Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn vorige groepsnovelle eindigde op een vastgelopen game en kon geen doorgang vinden. Ik heb nu echter bijna vakantie en alle tijd om veel fm te spelen en ik wou daarom opnieuw proberen om dat idee wat ik toen had uit te voeren. Het originele idee dus waarbij drafts een belangrijke rol spelen en ik de keuze uit spelers maak die vervolgens door jullie worden ingedeeld bij de clubs. De vorige keer liep het echter spaak op de tijd en daarom wil ik nu een ander systeem gaan gebruiken. Ik zoek 12 mensen dat is het absolute maximum om het in gareel te kunnen houden. Daarna post ik per linie een lijst met beschikbare speler. Iedereen stuurt mij dan per PM een lijst me de spelers op volgorde van degene die je het liefst heb tot degene die je het minst graag wil. Daarna zal ik alles verwerken en hier posten wie welke spelers krijgt. Er zit echter 1 addertje onder het gras je krijgt een maximaal budget voor de complete selectie. Dit zal ruim genoeg zijn om goede spelers te halen maar te krap om voor elke positie de absolute topper te hebben die je mischien zal willen.

Ik zal nog even alles op een rijtje zetten voor de duidelijkheid.

Je post in dit topic de naam van de door jou gekozen club.

Tevens zet je hierbij een getal van 1 tot en met 12 waarmee ik de volgorde voor de Draft per linie zal bepalen.

Ook kies je een manager in real-life die het dichtst bij jou staat of iig kwa speelstijl jou voorkeur heeft.

Daarna zal ik zodra er 12 inschrijvingen zijn de budgetten bekend maken die gebaseerd zijn op http://www.transfermarket.co.uk en de lijst met beschikbare keepers posten. Dit worden een stuk of 50 namen worden die Allemaal op volgorde moeten worden gezet. Je mag een indeling maken tussen 1e 2e en 3e keepers om zo je budget in de gaten te houden. Dan gebruik ik een random number generator om de volgorde te bepalen en komt er per team een overzichtje van de gekozen doelmannen en het nog beschikbare budget.

Vervolgens komt een lijst met verdedigers waarbij per positie een lijstje ingevuld word waarbij er op de backposities in principe een 1e en een 2e keuze lijstje kan worden ingeleverd en bij de Centrumverdedigers een 1e, 2e, 3e en 4e keuze lijstje mag worden gemaakt waarbij er dan uit elke categorie 1 word genomen. Daarna weer overzichtje plus beschikbaar budget om over te gaan op de middenvelders waarbij er 5 posities zijn die kunnen worden ingevuld. Hier weer hetzelfde format en daarna naar de aanvallers oftewel de spitsen en buitenspelers als deze door jou gekozen manager worden gebruikt.

Daarna zijn de selecties rond en post ik ze in dit topic. Mocht er nog budget over zijn dan krijg je een vrije keuze uit elke speler die er maar is die nog niet gekozen is. Daarna zal ik gaan spelen als bondscoach of iets dergelijks en jullie op de hoogte te houden van de verrichtingen van jou club.

Ik hoop dat dit duidelijk is en iedereen de lijstje zo snel mogelijk instuurd als ik deze gepost heb.

Geplaatst
  • Auteur

Mijn vorige groepsnovelle eindigde op een vastgelopen game en kon geen doorgang vinden. Ik heb nu echter bijna vakantie en alle tijd om veel fm te spelen en ik wou daarom opnieuw proberen om dat idee wat ik toen had uit te voeren. Het originele idee dus waarbij drafts een belangrijke rol spelen en ik de keuze uit spelers maak die vervolgens door jullie worden ingedeeld bij de clubs. De vorige keer liep het echter spaak op de tijd en daarom wil ik nu een ander systeem gaan gebruiken. Ik zoek 12 mensen dat is het absolute maximum om het in gareel te kunnen houden. Daarna post ik per linie een lijst met beschikbare speler. Iedereen stuurt mij dan per PM een lijst me de spelers op volgorde van degene die je het liefst heb tot degene die je het minst graag wil. Daarna zal ik alles verwerken en hier posten wie welke spelers krijgt. Er zit echter 1 addertje onder het gras je krijgt een maximaal budget voor de complete selectie. Dit zal ruim genoeg zijn om goede spelers te halen maar te krap om voor elke positie de absolute topper te hebben die je mischien zal willen.

Ik zal nog even alles op een rijtje zetten voor de duidelijkheid.

Je post in dit topic de naam van de door jou gekozen club.

Tevens zet je hierbij een getal van 1 tot en met 12 waarmee ik de volgorde voor de Draft per linie zal bepalen.

Ook kies je een manager in real-life die het dichtst bij jou staat of iig kwa speelstijl jou voorkeur heeft.

Daarna zal ik zodra er 12 inschrijvingen zijn de budgetten bekend maken die gebaseerd zijn op http://www.transfermarket.co.uk en de lijst met beschikbare keepers posten. Dit worden een stuk of 50 namen worden die Allemaal op volgorde moeten worden gezet. Je mag een indeling maken tussen 1e 2e en 3e keepers om zo je budget in de gaten te houden. Dan gebruik ik een random number generator om de volgorde te bepalen en komt er per team een overzichtje van de gekozen doelmannen en het nog beschikbare budget.

Vervolgens komt een lijst met verdedigers waarbij per positie een lijstje ingevuld word waarbij er op de backposities in principe een 1e en een 2e keuze lijstje kan worden ingeleverd en bij de Centrumverdedigers een 1e, 2e, 3e en 4e keuze lijstje mag worden gemaakt waarbij er dan uit elke categorie 1 word genomen. Daarna weer overzichtje plus beschikbaar budget om over te gaan op de middenvelders waarbij er 5 posities zijn die kunnen worden ingevuld. Hier weer hetzelfde format en daarna naar de aanvallers oftewel de spitsen en buitenspelers als deze door jou gekozen manager worden gebruikt.

Daarna zijn de selecties rond en post ik ze in dit topic. Mocht er nog budget over zijn dan krijg je een vrije keuze uit elke speler die er maar is die nog niet gekozen is. Daarna zal ik gaan spelen als bondscoach of iets dergelijks en jullie op de hoogte te houden van de verrichtingen van jou club.

Ik hoop dat dit duidelijk is en iedereen de lijstje zo snel mogelijk instuurd als ik deze gepost heb.

Geplaatst

Ik wil graag meedoen, ik ga alleen over 1,5 week op vakantie. Denk je dat het tegen die tijd al geregeld is? Ik was destijds bij de vorige groepsnovelle waar je met een draft-idee kwam een van de deelnemers ;)

Geplaatst

Oke, dan meld ik me aan :)

Teamnaam: Whopper FC

Nummer: 7

Coach: Mourinho

Geplaatst

Ik doe ook graag mee:

Club: FC Engelen

Nummer: 10

Coach: Arséne Wenger

Geplaatst

Ik doe ook graag mee:

Club: Jong Ajax

Nummer: 5

Coach: Martin Jol

Geplaatst

Club: Willehood

Nummer: 3

Coach: Pep Guardiola

Geplaatst

Jammer dat ik zaterdag op vakantie ga, anders had ik graag meegedaan;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb er nu 5 en wil er nog minimaal 3 en liefst 7. Bedankt aan degene die zich al hebben ingeschreven maar ik hoop dat er nog meer komen.

Geplaatst

Club: Fenerbahçe

Nummer: 5

Coach: Carlo Ancelotti

Geplaatst
  • Auteur

Er zijn er nu 7 en aangezien ik graag wil beginnen zal ik zelf nummer 8 zijn. Ik zal altijd bij de drafts de laatste keuze hebben en ik hoop op jullie begrip hiervoor. De manager die ik kies is Louis van Gaal en mijn club zal VVK heten. Hierbij dan verder de lijst met doelmannen die ik hoop zo snel mogelijk gesorteerd van jullie terug te krijgen.

[spoiler=keuzelijst]Alexander Manninger 3.000.000

Allan McGregor 6.000.000

Carlos Kameni 10.000.000

Chris Kirkland 5.500.000

Christian Abbiati 5.000.000

Craig Gordon 5.500.000

Diego Benaglio 11.500.000

Diego Lopez 16.000.000

Dudu Aouate 3.000.000

Edel Apoula 1.800.000

Eduardo 10.000.000

Fabio Coltorti 1.800.000

Florian Fromlowitz 3.000.000

Frank Rost 2.500.000

German Lux 1.400.000

Gianluigi Buffon 30.500.000

Helton 6.100.000

Hugo Lloris 16.500.000

Igor Akinfeev 20.000.000

Iker Casillas 32.000.000

Juan Calatayud 1.400.000

Julio Cesar 25.000.000

Jussi Jääskeläinen 5.000.000

Maarten Stekelenburg 6.000.000

Manuel Neuer 20.000.000

Mario Galinovic 1.500.000

Markus Miller 1.400.000

Marton Fulop 3.000.000

Michael Gspurning 1.500.000

Morgan de Sanctis 5.500.000

Nicolas Douchez 6.000.000

Paul Robinson 5.000.000

Pepe Reina 20.000.000

Petr Cech 26.000.000

Remy Riou 950.000

Rene Ader 16.000.000

Rui Patricio 6.100.000

Sebastien Frey 16.000.000

Sergio Asenjo 6.000.000

Sergio Romero 6.000.000

Shay Given 10.000.000

Stephan Andersen 3.000.000

Steve Mandanda 13.500.000

Tim Krul 1.000.000

Tim Wiese 10.000.000

Tobias Sippel 2.500.000

Toño 6.000.000

Victor Leandro Bagy 5.500.000

Victor Valdes 18.000.000

Yohann Pelé 5.000.000

Het is een flink lange lijst geworden en het totaal bedrag dat aan de doelmannen mag worden besteed is 37.500.000.

Geplaatst

Die lijst moet ik naar jou toe pm'en neem ik aan? en hoe doe ik dan aangeven hoeveelste keuze de keeper is? want je hebt maar een bepaald bedrag te besteden, moet ik dan achter elke keeper 1e, 2e of 3e keuze zetten?

Geplaatst
  • Auteur

Als je 3 lijstjes maakt 1 met 1e keuzes 1 met 2e keuzes en 1 met 3e keuzes. Oftewel in je eerste rijtje zet je de doelman die jou 1e doelman word en in de 2e keuzes de back-up en in de 3e een tweede back-up

Geplaatst

En ze moeten allemaal even lang zijn? En stel dat je bij de ene combinatie wel uitkomt met het geld, maar met de andere niet? (gezien jij ze vervolgens verloot over de teams)

Geplaatst

Ik heb ze verstuurd, bij elke keuze (1e, 2e, 3e) heb ik 3 namen gegeven, ik hoop dat het volstaat...

Geplaatst
  • Auteur
En ze moeten allemaal even lang zijn? En stel dat je bij de ene combinatie wel uitkomt met het geld, maar met de andere niet? (gezien jij ze vervolgens verloot over de teams)

Ze hoeven niet even lang te zijn en je hoeft niet elke naam in te vullen aangezien er 50 namen staan en er totaal maar 24 gekozen zullen worden. Mocht je niet uitkomen qua budget dan zal ik kijken naar de 3e keus of ik daar iets in kan veranderen met je lijst en anders naar de 2e keus.

Geplaatst

Ik heb het verstuurt maar je moest toch bij

-1e 1 keeper

-2e 1 keepers

en bij 3e 1 keeper

in ieder geval heb ik ze verstuurt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]