Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 58
  • Weergaven 187
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Rooney en Adebayor in de spits en wie scoort?? Mourad!:S

Geplaatst
  • Auteur

Zoals jullie weten is mijn eigelijke profiel naam ajax_fan_1992. het spijt me zeer dat ik jullie heb geprobeert van de wijs te laten brengen. ik zal dit goed maken door een wereld novelle neer te zetten met ajax_fan_1992. Dit zal ik niet doen met ajax maar met een Engelse grootmacht. daar speel je bijna elke week een wereld wedstrijd. mijn presentatie zal ook anders worden als voorheen. ik zal de spelers en uitslagen gaan vertellen op een manier die ik zelf uit andere novelle ideeén heb bedacht. ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en hem gaan volgen. ik weet dat het wel veel gevraagt is maar ik zal zien. Ik zal de novelle morgen aan maken. dit omdat ik de standaard dingen op mijn psp moet zetten en een wereld layout/banner ga maken.

alvast bedankt

Geplaatst

Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met het maken van novelles. In 2 weken tijd heb je denk het record aantal nieuwe novelles niet alleen verbroken, maar ik denk ook zo verbeterd dat vrijwel niemand dat kan evenaren. Soms moet je voor jezelf de balans opmaken en eens in de spiegel kijken. Het maken van novelles is niet voor iedereen weg gelegd en aangezien je al ruim 5 keer beloofd hebt dat je nieuwste novelle gaat slagen is je geloofwaardigheid volledig verdwenen. Iedereen is vrij om te doen wat zij willen op dit forum, maar soms moet je tot de conclusie komen dat iets niet voor je is weggelegd. Dat je nu ook deze novelle weer aan de kant zet zegt daarin genoeg. Je kunt ook sorry zeggen en gewoon door gaan waar je mee bezig was, maar om de één of andere reden begin je wéér een nieuwe novelle. De koek begint een beetje op te raken. Mijn tip, ga lekker FM'en op je PSP en houd het daarbij.

Geplaatst

Ik kan niet anders dan het met lazy eens zijn ik zeg ook stop er gewoon mee

Geplaatst

Kijk eerst eens op mijn nieuwe novelle en zoals daar staat je kan kiezen of je volgt hem of niet. ook ga ik gewoon steeds 1 a 2 seizoenen per club zitten. niet langer. dan kijk ik waar ik een aanbod krijg en ga ik daarheen.

Geplaatst

Zoek het maar uit, ik ben het helemaal zat! Ik haal voor jou fouten uit je updates uit een andere novelle en die zet je gewoon na 3 updates stil. Nu ook weer. Ik vind eigenlijk dat zo'n chelsea novelle al verboden zou moeten worden. Wanneer bereik je voor jezelf een keer de limiet of heb je die niet?

Ik zal dit goedmaken door een nieuwe wereld novelle neer te zetten

Dat is niet goed maken, dat is hun gedachte opnieuw bevestigen. Als je het goed wou maken, had je 3 updates achter elkaar gedaan ofzo. Dit doe je toch ook niet in je priveleven. Meisje bedonderen en dan zeggen, ik maak het goed, ik neem een andere.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]