Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

nnptec.png

[spoiler=//]Als je mijn topic gelezen hebt waarin ik mij voorstel, kan je concluderen dat één van mijn favorieten bezigheden, schrijven is.. Bij deze ga ik een verhaal schrijven rond mijn vaste FM-club, Charlton Athletic! Mensen die tips voor me hebben ivm met de opbouw van mijn Novelle mogen mij daarover altijd aanspreken in dit topic. Enjoy!

Geplaatst
  • Auteur

nnptec.png

[spoiler=//]Als je mijn topic gelezen hebt waarin ik mij voorstel, kan je concluderen dat één van mijn favorieten bezigheden, schrijven is.. Bij deze ga ik een verhaal schrijven rond mijn vaste FM-club, Charlton Athletic! Mensen die tips voor me hebben ivm met de opbouw van mijn Novelle mogen mij daarover altijd aanspreken in dit topic. Enjoy!

Geplaatst

Leuke novelle man en dan mag ik de eerste reactie schijfen: ga zo door :D:D:D

Geplaatst

Raymond Halsgoeth ;e;e

Succes met Charlton. :)

Geplaatst
  • Auteur

Charlton doet gouden zaken op transfermarkt

Manager Raymond Halsgoeth heeft in zijn eerste maand direct van zich laten horen op de transfermarkt. Er was geen transferbudget beschikbaar dus moest hij op zoek gaan naar spelers die einde contract zijn of spelers die momenteel geen club hebben. Eerst en vooral moest er op zoek worden gegaan naar zeker twee nieuwe spitsen. Halsgoeth's oog viel meteen op Shabani Nonda, die einde contract was bij Galatasaray. De trainer contacteerdde de speler, vroeg zijn eisen en al snel was de deal beklonken. Nonda tekende een contract voor twee jaar met optie voor nog een jaartje extra. De tweede spits werdt gehaald via uitleen bij Manchester United. Febian Brendy maakt voor een jaartje de overstap naar 'The Valley'. Deze jongen moet Charlton eerst en vooral terug naar de Championsship brengen.. Indien hij het goed doet, zou het kunnen dat hij definitief wordt overgenomen van Man Utd. Omdat de coach met een drie spitsen systeem wil spelen, komt Zavon Hines over van West Ham. Hij geldt vooral als stand-in voor Nonda, Brandy en Sodje. Het middenveld was nog niet zo druk bezet dus voor rond de middencirkel moest er ook nog iemand gehaald worden. De geknipte man hiervoor is Jonathan Aspas, die gratis overkomt van het intussen failliette Excelsior Moeskroen uit België, zowaar een koopje dus. De basis om uit de schulden te komen is ondertussen ook gelegd. Deon Burton werdt voor 100.000eur van de hand gedaan en verkocht aan Castellón uit Spanje. Met deze transfers zullen we het moeten doen. Hopelijk zullen deze jongens bijdragen aan de glorie die Charlton hopelijk te wachten staat!

De selectie van Charlton ziet er uit als volgt:

2vip7is.png

[spoiler=//]Zou iemand mijn novelle naar LLM kunnen verplaatsen of hoort hij daar niet echt bij?

@ Secho en Ajax: Dankje ;)

Geplaatst

Volgens mij staat hij hier gewoon goed man voor de rest schiterende update ga zo door.

Geplaatst

LLM is voor clubs uit de echt lage divisies, waar je heel wat jaren nodig hebt om in de hoogste klasse te komen, zoals clubs uit Blue Square North/South enzo.

Heb je Nonda gratis opgepikt? Aangezien Galatasaray hem van de hand heeft gedaan en ik verder niets van hem heb gehoord of heb gezien op FM. Veel succes met Charlton ;)

Geplaatst

Veel succes bij Charlton, hopelijk kun je kampioen worden en promoveren :D.

Geplaatst
  • Auteur

9q8qyq.jpg

Charlton kent matige voorbereiding

Charlton Athletic heeft zich in de voorbereiding niet echt kunnen doorzetten tegen normaal gezien minder teams, buiten Sunderland gerekend dan. In aanloop naar het begin van het échte seizoen gaan er toch nog een paar dingen moeten veranderen. 'De mentaliteit van sommige spelers staat me niet aan, met een aantal jongens zal ik een deftig woordje moeten spreken. Anders zie ik geen andere oplossing dan grote maatregelen te moeten gaan nemen en dat doe ik liever niet.' aldus een ge-perikelde coach Halsgoeth.. Hopelijk trekt het team lessen uit die voorbereiding en zullen ze er tegen het begin van het seizoen dan ook staan als een hecht team en één blok!

2ly4r5l.png

[spoiler=//]@ DLM: Nonda: 34j27ic.png

@Ozzy: Jep gratis opgepikt, kreeg bij Gala geen nieuw contract dus was hij vrije speler..

@ FW: Thx, is zeker mijn doel!

@ Ajax: Thx ;)

Geplaatst

Dit snel vergeten en focus op de competitie

Geplaatst

Het is maar voorbereiding. Zoiets staat compleet los van competitie

Geplaatst
  • Auteur

Ik vertrek vandaag voor twee weken naar Spanje, Rosas. Daarna nieuwe update!

Groetjes

Geplaatst

Veel plezier man zal hem daarna weer gaan volgen.

Geplaatst

Jammer van de voorbereiding, hopelijk gaat het in de competitie beter!

Veel plezier in Spanje :thumb:.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]