Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Inter Milan

FC_Internazionale_logo.png

Milaan - Roberto Manicini is vannacht overleden aan een onverwachte harstilstand in zijn

slaap de pas 40 jarige Mancini zal over een week worden begraven in zijn geboorteplaats.

De opvolger is nog niet bekend want heel Inter Milaan is nog in rouw over het plotseling

overlijden van Mancini.In de eerste Competitie wedstrijd zal Roberto Mancini herdacht

worden door 1 minuut stilte.

3 Augustus

Ik zit rustig thuis in me appartement in Milaan waar ik rustig van het zonnetje geniet.

Totdat de telefoon in mijn appartement gaat mijn vrouw neemt op en zegt dat het voormij

is.Ik neem op en het is het bestuur van Inter Milaan die mij wil hebben als Hoofdcoach

ik was even sprakeloos toen ik hoorde dat ik de volgende dag om kwart over 12 bij het

Giuseppe Meaza Stadion wou zijn voor een gesprek met de Technische Staf van Inter.

4 Augustus

Ik reed met me Mercedes CL65 richting het Giuseppe Meaza Stadion waar ik het gesprek zou

hebben ik was nogal gespannen want ik zat een paar jaar zonder club de laatste club die

ik naar een succes had gebracht was AZ die verrassend kampioen van nederland werd en

tot de Finale van het Uefa Cup Toernooi kwam en met penalty's verloor van Fc Porto

maar ik had aan de andere kant er ook wel vertrouwen in eenmaal aangekomen bij het

stadion werd ik opgewacht door een man bij de hoofdingang van het stadion de man

vroeg of ik Marciano Bos was ik moest met de man meekomen en ik moest naar

Massimo Moretti komen.Ik kwam binnen en groet Mr.Moretti en vroeg of ik kwam zitten.

Moretti begon meteen met de onderhandelingen van het contract hij vertelde eerst

waarom ik nou de man was voor de positie.

Moretti: Marciano we hebben jou gekozen voor de positie omdat wij denken dat jij de juiste man bent.

ik: Oke ik zal me best doen voor de club het is een grote club met een goeie geschiedenis

Moretti: We willen je daarom een contract van 1 jaar geven en kijken hoe je het maakt als het goed draait

bieden we je een contract voor langer verblijf in Giuseppe Meaza.

ik: Ja ik probeer het uiterste uit het team te halen en gaan voor het kampioenschap en de Europese prijzen

Moretti: Daar ben ik heel blij me hier is het contract alleen uw handtekening nog en het is geregeld.

ik: *ondertekent het contract*

Moretti: Ik ben blij met de overeenkomst morgenmiddag om 1 uur zal uw 1ste training zijn en wordt u na

de training verwacht voor de persconferentie.

ik: ik zal er zijn en tot morgen op de persconferentie.

5 Augustus

De eerste training

Ik stelde me voor aan de groep vertelde wie ik was en dat ik de nieuwe hoofdtrainer van hun was geworden

Zo begon de eerste training rustig aan begonnen we met de looptraining en daarna afwerken op doel

de keepers werden flink onder vuur genomen door de spelers de training verliep goed het is een leuke

selectie om mee te werken en waar veel uit te halen is jongen spelers en oudere spelers de oudere

spelers zorgen voor de rust in de groep dat er niet veel onrust is in de groep en met wedstrijden.

Na de training omgekleed voor de persconferentie waar ik werd voorgesteld aan de pers.

En nadat ik werd voorgesteld werd de champagne ingeschonken en geproost op een succesvol jaar met de

ploeg en de Technische staf.

Volgende deel komt er snel aan Tips zijn welkom

Geplaatst
  • Auteur

Inter Milan

FC_Internazionale_logo.png

Milaan - Roberto Manicini is vannacht overleden aan een onverwachte harstilstand in zijn

slaap de pas 40 jarige Mancini zal over een week worden begraven in zijn geboorteplaats.

De opvolger is nog niet bekend want heel Inter Milaan is nog in rouw over het plotseling

overlijden van Mancini.In de eerste Competitie wedstrijd zal Roberto Mancini herdacht

worden door 1 minuut stilte.

3 Augustus

Ik zit rustig thuis in me appartement in Milaan waar ik rustig van het zonnetje geniet.

Totdat de telefoon in mijn appartement gaat mijn vrouw neemt op en zegt dat het voormij

is.Ik neem op en het is het bestuur van Inter Milaan die mij wil hebben als Hoofdcoach

ik was even sprakeloos toen ik hoorde dat ik de volgende dag om kwart over 12 bij het

Giuseppe Meaza Stadion wou zijn voor een gesprek met de Technische Staf van Inter.

4 Augustus

Ik reed met me Mercedes CL65 richting het Giuseppe Meaza Stadion waar ik het gesprek zou

hebben ik was nogal gespannen want ik zat een paar jaar zonder club de laatste club die

ik naar een succes had gebracht was AZ die verrassend kampioen van nederland werd en

tot de Finale van het Uefa Cup Toernooi kwam en met penalty's verloor van Fc Porto

maar ik had aan de andere kant er ook wel vertrouwen in eenmaal aangekomen bij het

stadion werd ik opgewacht door een man bij de hoofdingang van het stadion de man

vroeg of ik Marciano Bos was ik moest met de man meekomen en ik moest naar

Massimo Moretti komen.Ik kwam binnen en groet Mr.Moretti en vroeg of ik kwam zitten.

Moretti begon meteen met de onderhandelingen van het contract hij vertelde eerst

waarom ik nou de man was voor de positie.

Moretti: Marciano we hebben jou gekozen voor de positie omdat wij denken dat jij de juiste man bent.

ik: Oke ik zal me best doen voor de club het is een grote club met een goeie geschiedenis

Moretti: We willen je daarom een contract van 1 jaar geven en kijken hoe je het maakt als het goed draait

bieden we je een contract voor langer verblijf in Giuseppe Meaza.

ik: Ja ik probeer het uiterste uit het team te halen en gaan voor het kampioenschap en de Europese prijzen

Moretti: Daar ben ik heel blij me hier is het contract alleen uw handtekening nog en het is geregeld.

ik: *ondertekent het contract*

Moretti: Ik ben blij met de overeenkomst morgenmiddag om 1 uur zal uw 1ste training zijn en wordt u na

de training verwacht voor de persconferentie.

ik: ik zal er zijn en tot morgen op de persconferentie.

5 Augustus

De eerste training

Ik stelde me voor aan de groep vertelde wie ik was en dat ik de nieuwe hoofdtrainer van hun was geworden

Zo begon de eerste training rustig aan begonnen we met de looptraining en daarna afwerken op doel

de keepers werden flink onder vuur genomen door de spelers de training verliep goed het is een leuke

selectie om mee te werken en waar veel uit te halen is jongen spelers en oudere spelers de oudere

spelers zorgen voor de rust in de groep dat er niet veel onrust is in de groep en met wedstrijden.

Na de training omgekleed voor de persconferentie waar ik werd voorgesteld aan de pers.

En nadat ik werd voorgesteld werd de champagne ingeschonken en geproost op een succesvol jaar met de

ploeg en de Technische staf.

Volgende deel komt er snel aan Tips zijn welkom

Geplaatst

Re: b0ssiejj bij Inter Milan

Ziet er vet uit! ga zo door!  :clap:

Morgen ga ik ook beginnen met een verhaal over mijn fm 06 jij in ieder geval suc6 met je carriere :mrgy:

Geplaatst

Inter mooie club,Hopelijk een lange novelle.

Geplaatst

Veel succes,maar een paar leestekens extra kunnen wel handig zijn in je verhaal

Geplaatst

Veel succes,maar een paar leestekens extra kunnen wel handig zijn in je verhaal

Jij altijd met je leestekens,Het zijn geen leraren het is toch leesbaar ofniet? HIj zou vast z'n best gedaan hebben.

Geplaatst

ja ik bedoel daar lees je toch over heen het agat om de inhoud vind ik.

Geplaatst

De inhoud is goed ja,maar zonder leestekens is zonder adempauze en probeer zoiets maar eens

Geplaatst
  • Auteur

3de voorronde loting

Het was vandaag de dag dat de loting voor de kwalificatie voor de champions league

omdat inter vorig jaar net buiten de rechtstreekse kwalificatie viel moesten we

kwalificatie voor de champions league de volgende ploeg werd onze tegenstander

FC Haka of Steau Boekarest een goeie loting vond ik zelf geen al te lastig ploegen

kwalificatie moest mogelijk zijn.De ploeg was ook tevreden met de loting en het

zou dan ook goed komen want de ploeg wou er alles aan doen om te kwalificeren

voor de Uefa Champions League.

Jeffrey Hasenbos verbindt lot aan Inter Milan

Milaan-Jeffrey Hasenbos(Assistent Manager) heeft vandaag een 1 jarig contract getekend

bij Inter Milaan met een optie tot nog 2 jaar de 28 jarig Assistent Manager is blij

met de overeenkomst  en hopen een succesvol seizoen te hebben.

Later op de dag werd er ook een nieuwe assistent manager Jeffrey Hasenbos geprestenteerd.

10 Augustus

Vandaag is de heenwedstrijd voor de kwalificatie voor de Champions League tegen

Steau Boekarest de training is goed verlopen de spelers zijn topfit en zijn klaar

voor de wedstrijd die om 19.45 zal beginnen in Giuseppe Meaza Stadion in Milaan

Inter Milaan - Steau Boekarest 4-0

1-0 Adriano 15'

2-0 Martins 23'

3-0 Recoba 44'

4-0 Martins 58 '

MoM: Martins

15 Augustus

Vanmorgen de laatste training afgewerkt voor de vriendschappelijke wedstrijd

tegen Alaves de spaanse ploeg uit de Segunda Division het zou een goeie wedstrijd

voor de Finale voor de Supercoppa Italiana tegen aartsrivaal Juventus het zal dan

een zware wedstrijd worden tegen de Oude Dame maar ook wel een spannende wedstrijd

Alaves - Inter Milan 1-1

1-0 Edu Alonso 15'

1-1 Juan Sebastian Veron 33'

MoM: Bonano(Alaves)

Juventus - Inter Milan 3-2 n.v  Supercup

1-0 Nedved 15'

1-1 Martins 16'

2-1 Ibrahimovic 58'

2-2 Adriano 68'

3-2 Del Piero 105'

MoM: Del Piero

Tips zijn welkom en Screen's op aanvraag

Geplaatst

De inhoud is goed ja,maar zonder leestekens is zonder adempauze en probeer zoiets maar eens

Je vergeet zelf een punt achter je zin, en bovendien moet er een spatie achter 'ja,'.

Geplaatst

Het is ook maar 1 zin,en een spatie achter de komma doe ik nooit

Geplaatst
  • Auteur

24 Augustus Return CL kwalificatie

Vandaag was het de Return van de CL kwalificatie en Inter was de dag daarvoor naar Boekarest gevlogen

voor het duel met Steau Boekarest aangekomen in Boekarest wachten op de spullen en dan de bus in

richting het hotel.S'avonds werd er eerst nog een training gedaan die goed verliep alleen Giuseppe Favali was geblesseerd afgevallen

die een verstuikte enkel op liep en een maand uit de roulatie zou zijn na de training gingen de spelers naar hun hotelkamers  en gingen

naar hun bed toe om goed uitgerust zijn voor de wedstrijd en voor de training s'morgens, Na de training gingen de spelers lunchen en

nog even uitrusten op hun kamer de spelers werden om 18.00 opgehaald bij hun hotel en naar het stadion gebracht en dan zou de

wedstrijd om 19.45 starten.

Steau Boekarest - Inter Milan 2-2 Return CL kwalificatie

1-0 Ion 26'

2-0 Lungu 78

2-1 Adriano 79'

2-2 Pizarro 88'

MoM:Veron

Verslag Steau Boekarest - Inter Milan :

Boekarest-Gister werd de wedstrijd tussen Steau Boekarest en Inter Milan

gespeeld het team uit Boekarest kwam verrassend uit de startblokken, En kwamen na

een half uur spelen op een 1-0 voorsprong.De wedstrijd ging in een saai tempo verder

maar toch werd het in de laatste 20 minuten nog spannend toen Lungu de 2-0 op het bord

prikte in de 78ste minuut maar Adriano sloeg meteen terug en maakte meteen 2-1 en in de

laatste 10 minuten kwam Inter toch nog op gelijke hoogte in de 88ste minuut door een knal

van David Pizarro van ongeveer 25 meter. Inter gaat nu door naar de Champions League

poule ronde.

La Gazetta della Sport©

25 Augustus

Eenmaal terug gekomen in Milaan kregen de spelers van Marciano Bos rust en hoefden niet

te trainen deze dag want na een vermoeiende reis terug uit Boekarest en plaatsing voor de

Champions League verdiende hun het wel ik was nog wat besig met het regelen van zaken

ik ging nog op zoek naar versterking in de verdediging voor de rechtsback positie

Inter beleeft fantastische 1ste competitie-wedstrijd !

Inter Milan heeft een fantastische start gemaakt in de Serie A. Ze maakte die start

door Lazio Roma te verslaan met 0-5,Recoba was de vormgever van de 0-5 overwinning.

Recoba scoordde 3x van de 5 doelpunten,Recoba zijn 3e doelpunt was de mooiste van de wedstrijd.

Hij scoorde zeker vanaf 45 meter afstand. Martins en Adriano scoordde de andere 2 doelpunten van Inter.

Scoreverloop:

0-1 Recoba 4'

0-2 Martins 9'

0-3 Recoba 30'

0-4 Recoba 42'

0-5 Adriano 84'

Inter trekt toch nog een rechtsback aan.

Milaan- Inter Milaan heeft toch nog op de valreep een geschikte meevoetballende-rechtsback gevonden. De naam is Juan,

Juan komt van Bayer Leverkusen over voor 13 Miljoen. Waarschijnlijk word de huidige rechtsback Ze Maria nog verkocht deze transferperiode.

Inter is druk op de transfermarkt :

Transfers In

transfersin6ub.jpg

Uitgeleende Spelers

uitgeleend8hh.jpg

Omdat er geen uitgaande verkopen zijn staan hier de uitgeleende spelers.

Screen's op aanvraag en Tips zijn welkom

Geplaatst
  • Auteur

Inter Milan in Groep G van Champions League

Inter Milan is vandaag in Groep G gekomen tijdens de loting van de Champions League

Ze zitten bij de volgende tegenstanders: Everton, Ajax en Villareal.Marciano Bos

is zeer tevreden met de loting geen al te lastige poule en kwalificatie voor de

volgende ronde is te halen volgens Bos.De Spelersgroep was ook tevreden over de

loting en gingen met een goed gevoel het trainingsveld op voor de training.

Inter - Cagliari

In de 2de ronde van de Seria A TIM  moet Inter tegen Cagliari spelen

volgens de meeste mensen een makkelijke klus voor Inter en zal het ze

geen problemen in deze wedstrijd en zal het een leuke avond worden

Inter - Cagliari 4-0

1-0 Recoba 1'

2-0 Adriano 10'

3-0 Recoba 30'

4-0 Zé Maria str 64'

MoM:Adriano

Recoba man in vorm bij Inter

ÃÂÂÂlvaro Recoba is de man in vorm bij Inter in 2 wedstrijden in de Seria A TIM

heeft hij al 5 goals op zijn naam staan hij is een steunpilaar voor het team

de 29 jarige Recoba speelt op de AMC positie in het team van Bos en draait

goed op de positie in de eerste competitie heeft hij tot nu toe zijn mooiste

doelpunt gemaakt en afstand schot van 45 meter.Recoba zelf is blij dat hij

zelf in zo'n goeie vorm verkeerd en hoopt het lang vast te houden.

recoba.jpgAlvaro Recoba

Eerste Champions League Inter Milan

Vandaag staat Everton - Inter Milan op het programma voor de Uefa Champions League

De Engelse ploeg uit Liverpool die zich plaatste voor de Champions League zal een

zware avond krijgen tegen het in vorm verkerende Inter Milan de wedstrijd wordt om

19.45 gespeeld in het Goodison Park in Liverpool.

Everton - Inter Milan 1-4

1-0 Recoba 8'

2-0 Adriano 16'

2-1 Bent 34'

3-1 Martins 45+1'

4-1 Recoba str 68'

MoM: Recoba

Recoba neemt Inter op sleeptouw

Alvaro Recoba heb gisteravond in het duel met Everton - Inter zijn team op sleeptouw

genomen de speler speelde een goeie wedstrijd, En maakte de openingstreffer na 8 minuten

daarna gaf hij de assist op Adriano die de 2-0 binnenschoot en hij zette de wedstrijd

opslot door een strafschop te benutten in de 68 minuut.Recoba is één van de betere van

het team van Marciano Bos.Bos zelf is zeer tevreden over de prestatie's van Recoba.

Tips zijn welkom en screen's op aanvraag

Geplaatst

Waar speelt Zanetti?

Geplaatst

Mag ik een screentje van jou in vorm verkerende Recoba plus basisopstelling.Verder goeie prestaties :thumb:

Geplaatst

Dan moet je ook is ophouden met je gezeik, ga lekker de hele dag rondneuzen op www.woordenboek.pagina.nl!

Goed verhaal trouwens!

Geplaatst

Dan moet je ook is ophouden met je gezeik, ga lekker de hele dag rondneuzen op www.woordenboek.pagina.nl!

Goed verhaal trouwens!

In België doen we pippi(of zeiken zoals onze noorderburen dat zo mooi zeggen)op het toilet
Geplaatst

Sanex rot dan op als je hier altijd iets op aan te merken hebt ! J kan het ook lezen en je smoel dicht houde ! Zoals je ziet word iedereen er scheitziek van !!

Geplaatst
  • Auteur

Inter Milan wint ook de tweede Champions League wedstrijd

Milaan- Gisteravond heeft Inter goede zaken gedaan voor het kwalificeren voor de eerste knockout ronde van de Champions League.

de ploeg van Marciano Bos won 3-0 van het Spaanse Villareal  de doelpunten werden gemaakt door Recoba en Adriano waarvan Adriano er 2 maakte.

Adriano werd daardoor ook man of the match.En de volgende wedstrijd voor de Champions League is tegen Ajax Amsterdam.

De Ploeg staat momenteel 3de in Poule G

Inter – Villareal

1-0 Adriano 30’

2-0 Adriano 47’

3-0 Recoba 90’

MoM: Adriano

Poule G:      g w g v v t p

1 Inter Milan 2 2 0 0 6 1 6

2 Villareal     2 1 0 1 1 3 3

3 Ajax         2 1 0 1 1 1 3

4 Everton    2 0 0 2 5 1 0

G:Gespeeld

W:Winst

G:Gelijk

V:Verloren

V:Doelpunten Voor

T:Doelpunten Tegen

P:Punten

La Gazetta della Sport©

1 Oktober

Het was een zonnige dag in Florence en de wedstrijd : Fiorentina – Inter stond voor de volgende dag op het programma voor vandaag.

Inter was de favoriet vanwege de selectie, maar Inter coach Marciano Bos en zijn Assistent Jeffrey Hasenbos hadden de selectie

en de pers duidelijk gemaakt dat Fiorentina niet te onderschatten is. Fiorentina had ook een stel topspitsen rondlopen denk maar aan Luca Toni en Valeri Bojinov.

2 Oktober

Fiorentina – Inter Milan

Ditmaal wisten Fiorentina en Inter niet te scoren, het was een boeiend duel de aanvallen gingen over en weer.

Het enigste ontbrekende punt was de score.

MoM : Julius Cesar (Inter)

Inter Milan – Siena

1-0 Martins 5’

2-0 Martins 22’

3-0 Adriano 80’

MoM : Martins

Inter favoriet tegen Parma

Volgens de pers is Inter de dikke favoriet tegen Parma.

Tijdens de persconferentie maakte Assistent Coach J.Hasenbos bekent dat de spitsen van Inter red. Adriano, Martins en Recoba de laatste trainingen in uitstekende conditie zijn. Ook is doelman Toldo gepasseerd door zijn vormcrisis en raakt hij daardoor zijn aanvoerdersband kwijt. De aanvoerdersband wordt over genomen door Julius Cesar die nu een vaste basisplaats heeft veroverd.

Inter heeft makkelijke avond tegen Parma

Parma – Inter

1-0 Simplicio 3’

1-1 Adriano 34’

1-2 Martins 44’

1-3 Recoba 45’

1-4 E.D Lupatelli 48’

1-1 Recoba 65 ‘

2-5 Simplicio 70’

Mom : Recoba

Screen's op aanvraag en Tips zijn altijd welkom

Geplaatst

Zoals sanex zei, is het handig om wat leestekens te gebruiken. Is lastig te lezen zo.

Geplaatst
  • Auteur

Zoals sanex zei, is het handig om wat leestekens te gebruiken. Is lastig te lezen zo.

wat bedoel je met leestekens ik heb komma's punten dik gedrukte letters wat moet ik er nog meer in.

Geplaatst

Het laatste deel dat je postte heb ik niet gelezen, omdat ik bij de vorige delen gewoonweg teveel moeite had om de zinnen te vertalen. Bij het laatste deel ziet het er al beter uit, gebruik wel een spatie na een punt of komma.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]