Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goed gedaan met de kwalificatie. Ik ben met één ding niet eens. 'Het hoge niveau van 2006'. Op het WK van 2006 speelden ze dramatisch. Met heel veel geluk kwamen ze in de finale, maar het was absoluut niet van hoge niveau. Dat was Zizou, voor de rest was het schijt (inclusief Henry);)

• Antwoorden 160
  • Weergaven 405
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Niveau wordt in het voetbal al snel opgezet met behaalde prestaties. Vandaar ;)

Ik ben het, dat moet je weten, roerend met je eens over het spel; die was klote ;).

Geplaatst

Je zult het zeker beter doen dan de Franse ploeg

Geplaatst

Mooie updates. Al zie ik liever grafische hoogstandjes van je want je kunt dat als geen ander :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

1280420935-10.png

Zaterdagnacht ga ik voor twee weken richting Zuid-Frankrijk. Door voorbereidingen daarop vanaf dit moment totaan de terugkeer géén updates. Ik ben er echter heilig van overtuigd dat ik daarna verder zal gaan in deze novelle, aangezien ik de motivatie nog ten top bezit. Dit vooral dankzij de vele reacties van jullie allen, waar ik iedereen echt voro wil bedanken. Zonder julllie was ik, hoe cliché het ook klinkt, niet gekomen. En nee ik ben nog helemaal niet zo ver gevorderd, maar degenen die mij kennen weten dat voor mij twee pagina's al een hele prestatie is. Bovendien zal deze novelle de 15 pagina's gaan halen! ;) Iedereen nog een fijne vakantie en Salute! :)

Geplaatst

Veel plezier k-k baby:oops:. Rustigg maat(K)

Geplaatst

Hey grappig, ik vertrek ook zaterdagnacht naar Zuid-Frankrijk? waar ga jij ergens heen dan?

Geplaatst

Heej man zet voortaan ff je updates in een spellingscontrole ofzo.. Voro. Zonder jullie was ik niet gekomen klinkt ook een beetje vies hoor. Bovendien zal deze novelle de 1 pagina's halen..

Doe er wel wat mee he :-D

Geplaatst
  • Auteur
Heej man zet voortaan ff je updates in een spellingscontrole ofzo.. Voro. Zonder jullie was ik niet gekomen klinkt ook een beetje vies hoor. Bovendien zal deze novelle de 1 pagina's halen..

Doe er wel wat mee he :-D

:cry:

Die fouten staan niet eens in een update trouwens. grote flop dat je er rond loopt ;e.

Geplaatst

Hehe doe ik niet om te huilen hoor, maar jij zeurt op iemand zijn novelle vanwege de spelfouten en ik kijk je laatste update en ik zie 3 fouten. De eerste update van de vorige pagina zie ik een paar fouten, maar je blijft wel zeuren op anderen.. Zorg dan wel dat je het zelf ook goed doet voor je begint te zeuren.

En owja je hebt nog niet alles verbeterd :oops:

Geplaatst
  • Auteur

1) Je zegt dat ik mijn fouten zelf dan moet verbeteren als ik dat ook bij andere doe. Eensch. Maar,

waarom reageer jij dan in novelles als je er zelf überhaupt geeneen hebt?

2) Ik heb toch ook niet gezegd dat ik m'n fouten ga verbeteren? Vind ik daarzo niet erg belangrijk aangezien het niet eens over een update gaat of wat.

1280153927-010.png

100e Post (ll')

Zie je daar een paar fouten ja? Ik zie wel geteld één foute zin. Doe je best, zoek de rest. :)

Geplaatst

@ Kingnigel ; Je vindt hem 'zelden' op een fout in zijn updates/layouts, want tekstueel is hij erg sterk, mij vielen die 'kleine foutjes' ook op, maar het is maar de eerste keer dat ik hem betrap op dit.

Geplaatst

Ik vind je teksten gewoon top en zo denkt het meerendeel naar mijn mening dus gewoon zo doorgaan!

fijne vakantie

Geplaatst

best wel opmerkelijk dat op FM een speler na 2 maand al gegeerd wordt door andere clubs, het is natuurlijk ook een heerlijk spelertje!!!

fijne vakantie

Geplaatst
1) Je zegt dat ik mijn fouten zelf dan moet verbeteren als ik dat ook bij andere doe. Eensch. Maar, waarom reageer jij dan in novelles als je er zelf überhaupt geeneen hebt?

Ik speel geen FM, maar ik vind het wel leuk om sommige novelles te volgen.. Maar dit alles wat ik nu doe is niet eens zo serieus hoor :P Is gewoon een soort grap om je te laten zien dat je het zelf ook niet allemaal goed doet.

Fijne vakantie trouwens ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ik speel geen FM, maar ik vind het wel leuk om sommige novelles te volgen.. Maar dit alles wat ik nu doe is niet eens zo serieus hoor :P Is gewoon een soort grap om je te laten zien dat je het zelf ook niet allemaal goed doet.

Fijne vakantie trouwens ;)

In dat geval kan je wel een beetje humor gebruiken! :)

- Alle anderen, erg bedankt en @ WHCC, ik zal zeker zo doorgaan want zelfrs ik zelf weet beter dan een snotneus als kingnigel ;).

Geplaatst

Fijne vakantie

Geplaatst

Hazard is een goede potentiele aankoop! Jammer als die spelers vertrekken!

Geplaatst

Hazard zou een topper zijn_O_

Geplaatst

Zouden goede transfers zijn. Owja toch nog 4 fouten.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]