Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Giovanni Van Bronckhorst Begint zijn Manager carriere in Barcelona

Aanbevolen reacties

Geplaatst

28ui7fo.png

[spoiler=uitleg]Ik ga dus een novelle met Barcelona maar met een heel speciaal iemand ga ik spelen namelijk Giovanni Van Bronckhorst.

Geplaatst
  • Auteur

28ui7fo.png

[spoiler=uitleg]Ik ga dus een novelle met Barcelona maar met een heel speciaal iemand ga ik spelen namelijk Giovanni Van Bronckhorst.

Geplaatst
  • Auteur
Iets kleinere updat mag wel? Veel succes met Gio!

ben ik al mee bezig.

Geplaatst

Jammer dat je hem ook niet een beetje klein laat beginnen oid, maar gelijk bij een topclub neerzet...

Verder veel succes :)

Geplaatst

Nogal groot ja dat is toch echt iets wat beter kan.

Geplaatst
  • Auteur

ik heb hem een stuk kleiner gemaakt;)

Geplaatst
  • Auteur

is de grootte zo beter?

Geplaatst
  • Auteur

2uho4g8.png

[spoiler=Reacties]

bedankt voor de reacties en ik heb hem al wat kleiner gemaakt.

Geplaatst

Modric is een goede speler, maar absoluut geen 46 miljoen waard ... En Barcelona heeft zoveel geld trouwens niet ! Van Bronckhorst heeft een verleden bij de club, maar het is ( zoals reeds door anderen gezegd ) spijtig dat je hem bij één van de grootste en beste clubs ter wereld laat beginnen ... Misschien was het beter geweest om klein te beginnen, maar desalniettemin : veel succes !

Geplaatst

Leuke speler die Modric:) Dat je teveel voor hem hebt betaald heb je al wel gehoord, dus daar klaag ik verder niet over. Let goed op je interpunctie:). En ik vind de tekst niet helemaal fijn weglezen, misschien zou je er een tekst vak van kunnen maken, als je het netjes doet kan het mooi worden :). Dit is trouwens positieve kritiek:) Niet om af te kraken , puur om te helpen:)

Geplaatst
  • Auteur
Leuke speler die Modric:) Dat je teveel voor hem hebt betaald heb je al wel gehoord, dus daar klaag ik verder niet over. Let goed op je interpunctie:). En ik vind de tekst niet helemaal fijn weglezen, misschien zou je er een tekst vak van kunnen maken, als je het netjes doet kan het mooi worden :). Dit is trouwens positieve kritiek:) Niet om af te kraken , puur om te helpen:)

ja ik snap dat jullie willen helpen , en ik vind het ook prettig om kritiek te horen want dan weet ik wat ik beter kan doen.

Geplaatst
  • Auteur

FC_Barcelona_by_AL_RAFDEN.jpg

Giovanni Van Bronckhorst haalt eerste Prijs binnen.

die prijs is de Spaanse Super , De uitwedsstrijd wonnen ze met 2-1 , en de thuiswedstrijd werd 6-1 voor het team van Giovanni van Bronckhorst.

Geplaatst
  • Auteur

FC_Barcelona_by_AL_RAFDEN.jpg

Giovanni Van Bronckhorst haalt ook 2e prijs binnen

Giovanni van Bronckhorst heeft ook al zijn 2e prijs gepakt dat is namelijk de Europese Super Cup, ze wonnen met 4-0 van shakhtar

Geplaatst

Je moet grotere updates maken want dit is niet best ;). Vertel erbij wie de doelpunten maakten. Over het wedstrijdbeeld;)

Geplaatst
  • Auteur

Camp_Nou_by_sonnyPLAY.jpg

De overige transfers:

Ik heb een paar spelers uit de jeugd verkocht die geen toekomst in het eerste elftal hebben:

2hi4k94.png

Geplaatst
  • Auteur

op huurbasis.

Geplaatst

Die vergoeding is amper te lezen. Heb je ook nog spelers gehaald buiten Modric ?

Geplaatst
  • Auteur

nee

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]