Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

'The Blues', on their way to the ultimate goal!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

m959jt.png

vxln5s.png

[spoiler=Toelichting]Dit is mijn derde novelle hier, ik hoop deze eindelijk eens lang vol te houden en hoop jullie te vermaken met mijn novelle, deze zal gaan over mij als assistent manager van Carlo Ancelotti bij Chelsea, Prazinho is niet mijn echte naam, maar een naam die ik gebruik in mijn games:checkit:

Kritiek is altijd welkom, ik wil me altijd kunnen verbeteren!:thumb:

• Antwoorden 144
  • Weergaven 495
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

m959jt.png

vxln5s.png

[spoiler=Toelichting]Dit is mijn derde novelle hier, ik hoop deze eindelijk eens lang vol te houden en hoop jullie te vermaken met mijn novelle, deze zal gaan over mij als assistent manager van Carlo Ancelotti bij Chelsea, Prazinho is niet mijn echte naam, maar een naam die ik gebruik in mijn games:checkit:

Kritiek is altijd welkom, ik wil me altijd kunnen verbeteren!:thumb:

Geplaatst

Succes bij Chelsea, hopelijk kun je kampioen worden en ver komen in de CL :).

Geplaatst
  • Auteur

Eerste aankoop deze zomer, heb er misschien wat veel voor betaald maar hij zal het zeker waarmaken!

vfb1hi.png

[spoiler=Vraag]Hoe kun je ook alweer een screenshot maken dat die in de map screenshots komt, alvast bedankt aan degene die het mij kan vertellen;)

[spoiler=Reacties]

Veel succes in Londen

Veel Succes ! ;)

Beetje groot lettertype

Maar suc6

Succes met Chelsea! (y)

Succes bij Chelsea, hopelijk kun je kampioen worden en ver komen in de CL :).

Succes bij Chelsea!

Erg groot lettertype! Probeer het wat te verkleinen allemaal.

Veel succes bij Chelsea ;)

Bedankt voor de reacties, in Photoshop ziet het lettertype er relatief klein uit dus moet daar nog een beetje aan wennen! ;)Bedankt voor de reacties verder :thumb:

Geplaatst

Ik heb ook een novelle op dit forum met Chelsea en heb ook Dzeko gekocht alleen dan voor 19 miljoen. En dat vonden de meeste mensen al te veel dus je hebt wel wat veel betaald voor hem:P Maar wel goede aankoop!

Succes verder

Geplaatst

Succes! 26,5 mil is wellicht teveel voor een speler, maar voor Dzeko niet. Wat voor prijs je ook betaald, hij betaald het in prijzen terug!

Geplaatst

Als je een screenshot maakt kun je hem ook rechtstreeks in Paint plakken, of werkt dat anders bij jou?

- ziet er mooi uit, Dzeko is een hele goede aankoop :mrgy:.

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb ook een novelle op dit forum met Chelsea en heb ook Dzeko gekocht alleen dan voor 19 miljoen. En dat vonden de meeste mensen al te veel dus je hebt wel wat veel betaald voor hem:P Maar wel goede aankoop!

Succes verder

Succes! 26,5 mil is wellicht teveel voor een speler, maar voor Dzeko niet. Wat voor prijs je ook betaald, hij betaald het in prijzen terug!

Bedankt voor jullie reacties! Dzeko is zijn geld zeker dubbel en dwars waard!:thumb:

Als je een screenshot maakt kun je hem ook rechtstreeks in Paint plakken, of werkt dat anders bij jou?

- ziet er mooi uit, Dzeko is een hele goede aankoop :mrgy:.

Nee, bij mij als ik op printscreen druk maakt hij geen afbeelding bij FM (ik heb FM dan wel openstaan op mijn scherm) maar er was een combinatie volgens mij en als je die gebruikte kwam je screenshot in Screenshots bij Sports Interactive->Football Manager 2010->Screenshots, alleen weet ik niet meer welke dat ookweer was...:oops:

Verder: Dzeko is inderdaad een hele mooie aankoop, en bedankt voor je reactie :thumb:

Geplaatst

Mooie update en Dzeko is een held, heerlijke aankoop (y).

Geplaatst
  • Auteur

Tweede aankoop deze zomer, een groot talent uit Italië!

2d143nk.png

[spoiler=Reacties]

Als je wil screenshot nemen, zodat die meteen in je map komt, moet je "ALT + F9" duwen (y)

Bedankt, dat was hem inderdaad, stom van me dat ik hem vergat:wall:

Mooie update en Dzeko is een held, heerlijke aankoop (y).

Lekker aankoop!

Ziet er goed uit

Bedank allebei, Dzeko is zeker een heerlijke aankoop die er velen zal gaan inschieten! Bedankt voor jullie reacties

Geplaatst

Mooie update weer, ook een goede aankoop met El Shaarawy, GZD!

Geplaatst

Je had er wel de naam kunnen bijzetten, want eerlijk gezegd wist ik niet wie het was. :mrgy: Van uiterlijk dan. Ik weet dat dit een heel groot talent is.

Geplaatst
  • Auteur

Derde aankoop is de Duitse hoop op de (rechts)back posities!

2nqbhip.png

[spoiler=Reacties]

Mooie update weer, ook een goede aankoop met El Shaarawy, GZD!

Je had er wel de naam kunnen bijzetten, want eerlijk gezegd wist ik niet wie het was. :mrgy: Van uiterlijk dan. Ik weet dat dit een heel groot talent is.

Naam had er idd bij gemoeten,

voor de rest goed ;).

Ik zal nu voortaan altijd de naam erbij zetten als het kwa uiterlijk een relatief onbekende speler is;)

Bedankt voor de reacties weer!

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk dan de eerste wedstrijden, hier de voorbereiding!

2h5mypj.png

[spoiler=Reactie]

Mooie aankopen.
Bedankt voor je reactie! ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]