Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Manchester City stelt Joost Vissers aan

-Manchester-Voorzitter Al Mubarak maakte afgelopen dinsdag bekend dat zijn City een nieuwe hoofdcoach heeft aangetrokken. Hij heeft Roberto Mancini de deur gewezen, nadat zij een conflict kregen over het transferbeleid.

Naar verluid gaat Vissers 215.000 euro per week verdienen. Hij meld zelf: Ik ben erg blij dat Al Mubarak de gok neemt om mij als hoofdcoach aan te stellen.

Geplaatst
  • Auteur

Manchester City stelt Joost Vissers aan

-Manchester-Voorzitter Al Mubarak maakte afgelopen dinsdag bekend dat zijn City een nieuwe hoofdcoach heeft aangetrokken. Hij heeft Roberto Mancini de deur gewezen, nadat zij een conflict kregen over het transferbeleid.

Naar verluid gaat Vissers 215.000 euro per week verdienen. Hij meld zelf: Ik ben erg blij dat Al Mubarak de gok neemt om mij als hoofdcoach aan te stellen.

Geplaatst

Begin is te kort. ;)

Veel succes, ben benieuwd naar je aankoopbeleid.

Ik hoop uiteraard op geen Dzeko, Jovetic, Gourcuff en noem het maar op,

kom maar eens met de Rodwell's, Delph's en Bostock's! :)

Geplaatst

Succes, en niet zoals Benjamin zegt, die standaardtransfers! Hoop dat je inversteerd in talenten.

Geplaatst
  • Auteur
Begin is te kort. ;)

Veel succes, ben benieuwd naar je aankoopbeleid.

Ik hoop uiteraard op geen Dzeko, Jovetic, Gourcuff en noem het maar op,

kom maar eens met de Rodwell's, Delph's en Bostock's! :)

Het begin is inderdaad te kort, maar ik zal dit goed maken door vaker te posten in kleine stukjes.

Succes, en niet zoals Benjamin zegt, die standaardtransfers! Hoop dat je inversteerd in talenten.

Er is een van die basisaankopen gekomen:), ik weet dat het een basisaankoop is. Maar met de spitsen die er nu zijn, moest dat wel.

Geplaatst
  • Auteur

'Vissers heeft eerste aankoop binnen'

-Manchester- Zojuist is bekend geworden dat Edin Dzeko voor 4 jaar heeft getekend bij The Cizitens.

Hij is voor het massa bedrag van 28 miljoen euro overgekocht van Wolfsburg, El Mubarak geeft zijn toelichting over deze transfer: Dit is het aankoopbeleid dat ik wil zien!

Dzeko zelf lijkt gelukkig te zijn met de over stap naar engeland: Hier wil ik me bewijzen, hier wil ik doelpunten maken.

20100104211818_dzeko.jpg

Geplaatst

Simpel is goed, maar maakt het nou ook weer niet té simpel.

Dzeko is wel een basisaankoop bij de meeste en 28 miljoen is wel een gigantisch bedrag. Maar Dzeko kennende zal hij dit zeker terug betalen. Veel succes met je novelle verder. :)

Geplaatst

Dzeko flopt volgens mij bijna nooit. Bij mijn Everton uitgegroeid tot een clublegende en meervoudig wereld/europees speler en topscoorder van het jaar

Geplaatst

ga zo door man supper aankoop.

Geplaatst
  • Auteur
Simpel is goed, maar maakt het nou ook weer niet té simpel.

Dzeko is wel een basisaankoop bij de meeste en 28 miljoen is wel een gigantisch bedrag. Maar Dzeko kennende zal hij dit zeker terug betalen. Veel succes met je novelle verder. :)

Ik typ het in deze manier, omdat ik anders meer tijd aan het vormgeven kwijt ben als mijn game zelf. Ik hoop zelf ook dat Dzeko de 28 miljoen terug zal betalen:*)

Dzeko flopt volgens mij bijna nooit. Bij mijn Everton uitgegroeid tot een clublegende en meervoudig wereld/europees speler en topscoorder van het jaar

Hopen dat hij dat bij mij ook wordt!;sm;

Man City heeft veel spitsen toch? Achja, Dzeko is een held.

Vindt Adebayor niet z'n fijne spits, zelfde geld voor Santa Cruz.

Pracht aankoop met Edin.

Bedankt voor je reactie:)

Jammer van de titel. Succes met City! ;)

Waarom jammer van de titel?

Bedankt!

ga zo door man supper aankoop.

Dankje!

Geplaatst
  • Auteur

'Vissers gaat shoppen bij Sporting CP'

-Lissabon- Simon Vukcevic en Miguel Veloso zullen volgend seizoen bij The Citizens hun wedstrijden spelen. Ze tekenen bijde voor een respectable 4 en 3 jaar.

Ze zijn samen voor 30.25 miljoen euro getransferd naar Manchester City. Ze zijn beide erg blij met hun transfer, ze kunnen niet wachten op hun debuut.

El Mubarak liet zich blij uit over deze aankopen: dit soort spelers kunnen ons kampioen maken.

12426742030.jpg

Geplaatst
  • Auteur
leuke aankopen

Bedankt voor je reactie!:)

Aangezien ik na deze reactie geen reacties meer verwacht zal ik binnen 10 minuten weer een update posten.

misschien is het beter om je aankopen in 1 post te verwerken ipv elke 15 minuten een post plaatsen.. anders word het een beetje te veel van het goede in een keer

verder prima aankopen en suc6 bij City

Had gekunnen, maar heb de spelers onder dat ik update aangetrokken.

Geplaatst

misschien is het beter om je aankopen in 1 post te verwerken ipv elke 15 minuten een post plaatsen.. anders word het een beetje te veel van het goede in een keer

verder prima aankopen en suc6 bij City

Geplaatst
  • Auteur

'Manchester laat spelers gaan'

-Manchester- Voor al die nieuwe aankopen, moet er ook geld zijn. Daarom zijn er ook spelers zijn die moeten vertrekken uit Manchester

Hier onder is een schema wie er vertrokken zijn of verhuurd worden:

euoadw.png

Spelers als Bellamy of Zabaleta voegde in mijn ogen niks te aan de club.

Geplaatst

jammer van de standaardtransfers, succes!

Geplaatst
  • Auteur

'City sluit oefenperiode goed af'

-Manchester- Vissers's zijn ploeg heeft de afgelopen periode een aantal wedstrijden afgewerkt, Vissers geeft een toelichting:

2aihvdf.png

Met een hattrick, kroonde Adebayor zich als MotM, hij speelde vrijwel foutloos net als zijn teamgenoten.

1zlcfaa.png

Alweer was het Adebayor die voor de doelpunten zorgde, het leek wel of hij over de defensie van Bury heen liep zo makkelijk ging het.

300487b.png

Vier woorden: Slechtste wedstrijd uit voorbereiding.

30szm1w.png

Veruit de beste van de vriendschappelijke duels, een dieptepunt uit deze wedstrijd is de blessure van 4 weken die Mata heeft opgelopen

Beste speler van de voorbereiding: Adebayor met 5 goals was hij veruit de topscoorder.

Geplaatst

Jammer dat je je niet van je grafische kant laat zien, dat is toch je sterke kant IMO. Desondanks succes met "The Citizines"

Geplaatst

Goed verkocht man, ook degelijke voorbereiding. :)

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat je je niet van je grafische kant laat zien, dat is toch je sterke kant IMO. Desondanks succes met "The Citizines"

Ik schrijf in deze vorm, omdat ik anders meer werk aan de vormgeving besteed dan de game zelf

Ik gebruik Zabaleta wel altijd :) Jammer dat je geen Engelsen hebt gekocht.

Hij kwam niet in mijn plannen voor, dus verkocht ik hem maar.

Goed verkocht man, ook degelijke voorbereiding. :)

Dankje! :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]