Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 80,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zo, helemaal naar de vaantjes zeg. Niet voor te stellen gewoon. Had mezelf erop ingesteld dat het zwaar zou worden, heel zwaar. Maar alsnog heb ik pijn gevoeld wat ik niet had kunnen bedenken.  

• Pfoe, wat een uitputtingsslag. Eerste 25km de stenen uit de straat gelopen, maar achteraf gezien toch wat te hard. Man met de hamer kwam al heel vroeg, rond kilometer 28, dan komen er nog 14 pittige k

• Thierryvane
    Thierryvane

Je hebt 'm uitgelopen en dat pakken ze niet meer van je af!   Waar te beginnen. Wát een dag. Ongekend vet om mee te maken. Wilde de eerste 5 kilometer rond de 5:00 gemiddeld lopen om in te k

Geplaatst

Wat een betutteling zeg. De afstand is ingekort van 7,5 naar 3,75 kilometer. Want ´te warm´. Kijk, ik juich het toe dat steeds meer mensen willen sporten en hardlopen is dan lekker toegankelijk. Maar doordat steeds meer mensen zonder goede voorbereiding dit soort evenementen willen lopen, zorgt juist voor enorme frustratie en overbelasting van hulpdiensten. Dit is een afstand die prima te doen is, zelfs bij hogere temperaturen. Maar oh oh, laten we het inkorten.

Goed, kijk wel of ik nog ga.

Geplaatst
54 minuten geleden zei 007mark:

Wat een betutteling zeg. De afstand is ingekort van 7,5 naar 3,75 kilometer. Want ´te warm´. Kijk, ik juich het toe dat steeds meer mensen willen sporten en hardlopen is dan lekker toegankelijk. Maar doordat steeds meer mensen zonder goede voorbereiding dit soort evenementen willen lopen, zorgt juist voor enorme frustratie en overbelasting van hulpdiensten. Dit is een afstand die prima te doen is, zelfs bij hogere temperaturen. Maar oh oh, laten we het inkorten.

Goed, kijk wel of ik nog ga.

Bijzonder irritant inderdaad. Bijvoorbeeld met de Dam tot Damloop ook duizenden mensen die niet van start mogen gaan als het warm is omdat er ongetrainde mensen denken dat ze het ook wel even kunnen. Je zal maar maandenlang hebben getraind en uren hebben gereisd om er vlak voor de start achter te komen dat het niet meer doorgaat door een paar opportunisten.

Geplaatst
9 uur geleden zei Arles:

Bijzonder irritant inderdaad. Bijvoorbeeld met de Dam tot Damloop ook duizenden mensen die niet van start mogen gaan als het warm is omdat er ongetrainde mensen denken dat ze het ook wel even kunnen. Je zal maar maandenlang hebben getraind en uren hebben gereisd om er vlak voor de start achter te komen dat het niet meer doorgaat door een paar opportunisten.

Precies. Middelvinger in het gezicht van mensen die (soms) wel maandenlang aan voorbereiding doen en wellicht voor het eerst zo'n afstand rennen.

Mag het inschrijfgeld dan trouwens ook wel voor de helft terug wat mij betreft.

Geplaatst

Het is niet enkel voor de ongetrainde mensen. Vorig weekend in Willebroek bijvoorbeeld (dameswedstrijd):

3athlon.be
No image preview

4 op 4 voor Tom Vander Hoogerstraete, zotte wending bij v...

Tom Vander Hoogerstraete won zaterdag in Willebroek zijn vierde triatlon op rij, Alexcandra Tondeur won nog eens een race in België. Onder een grijze junizon verzamelde zaterdag het kruim van de Be...
Geplaatst
57 minuten geleden zei FlyD:

Het is niet enkel voor de ongetrainde mensen. Vorig weekend in Willebroek bijvoorbeeld (dameswedstrijd):

3athlon.be
No image preview

4 op 4 voor Tom Vander Hoogerstraete, zotte wending bij v...

Tom Vander Hoogerstraete won zaterdag in Willebroek zijn vierde triatlon op rij, Alexcandra Tondeur won nog eens een race in België. Onder een grijze junizon verzamelde zaterdag het kruim van de Be...

Tuurlijk kan het altijd gebeuren, maar als er enkel getrainde lopers meedoen zal de druk op ambulancepersoneel niet snel te hoog worden. Meedoen aan zo’n evenement is altijd op eigen risico, voor zover ik altijd heb begrepen is de afweging van de organisatie niet zozeer of de deelnemers het allemaal wel trekken maar of de druk op aanwezige hulpverleners niet te hoog wordt.

Geplaatst

Hardlopen even op lager pitje. In september een event voor 10 kilometer.

Nu aan het wandelen. Loop over 2 weken de kennedymars (80km) in Someren. Benieuwd of ik dat mentaal aan kan.

Geplaatst

Lekker rustig aan gedaan zaterdag, vermelden verder niet echt waard. Ben wel nog even kijken voor ander evenementje in de buurt, ergens eind juli ofzo.

Maandagavond nog een 8km aan 5:33 gemiddeld gerend. Ging ook vrij easy.

Geplaatst

Hier de 10 mijl van de Dam tot Dam op het programma en dan in december nog halve marathon de laatste zaterdag voor kerst. Wil volgend jaar de halve van Egmond doen maar verder is het hier rustig. Na marathon van Rotterdam 2 maanden niet kunnen lopen omdat alles kapot was in mn linkerknie DG Nu weer rustig aan het opbouwen maar snelheid zit er verbazingwekkend nog wel redelijk in, alleen conditioneel wel wat forse kletsen gekregen.

Geplaatst

Ja? langste afstand?DW Gefeliciteerd met het uitlopen!

Nog blaren? medailles? Verhalen? Enzovoorts?

Geplaatst
16 uur geleden zei himan:

Ja? langste afstand?DW Gefeliciteerd met het uitlopen!

Nog blaren? medailles? Verhalen? Enzovoorts?

Blaren ja

Medaille Ja

Verhalen, best veel eigenlijk.

Het was vooral erg zwaar. Mentaal ook. Vanaf de ochtend ging het gelukkig wat beter. Ben inmiddels een hele oude mand. Want spierpijn overal in mijn benen. Kan amper lopen.

Geplaatst

Werd weer eens tijd om wat te doen, maar viel wel tegen. Ook niet gek na iets meer dan een maand niet rennen.

image.png