Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 160
  • Weergaven 400
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Moussa en teleurstellend ? ;e Fijne vakantie in ieder geval ;)

Geplaatst
Zouden goede transfers zijn. Owja toch nog 4 fouten.

Noem ze eens op dan, afkraker? Probeer jij zelf maar eens een novelle te maken dan op iedereen commentaar te hebben. Je bent ze gewoon aan het zoeken en je zegt niet hoe hij zich zou moeten verbeteren, rond uit zwak vind ik dit!

Geplaatst
  • Auteur
Owja toch nog 4 fouten.

Vertel? :)

Als ik vooruit wil moet ik toch die fouten weten.

Aan zulke reacties heb ik vrij weinig :checkit:

De rest erg bedankt! :D @ Mohwie, Moussa zit rond een gemiddelde van een 6.7 Veruit het minste van het team :(.

1280480790-740.png

Zodat-ie op nieuwe pagina staat.

Geplaatst
Noem ze eens op dan, afkraker? Probeer jij zelf maar eens een novelle te maken dan op iedereen commentaar te hebben. Je bent ze gewoon aan het zoeken en je zegt niet hoe hij zich zou moeten verbeteren, rond uit zwak vind ik dit!

Ik speel geen FM beetje raar om dan een novelle te beginnen vind je niet ?

Maar oke ik zal ermee stoppen als hij ook stopt bij Ajax_Fan want ik kan er echt niet tegen als je op andere mensen zeurt terwijl je zelf ook de fouten maakt.. Owja zijn er trouwens 5 kwam er nog 1 tegen ;c

wordt gevreest --> wordt gevreesd

worden begeert --> worden begeerd

worden genoemt --> worden genoemd

uit de basis zou moeten drijven --> uit de basis zou moeten verdrijven

ervaardere vervanger --> meer ervaren vervanger..

Dus let op je t of d fouten. ;)

Laatste negatieve post hier (denk ik;c)

Geplaatst
Ik speel geen FM beetje raar om dan een novelle te beginnen vind je niet ?

Maar oke ik zal ermee stoppen als hij ook stopt bij Ajax_Fan want ik kan er echt niet tegen als je op andere mensen zeurt terwijl je zelf ook de fouten maakt.. Owja zijn er trouwens 5 kwam er nog 1 tegen ;c

wordt gevreest --> wordt gevreesd

worden begeert --> worden begeerd

worden genoemt --> worden genoemd

uit de basis zou moeten drijven --> uit de basis zou moeten verdrijven

ervaardere vervanger --> meer ervaren vervanger..

Dus let op je t of d fouten. ;)

Laatste negatieve post hier (denk ik;c)

Weet jij toevallig dit een FM forum is(Dan kan je wel zeggen; Ik kom hier voor andere zaken zoals Random Chit-Chat). Maar het grootste deel is toch FM... En als je geen FM speelt waarom reageer je dan negatief hier, want een novelle maken is best moeilijk hoor.;) En waarom kraak je mensen af en zeg je nu pas hoe ze zich zelf moeten verbeteren. En dan kan je wel negatief reageren omdat hij dat doet bij de novelle van Ajax_fan. Maar iedereen(Dus zowat heel het forum) ziet zijn fouten en jij niet? Beetje raar dan... En ga je nu soms ook in dit stuk fouten er uit proberen te vissen? Ik hoop dat de discussie nu tot het eind komt en het gewoon is afgelopen. Dit wou ik nog gewoon éven zeggen.;)

Geplaatst

Hopelijk kan je toch veel van deze belangrijke schakels vast houden. Je novel is erg mooi! Veel succes met Bordeaux.

@Kingnigel; Fouten maken is menselijk. Commetaar geven mag altijd! Maar, negatief hoeft nou ook niet altijd!

Laten we gewoon verder gaan met deze novel, hij is net zo mooi! ;)

Geplaatst

Mooie update hoor! Hopelijk kan je modric behouden, wat een geweldenaar..

Geplaatst

Mooie update hoor. Laat je niet van de wijs brengen door kingnigel... Wat een absurde reactie's dat die geeft zeg... Waarschijnlijk gewoon jaloers op zo een mooie novelle als den deze

Geplaatst

Precies Pico. Trouwens, het gaat niet alleen om de fouten, maar ook om de tekst. De tekst van Ajax_Fan is veel en veel minder professioneel dan die van deze. :shhh:

Ga zo door Benjamin! ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik probeerde de nieuwe Patch te downloaden, maar het mislukte (ik heb nog nooit een patch succesvol gedownload in mijn FM-leven). Nou oké, ik verwijderde alles en dacht vrolijk verder te gaan met FM. Nu staat er echter elke keer dat mijn gratis proeftijd is afgelopen? Ik heb nu geen zin om er met alle moeite achteraan te gaan, aangezien ik vanacht op vakantie ga. Na terugkomst zal ik eens goed gaan kijken, maar het kan dus zomaar zijn dat het laatste stukje in deze novelle geschreven is. Ik hoop het echt niet, maar ik heb alles al verwijderd en nog gebeurd het. Ook is er de mogelijkheid dat ik na terugkomst alvast begin aan mijn FM 2011-novelle. (Voorraad maken, zoektocht naar nieuwe trainer etc.) Maar dat zien we dan wel weer :).

Geplaatst

Zou jammer zijn als deze is afgelopen:( Hoop dat het je lukt om het alsnog te fixen;)

Ohja nog een fijne vakantie!;c

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]