is het leuk daarna is het gewoon pure hel. :D 

Geplaatst
Op 14-4-2025 om 14:17 zei Titan:

Hier een week geleden voor het eerst 5km voor een (soort) wedstrijd gelopen: 23,5 minuten. Lang niet gek, vond ik zelf. Sowieso de tweede keer ooit dat ik er 5 liep zonder tussendoor uit te hijgen. 

Dat is wel echt serieus snel hoor als je daarvoor niet gemakkelijk 5 km liep. Klasse! En @ReneLeBlanc; topper!!!

Zelf vandaag bij de fysio geweest weer. Heb ff een paar naalden in m’n kuitspieren (de soleus) gekregen, sodeknetters. Kon daarna bijna niet meer lopen. Nu opbouwen met allemaal oefeningen en kom er dan hopelijk sterker uit. Aan de conditie ligt het niet per se namelijk.

bewerkt door Rogier.

Geplaatst

Hier ook de schoenen uit het vet gehaald. Gisteren een stukje gerend, dat viel vies tegen. Dus nu even een schemaatje om rustig op te bouwen. Eerst richting de 5 en dan richting de 10. Mijn uiteindelijke doel is de halve van Egmond.

Geplaatst

In tegenstelling tot vorige week, viel het mij vandaag niet mee. Maar we moeten weer ergens beginnen.

1745417215398.png.62cfe16c6723185a1a47df2a34baf682.png

Geplaatst

Vandaag ging juist weer goed. Verrassemd wel, na 3 dagen drinken en een zeurderige verkoudheid.

1745837336015.png.d2e3ed5ecb57239c99d64a3a0694db3c.png

Geplaatst

Hier na de marathon geen stap meer gezet. Na 1,5 week aan de maximale pijnstilling gezeten voor de marathon is de pijn een week na de marathon weer wedergekeerd, en *3. :D Knie is dus helemaal naar de herrie, voorlopig geen loopjes meer. ;c 

Geplaatst

image.jpeg.45f01591c724773942048fa98b4231dd.jpeg

Weekje geen korfbal, dus wat meer richting vol gas gegaan. Ging wel erg lekker, maar in de volle zon was het ook wel warm zeg.

Geplaatst

Warmte grotendeels achter de rug dus nog even 5 kilometertjes gepakt aan 5:35 gemiddeld. Niet te hard gegaan, want zware benen.

Geplaatst

Hoppaaa. Tussen februari en eind april amper gelopen vanwege een knieblessure. Duurde frustrerend lang voor het over was, kon een paar weken geleden eindelijk weer rustig beginnen en nu weer eens meer dan 5/6k gelopen. Knie begon aan het eind heeel licht te zeuren maar ik verwacht geen problemen. Voorlopig blijft het bij een run op maandag, zal in juni eens kijken of ik weer uit kan bouwen naar twee of drie runs per week. 

Heb in de tijd dat ik niet kon lopen wel veel krachttraining en cardio in de sportschool gedaan. Toch fijn om te zien dat mijn conditie daarmee wel op peil is gebleven. 

IMG_7042.jpeg

Geplaatst
9 uur geleden zei Rogier.:

Nieuw PR? Moet onder de 4:00/km kunnen toch?

Ik ging voor onder de 1 uur 30. Halve marathon uiteindelijk op 1:26:22 geëindigd. Dik een PR. Met wat extra training lukt onder de 4:00 100%. Nu eerst toewerken richting oktober (marathon Lucerne).

Geplaatst

Vandaag weer meegedaan aan een officiële run, de tweede in mijn korte hardloopbestaan. Gister paar biertjes op, een waardeloze nacht dankzij de kleine van 10 maanden; bij elkaar zo'n drie uur slaap. Nou, succes met die 5km D. Halverwege bijna een km volle bak wind in de bakkes, waardoor ik richting het einde van dat stuk het ontbijt langzaam omhoog voelde komen. Even gestopt, stukje gewandeld, en weer door. Uiteindelijk een tijd van 24:15 neergezet en op het eind nog een heerlijke sprint eruit kunnen gooien met een gozer die vanuit mijn rug begon te sprinten. Omroeper en publiek konden het waarderen, hehe. Ik baal toch enigszins van de tijd, want de benen voelen sterk en conditioneel kan ik het ondertussen makkelijk aan. Had het gevoel dat ik naar de 22 rond kon lopen, maar ja, het is niet anders. Volgende keer beter.

Geplaatst

Gisteren de 20km door Brussel gelopen.
Op het einde redelijk moeten doorbijten, maar trots dat ik de finish gehaald heb op dit toch wel pittig parcours.

image.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei 007mark:

Lekker bezig, Sven!

Wat maakt het parcours zo zwaar?

Het gaat constant op en af en de zwaarste helling komt na 18km.

Geplaatst

1748877355515.png

Was weer 3 weken geleden, maar ging eigenlijk erg lekker. Op die brugen en laatste stuk wep beetje last van de wind, maar tempo zat er goed in. Ook eerste keer de 10k aangetikt sinds de marathon in oktober lol.

Geplaatst

Voor en na een zuipweekend ook nog 2 kortere loopjes gedaan.

04-06-2025

5,00 km

25.17

5.03/km

11-06-2025

6,00 km

30.54

5.09/km

Volgende week zaterdag al de A10 run over de ring. Zoals ernaar uit ziet houdt de warmte wel eventjes aan. Dus niet erg dat ik 'al' om 10.30 moet starten. Die 7,5 is de afstand ook niet hoor, maar ga nog even bedenken of ik voluit wil gaan of lekker samen ga rennen met een maatje.

Geplaatst
12 uur geleden zei 007mark:

Voor en na een zuipweekend ook nog 2 kortere loopjes gedaan.

04-06-2025

5,00 km

25.17

5.03/km

11-06-2025

6,00 km

30.54

5.09/km

Volgende week zaterdag al de A10 run over de ring. Zoals ernaar uit ziet houdt de warmte wel eventjes aan. Dus niet erg dat ik 'al' om 10.30 moet starten. Die 7,5 is de afstand ook niet hoor, maar ga nog even bedenken of ik voluit wil gaan of lekker samen ga rennen met een maatje.

Zijn daar nog kaarten voor? Heb wel een dagkaart voor de A10, maar kan niks vinden qua hardlopen.