Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

ifzvyw.png

• Antwoorden 74
  • Weergaven 226
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weer goed hoor, tekstueel goed en grafisch gewoon mooi! Ga zo door hoor!

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

2vba97s.png

Geplaatst

Goed verkocht hoor en wéér een knappe update!

Geplaatst

pfff... Dufer... en toch dacht ik dat er iets in die jongen zat... bij charleroi was hij best goed, kwiek, aardige dribbel en goeie voorzet maar bij club bakte hij er weinig van... terwijl hij charleroi naar een hoger niveau kon tillen, verdween hij bij een matig club in de grijze massa...

standard lijkt vaak te gokken op gebuisde spelers (zie Pieroni IRL) maar dat draait meestal verkeerd uit;) goeie verkoop dus:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

27ysti8.png

[spoiler=reactie's]

Grafisch zeer goed! GZD!

Bedankt. Dit is een reactie dat me veel vertrouwen geeft.

pfff... Dufer... en toch dacht ik dat er iets in die jongen zat... bij charleroi was hij best goed, kwiek, aardige dribbel en goeie voorzet maar bij club bakte hij er weinig van... terwijl hij charleroi naar een hoger niveau kon tillen, verdween hij bij een matig club in de grijze massa...

standard lijkt vaak te gokken op gebuisde spelers (zie Pieroni IRL) maar dat draait meestal verkeerd uit;) goeie verkoop dus:thumb:

Toch vnd ik het op zich wel een goede speler. Als hij speeld is hij toch best vaak bepalend in één of andere zin. Misschien heeft die gewoon een coach nodig dat acht achter hem staat.

Goed verkocht hoor en wéér een knappe update!

Bedankt Wesley

Geplaatst

tresor mputu... het is jou dan toch gelukt!!! hoeveel keer is die jongen al niet aan standard gelinkt??? heb je misschien een screentje van hem?

Geplaatst

Deze novelle was me nog niet opgevallen. Sorry :D

je brengt het zeer goed, zowel tekstueel als grafisch. KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

10gbfnm.png

[spoiler=screen Mputu]23ux4w0.jpg

[spoiler=screen zec]k4e4vs.png

[spoiler=reactie's]

tresor mputu... het is jou dan toch gelukt!!! hoeveel keer is die jongen al niet aan standard gelinkt??? heb je misschien een screentje van hem?

Ik vind het zeer leuk dat hij bij mijn Standard komt. Ik vond dat we kwaliteit vooraan te kort kwamen als Jovanovic, Mbokani of De Camargo uitvallen met een blessure

Deze novelle was me nog niet opgevallen. Sorry :D

je brengt het zeer goed, zowel tekstueel als grafisch. KUTGW

Bedankt man. Jij verder ook succes met jou Standard novelle.

Good luck(Y) en blijf zo door gaan, je het een prachtige novelle!

Bedankt :oops:. Ik zal mijn best doen :p

Geplaatst

Mooie aankoop, die Congolees kijkt wel scary uit zijn ogen:P

Geplaatst

Pracht van een update weer hoor!

Geplaatst

wauw die zec is wel goed :o kende ik nog niet

GZD ! :)

Geplaatst

mooie transfers.

Geplaatst

Lijkt me een hele goede transfer. Zou op termijn Jovanovic moeten vervangen, veronderstel ik.

Geplaatst

Mooie updates hoor:), Alleen de tekst vind ik niet altijd fijn weglezen ;) Succes verder :D

Geplaatst

die zec ziet er best aardig uit, jonge leeftijd nog en een ongelofelijke snelheid, voeg daarbij veel beweeglijkheid en dribbelvaardigheid bij en je hebt een potentiële smaakmaker voor de belgische competitie...

zijn prijskaartje doet me wel hopen dat hij vaak zijn kans zal krijgen, want de concurrentie vooraan is niet mis!

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

kd8snq.png

[spoiler=reactie's]

die zec ziet er best aardig uit, jonge leeftijd nog en een ongelofelijke snelheid, voeg daarbij veel beweeglijkheid en dribbelvaardigheid bij en je hebt een potentiële smaakmaker voor de belgische competitie...

zijn prijskaartje doet me wel hopen dat hij vaak zijn kans zal krijgen, want de concurrentie vooraan is niet mis!

Hij bekoorde mij enorm als tegenstander in mij Hajduk Split game. Die game heeft mij doen realliseren dat de Kroatische competitie een talentenvijver is. Hij zal zeker spelen. Ik speel namelijk met 3 spitsen en vind het aantal spitsen goed want nu kan ik roteren.

Mooie updates hoor:), Alleen de tekst vind ik niet altijd fijn weglezen ;) Succes verder :D

Bedankt voor de kritiek en reactie.

Lijkt me een hele goede transfer. Zou op termijn Jovanovic moeten vervangen, veronderstel ik.

Inderdaad. De speelstijl met Jovanovic is aardig te vergelijken, alleen vind ik zijn doeltreffendheid hoger en misschien word hij nog beter dan Jova.

mooie transfers.

Bedankt.

wauw die zec is wel goed :o kende ik nog niet

GZD ! :)

Ik heb hem leren kennen door een game met Hajduk Split. In mijn ogen barst de Kroatische competitie van het talent.

Ziet er goed uit! (Y)

Bedankt!

Pracht van een update weer hoor!

Bedankt Wesley

Mooie aankoop, die Congolees kijkt wel scary uit zijn ogen:P
Hopelijk boezemt hj heel wat tegenstanders angst aan haha :p

Geplaatst

Goed gepresteerd in de voorbereiding met de mooie selectie! Ik wens je veel succes toe in het seizoen 2009/2010 :)

Geplaatst

Mooie selectie. Mag ik een screentje van Bombele en Ribeiro in jou spel? Bij mij werden het twee toppers.

Geplaatst
  • Auteur

2hqdwzp.png

zmk5t.png

[spoiler=reactie's]

Aardige voorbereiding, mooie selectie:D

Standard Luik heeft naar Belgische normen een sterke selectie. De vraag is wel of ik die volgend seizoen nog kan behouden.

Goed gepresteerd in de voorbereiding met de mooie selectie! Ik wens je veel succes toe in het seizoen 2009/2010 :)

Bedankt. Succes is altijd welkom :p

Mooie selectie. Mag ik een screentje van Bombele en Ribeiro in jou spel? Bij mij werden het twee toppers.

Bedankt José. Ik zal deze strax toevoegen bij deze update dus hou deze strax nog eens goed in de gaten. Ofwel plaats ik hem bij de volgende

Geplaatst

Lekkere overwinning hoor_O_ Klasse!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]