Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1279296507-950.png

BORDEAUX – Laurent Blanc heeft dan toch bijgetekend bij Girondins de Bordeaux. De Franse topclub vreesde voor het vertrek van de succestrainer, die in verband werd gebracht met onder meer Liverpool, Inter Milan, VfL Wolfsburg, Schalke 04 en Olympique Lyon, maar verlengde zijn contract tot medio 2011.

128884.jpg

‘Ik ben nog niet klaar bij deze club. We zitten nog altijd niet in de absolute top, terwijl we dat wel aan zouden kunnen. We hebben een heerlijke selectie, met veel Fransmannen, die het de grote clubs echt moeilijk kan gaan maken’, aldus een ambitieuze Blanc.

Blanc was als voetballer een befaamde centrale verdediger. Hij verdiende zijn geld bij onder meer Montpellier, FC Barcelona, Inter Milan en tot slot Manchester United. Na zijn carrière als voetballer kwam Blanc terug naar Frankrijk, om daar zijn trainersdiploma te behalen. In 2006 ging Blanc’s voorkeur uit naar Georges Eo. Uiteindelijk werd de president in juni 2007 de opvolger van Ricardo Gomes bij Bordeaux.

Bij die club werd hij in zijn eerste seizoen dankzij een uitmuntende prestatie tot ‘Trainer van het jaar 2008’ uit de Ligue 1; hij leidde Bordeaux tot de top van Frankrijk, en werd tweede. Hij baarde nog meer opzien in het daaropvolgende jaar, door de club zeven kampioenschappen op rij, Olympique Lyon, van de troon te stoten; de toptrainer maakte van ‘Marine et Blanc’ een echte kampioenenploeg.

Dit seizoen moet hij voornamelijk Lyon opnieuw de baas blijven met Bordeaux. In ‘kamp Lyon’ aast men op een revanche. Sterker nog, de schaal ligt al bijna bij de traditionele kampioen..

De opvolger van mijn gedwongen beëindigde Chelsea-novelle. :)

• Antwoorden 160
  • Weergaven 400
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

1279296507-950.png

BORDEAUX – Laurent Blanc heeft dan toch bijgetekend bij Girondins de Bordeaux. De Franse topclub vreesde voor het vertrek van de succestrainer, die in verband werd gebracht met onder meer Liverpool, Inter Milan, VfL Wolfsburg, Schalke 04 en Olympique Lyon, maar verlengde zijn contract tot medio 2011.

128884.jpg

‘Ik ben nog niet klaar bij deze club. We zitten nog altijd niet in de absolute top, terwijl we dat wel aan zouden kunnen. We hebben een heerlijke selectie, met veel Fransmannen, die het de grote clubs echt moeilijk kan gaan maken’, aldus een ambitieuze Blanc.

Blanc was als voetballer een befaamde centrale verdediger. Hij verdiende zijn geld bij onder meer Montpellier, FC Barcelona, Inter Milan en tot slot Manchester United. Na zijn carrière als voetballer kwam Blanc terug naar Frankrijk, om daar zijn trainersdiploma te behalen. In 2006 ging Blanc’s voorkeur uit naar Georges Eo. Uiteindelijk werd de president in juni 2007 de opvolger van Ricardo Gomes bij Bordeaux.

Bij die club werd hij in zijn eerste seizoen dankzij een uitmuntende prestatie tot ‘Trainer van het jaar 2008’ uit de Ligue 1; hij leidde Bordeaux tot de top van Frankrijk, en werd tweede. Hij baarde nog meer opzien in het daaropvolgende jaar, door de club zeven kampioenschappen op rij, Olympique Lyon, van de troon te stoten; de toptrainer maakte van ‘Marine et Blanc’ een echte kampioenenploeg.

Dit seizoen moet hij voornamelijk Lyon opnieuw de baas blijven met Bordeaux. In ‘kamp Lyon’ aast men op een revanche. Sterker nog, de schaal ligt al bijna bij de traditionele kampioen..

De opvolger van mijn gedwongen beëindigde Chelsea-novelle. :)

Geplaatst

Jammer van je andere novelle ( s ), maar succes bij Bordeaux, heerlijke club hoor _O_!

Geplaatst
  • Auteur

1279296507-950.png

BORDEAUX – Girondins de Bordeaux zal zich vooral gaan richten op de jongere generatie uit Frankrijk, zo zei trainer Laurent Blanc op de persconferentie die was belegt voor het verlengen van de succestrainer’s contract.

‘We willen in de toekomst een topteam met veel Franse spelers. Echter onthouden we wel dat kwaliteit boven nationaliteit gaat. De meeste aankopen zullen vanuit de Ligue 1 komen dit jaar’, aldus Blanc. ‘Frankrijk heeft genoeg talent, en dat willen we de wereld in de toekomst gaan bewijzen’.

Aangewezen aankopen voor Bordeaux lijken Etienne Capoué en Yohann Mollo. Capoué is een 19-jarige aanvallende middenvelder van Saint-Ettiene, en lijkt de beoogde opvolger van de ogenschijnlijk vertrekkende Yoann Gourcuff. Mollo is eveneens een aanvallende middenvelder, die uitkomt voor AS Monaco. Mollo is nog jonger, namelijk slechts zeventien jaren jong. De kans is dan ook groot dat slechts één van de twee naar Bordeaux zou gaan.

Voor jong talent is ervaring nodig om te groeien. Die zou in de vorm kunnen komen van Patrick Vieira. De geroutineerde topspeler staat op de transferlijst nadat zijn club Internazionale geen heil meer zag in de goedbetaalde controlerende middenvelder. Vieira zou samen met Alou Diarra het veld namens Bordeaux moeten controleren en uitzetten.

Geplaatst

Ik hoop stiekem op Moussa Sissoko, dat wordt een held :love:

Geplaatst

Succes met Bordeaux, natuurlijk een prachtige ploeg weer je veel speel plezier mee kan beleven!

Geplaatst

Goh, de Bordeaux novelles schieten uit de grond als paddestoelen ;) Veel succes met Les Bordelais :)

Geplaatst

Leuk dat je bij Bordeaux een nieuwe novelle begint. Wel spijtig dat de andere twee die van een zeer hoog niveau waren niet meer verder gaan.

Geplaatst
  • Auteur

1279296507-950.png

“Alleen Carrasso, Gourcuff, Diarra en Chamakh verzekert van basisplaatsâ€

Cedric Carrasso, Yoann Gourcuff, Alou Diarra en Marouane Chamakh zijn tot noch toe de enige die genesteld zitten onder Laurent Blanc. Zo zegt de succestrainer van Girondins de Bordeaux tegenover de camera’s van FCGDB TV.

‘Zij zijn echt belangrijk voor de club. We zullen voor geen bedrag verkopen. Als ik mijn opstelling in elkaar zal gaan zetten, staat er alvast een viertal namen ingevuld; doelman Carrasso, als controleur Diarra, spelmaker is Gourcuff en diepe spits Chamakh. Als we kampioen willen worden hebben we hen nodig’, aldus Blanc.

Bovendien bevestigde de oefenmeester in hetzelfde gesprek de interesse van Bordeaux in Moussa Sissoko. De gewilde middenvelder van Toulouse kan ook naar onder anderen Juventus, AC Milan, Tottenham Hotspur, Aston Villa, Villareal en Valencia, maar de jonge Sissoko gaf aan het liefst in Frankrijk te blijven. Hierdoor lijkt Bordeaux de belangrijkste gedadigde.

‘Sissoko is niet de enige die we bekijken, maar ik kan niet ontkennen dat hij hoog op ons lijstje staat. Ik zie in hem een ideale controleur naar Alou Diarra. Ook voor de toekomst is hij perfect. Tweebenig, goed overzicht; hij heeft alles in zich een prima spelmaker of verdeler te worden’, bevestigde Blanc.

Geplaatst
  • Auteur

1279383883-990.png

Maar eens wat geprobeerd met een simpele lay-out. Ik denk dat dat het toch allemaal wat interessanter laat lijken :P..

Geplaatst
  • Auteur

Bordeaux wint strijd om Gignac

Girondins de Bordeaux heeft de strijd gewonnen om André-Pierre Gignac. De spits van Toulouse FC werd ook gevolgd door AC Milan, Chelsea FC, Tottenham Hotspur, Olympique Lyon en Olympique Marseille, maar tekent naar alle waarschijnlijkheid morgen al bij de club van trainer Laurent Blanc.

20091203187_03.jpg

Gignac speelde zich via voornamelijk zijn doeltreffendheid in de kijker van zo ongeveer de gehele Europese top. Een gesprek met Bordeaux-trainer Blanc deed hem echter, opvallend genoeg, voor “Marine et Blue†kiezen. “Blanc sprak zijn ambities met de club uit, en die bevielen me erg goed. Samen spelen met spelers als Chamakh en Gourcuff lijkt me geweldig. Het is ook nog eens mooi meegenomen dat ik nu in Frankrijk blijf, want ik heb het hier uitstekend naar mijn zinâ€, aldus de tevreden goalgetter.

Gignac begon zijn carrière bij de lokale voetbalclub FC Martigues, waarop hij zich in 2002 aansloot bij de voetbalacademie van FC Lorient. Daarop vertrok de aanvaller in 2007 naar Toulouse FC. Gignac brak definitief door met Toulouse in het afgelopen seizoen. Hij kroonde zich daarin met 24 doelpunten tot topscorer van de Ligue 1. Bovendien maakte hij zijn debuut in de Franse nationale ploeg, waarmee hij hoogstwaarschijnlijk ook naar Zuid-Afrika voor het WK 2010 zal afreizen.

Geplaatst

Heerlijke speler die Gignac:D

Geplaatst
  • Auteur

Van der Vaart krijgt nieuwe kans bij Bordeaux

Rafael van der Vaart krijgt een nieuwe kans van zijn club Real Madrid; de Nederlandse spelmaker vertrekt op huurbasis naar Girondins de Bordeaux. Bij de Franse kampioen moet hij zich weer in de kijker van trainer Manuel Pellegrini spelen.

vaart_nachdenklich_468x345.jpg

‘Rafael heeft de kans in Madrid niet echt gegrepen. Wellicht kan hij dat wel bij Laurent (Blanc, red.) in Frankrijk. Als hij dan terugkeert na een goed seizoen kan hij maar zo weer in de basis terechtkomen, want die kwaliteit heeft-ie’, aldus de Chileense oefenmeester van de koopzuchtige Spaanse topclub.

Ook Van der Vaart is niet ontevreden met zijn tijdelijke overgang. ‘Bij Bordeaux is toch een wat makkelijkere kans van slagen aanwezig. Het niveau is met alle respect wat minder, waardoor ik mijn oude niveau wellicht weer kan halen en me terug ‘in the picture’ spelen bij Real. En natuurlijk het WK, die wil ik niet missen’, aldus een evident gestemde voormalig-Ajacied.

In de huurovereenkomst zit een clausule voor een definitieve overeenkomst verstopt; voor acht miljoen kan Bordeaux de 26-jarige aanvallende middenvelder ‘voor goed’ over nemen. ‘Die kans lijkt me niet groot, gezien mijn wens om te slagen bij Real. Maar natuurlijk is Bordeaux ook een prachtige club’, zei VDV tot slot.

Geplaatst

Héérlijke aankoop hoor, zo vind ik het presenteren mooi, maar misschien voor wat afwisseling die layout gebruiken, maar tot nu toe is dit een héérlijke novelle_O_!

Geplaatst
  • Auteur
Héérlijke aankoop hoor, zo vind ik het presenteren mooi, maar misschien voor wat afwisseling die layout gebruiken, maar tot nu toe is dit een héérlijke novelle_O_!

:love:!

- Dat is inderdaad wel mijn idee,

Iedereen akkoord? :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]