Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Dikke eens met wo, prachtige lay out, wat is dat lettertype van de kopteksten? :oops:

Ah al antwoord thx!

• Antwoorden 160
  • Weergaven 400
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Idd een prachtige layout (y).

Ook mooie transfers en een redelijke voorbereiding, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

Bordeaux pakt Franse Supercup!

Girondins de Bordeaux heeft opnieuw bewezen de sterkste van Frankrijk te zijn. In de strijd om de Supercup, waar wordt gespeeld tussen de competitiewinnaar en de bekerwinnaar, was de equipe van Laurent Blanc met 2-1 te sterk voor En Avant de Guingamp.

12176909810.jpg

In het Olympischstadion in Montréal, Canada begon de wedstrijd tussen Bordeaux en Guingamp erg tam. Beide clubs keken de spreekwoordelijke kat eerst uit de boom, waardoor er weinig te beleven in het Canadese stadion. Pas na een half uur werd er voor de eerste keer een bal op doel geschoten. Dit via Marouane Chamakh, die een fantastische voorbereiding kende.

Het schot van de Marokkaanse Bordeaux-spits bleek echter loos alarm; ook na de pegel tussen de palen, die werd gestopt door doelman Guillame Guiclin, was vooral het middenveld de locatie van de bal. Het balbezit was voor Guingamp, maar Bordeaux werd als eerste weer gevaarlijk. Spelmaker Yoann Gourcuff schoot van afstand met een heerlijke effectbal rakelings langs de paal.

gourcuff483.jpg

Er werd vervolgens gehoopt dat de rust wat goeds zou zijn. Lang leek dat niet zo, tot aan de 58e minuut. André-Pierre Gignac ontvangt een perfecte dieptebal van Rafael van der Vaart, en rondt zoals een topspits betaamt heel koel af; 1-0. Dit doelpunt maakte tegenstander Guingamp blijkbaar wakker, want al na twee minuten staat het weer gelijk. Lionel Mathis zet de zwak ingrijpende Michael Ciani in de wind, waarna hij het hoekje van het doel exact weet te vinden en Cédric Carrasso daarmee kansloos laat; 1-1.

De verlenging spookte al door de meeste hoofden rond, totdat Borde

aux aan een kansrijke counter begint. Een afgeslagen corner van de bekerwinnaar bleek een mokerslag te worden. Via uiteraard Chamakh en Gignac werd Gourcuff alleen voor de doelman gezet. Echter, op het moment dat hij wil uithalen haakt Thierry Algelier hem; penalty. Gourcuff zelf vind het net vervolgens door de goede hoek te kiezen.

Guingamp zette alles op alles in de komende vijf minuten, maar Bordeaux wist de storm zonder al te veel moeite te luwen; na de overwinning in de Ligue 1 pakt “Marine et Blue†nu ook de Supercup.

girondins-de-Bordeaux-Ligue-1_pics_809.jpg

Geplaatst

Goede overwinning op Guingamp, gefeliciteerd met de Franse SC!

Geplaatst

Gefeliciteerd met de éérste prijs en mogen er nog vele vallen_O_!

Geplaatst
  • Auteur

1279648219-250.png

Ik zit al halverwege het seizoen in de game, hierdoor kan ik helaas nog niet de stand posten. Erg dom van me, excuses!

Geplaatst

Jammer van die twee gelijkespelen, maar ik weet zeker dat jij dat recht zet, ff 1 tip: Om het nog mooier te maken zou je misschien HQ foto's moeten gebruiken, die kan je bijv. van deze site afplukken: http://www.flickr.com/, daar vind je mooie foto's met een hoge kwaliteit. Verder wéér een nette update. KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

IK GING MIJN GAME IS DE HELE DAG HOLLIDAYEN, PUUR UIT NIEUWSCHIERIGHEID. ONDERTUSSEN BEETJE WII'EN DIE DINGEN, KOM IK TERUG. IK LACHEN: WE WAREN ALS ACHTSTE GEEINDIGD, TERWIJL IK HALVE WEGER SEIZOEN NOG EERSTE STOND. DUS IK SLUIT HEM AF, START OPNIEUW EN LEES TOT MIJN GROTE SCHIK DAT HIJ IS OPGESLAGEN: MN MOEDER HAD DE GAME OPGESLAGEN TOEN ZIJ EROP GING EN WAT ANDERS IN HET BEELD WOU HEBBEN (BEGRIJPELIJK :P). MIJN SEIZOEN IS ZOJUIST AFGESLATEN, GEEN EEN PRIJS GEWONNEN.

WAT MOET IK DOEN?

- Doorgaan in het tweede seizoen

- Nieuwe novelle met andere club etc.

Geplaatst

Ik heb mijn game ook beide op vakantie laten spelen, wegens tijdgebrek. Vind het apart dat je slechts achtste bent geworden :cab: ik denk dat je het beste overnieuw kunt beginnen met Bordeaux…zelfde aankopen proberen…is het meest logische.

Geplaatst
  • Auteur

In overleg met mijn steun en toe verlaat Wesley (wo2), iloveyouboy,

heb ik besloten vrolijk verder te gaan in seizoen 2. Ik zal de transfers deze keer in één post doen, want ik heb geen zin om al die dingen opnieuw te doen :$.

Hopelijk blijven jullie volgen/reageren,

en Wesley, tot over een paar weken IDS. :$

Geplaatst

Modriccc_O_

Geplaatst

Heerlijke aankoop met Modric _O_ _O_.

Geplaatst

Wat een beestig goeie voetballer die Modric :

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]