Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

m9agiu.png

[spoiler=uitleg]Een nieuwe novelle van mijn kant, nadat mijn spel met België (zie in het spoor van de meester) ook beëindigd word door een crash dump waardoor ik twee maanden FM (met de transferperiode) kwijt was. Deze keer weer iets anders, namelijk "dagboekvorm". Ik zal de transfers in één doen en indien het over wedstrijden gaat zal ik het hebben over twee opeenvolgende wedstrijden. Veel leesplezier!

• Antwoorden 54
  • Weergaven 275
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

m9agiu.png

[spoiler=uitleg]Een nieuwe novelle van mijn kant, nadat mijn spel met België (zie in het spoor van de meester) ook beëindigd word door een crash dump waardoor ik twee maanden FM (met de transferperiode) kwijt was. Deze keer weer iets anders, namelijk "dagboekvorm". Ik zal de transfers in één doen en indien het over wedstrijden gaat zal ik het hebben over twee opeenvolgende wedstrijden. Veel leesplezier!

Geplaatst

AFC Wimbledon! :love: Voor mijn novelle over Pepino had ik daar een heerlijke game mee, prachtige club met zeer veel potentie.

De novelle zelf ziet er ook zeer goed uit, grafisch goed en een leuke schrijfstijl! Ik ben heel erg benieuwd, ik volg hem. :*)

Geplaatst

Een eerste stukje dat goed geschreven is, met vlotte zinnen en zonder al te grote fouten ( wel aantal woorden maar dat is verschil tussen Vlaams en Nederlands ). Wimbledon is een club waarbij je alvast een uitdaging voor de boeg hebt, maar dat maakt het toffer ! Succes

Geplaatst

ziet er goed uit.

Geplaatst
  • Auteur

2ps0w9l.png

AFC Wimbledon! :love: Voor mijn novelle over Pepino had ik daar een heerlijke game mee, prachtige club met zeer veel potentie.

De novelle zelf ziet er ook zeer goed uit, grafisch goed en een leuke schrijfstijl! Ik ben heel erg benieuwd, ik volg hem. :*)

Thx, volgers zijn altijd leuk ^^

Ziet er geweldig uit, en een geweldige club!

Succes!

Thx voor de reactie :)

Ziet er mooi uit! succes ;)

Thx :)

Ziet er super uit! Succes!

Ik probeer het super te houden :) thx

Een eerste stukje dat goed geschreven is, met vlotte zinnen en zonder al te grote fouten ( wel aantal woorden maar dat is verschil tussen Vlaams en Nederlands ). Wimbledon is een club waarbij je alvast een uitdaging voor de boeg hebt, maar dat maakt het toffer ! Succes

Vlaams en Nederlands is inderdaad verschillend, maar ik ga proberen zoveel mogelijk AN te gebruiken, thx voor de reactie :)

ziet er goed uit.

leuk eerste stuk, lekker makelijk leesbaar!

Dat doet me deugd :)

Succes :)

Geplaatst

Knap begin man, zoals we van jou kennen. Hopelijk houd je deze novelle wel vol, want je maakt keer op keer schitterende updates! Succes!

Geplaatst
  • Auteur

m8nzbc.png

Mooie eerste updates, heel veel succes!
Thnx, ik hoop dat mijn updates niet gaan vervelen na een tijd ^^

Ziet er goed uit :) GZD!

Ik doe mijn best :)

Knap begin man, zoals we van jou kennen. Hopelijk houd je deze novelle wel vol, want je maakt keer op keer schitterende updates! Succes!

Heb ik dan een reputatie? haha :) Het is niet dat ik de novelles niet volhield (sterker nog, met mijn andere novelle stonden er nog updates klaar), maar na die crash dump bleek ik 2 maanden transferperiode kwijt te zijn.

Geplaatst

Mooie updates man en AFCW is een schitterende club! :D

Geplaatst

weer een mooie update.

Geplaatst
  • Auteur

2yzg0le.png

Mooie update weer!

Heerlijk begin, veel succes man

Bedankt voor de reactie :)

Mooie updates man en AFCW is een schitterende club! :D

Het is inderdaad een schitterende club :)

Heerlijke update

weer een mooie update.

Geplaatst

Succes nog, je doet het erg leuk!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]