Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=INFO]

Speel met update van de laatste patch. Excelsior gewoon nog spelend in de Jupiler League. Ook de topklasse of promotie via Hoofdklasse heb ik niet ingesteld.

2004687.png

23 Juli, een nieuw tijdperk in m'n leven. Op 29-jarige leeftijd stap ik in de voetbalwereld als hoofdtrainer. Na een jaar als trainer van Jong Feyenoord/Excelsior krijg ik de kans op een hogerop te coachen.

Doelstellingen:

-Gezonde club blijven

-Promotie naar de Eredivisie

-Investeren in de club

Uitleg doelstellingen:

Een gezonde club blijven is natuurlijk lastig in de Jupiler League. We zijn nog gezond, maar het is kijken hoe het loopt. Als eerste stappen om deze doel een beetje te bewerkstelligen hebben we de duurste contract spelers verkocht en veelal goedkope huurlingen nemen. Dat is dan ook gebeurt. Promotie naar de Eredivisie wordt bijzonder moeilijk. Een hele jong ploeg is het die zich nog moet ontwikkelen. Investeren in de club hangt af van de eerste doelstelling.

Transfers:

Gekocht:

Danny Menting:

Om enigszins waardevolle eigen contract spelers te hebben is er geïnvesteerd in dit jonge talent. Overgenomen van FC Groningen waar de jongen overbodig was. Zeker een speler voor de uiteindelijk A-selectie.

ngyu4h.png

Verkocht:

Waarom?

Het is een groot risico dat 80% van je selectie op huurbasis zijn. Maar ze kosten niks. Dus voor dit seizoen kan het, maar voor volgend seizoen wordt natuurlijk opnieuw gekeken naar de financiën.

Bij deze transfers zijn niet alleen de bedragen mooi, ook de lonen waarvan we nu verlost zijn is prettig. Dit scheelt alleen maar kosten.

244a5tt.png

Volgende Update:

Oefenwedstrijden

Uiteindelijke selecties

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=INFO]

Speel met update van de laatste patch. Excelsior gewoon nog spelend in de Jupiler League. Ook de topklasse of promotie via Hoofdklasse heb ik niet ingesteld.

2004687.png

23 Juli, een nieuw tijdperk in m'n leven. Op 29-jarige leeftijd stap ik in de voetbalwereld als hoofdtrainer. Na een jaar als trainer van Jong Feyenoord/Excelsior krijg ik de kans op een hogerop te coachen.

Doelstellingen:

-Gezonde club blijven

-Promotie naar de Eredivisie

-Investeren in de club

Uitleg doelstellingen:

Een gezonde club blijven is natuurlijk lastig in de Jupiler League. We zijn nog gezond, maar het is kijken hoe het loopt. Als eerste stappen om deze doel een beetje te bewerkstelligen hebben we de duurste contract spelers verkocht en veelal goedkope huurlingen nemen. Dat is dan ook gebeurt. Promotie naar de Eredivisie wordt bijzonder moeilijk. Een hele jong ploeg is het die zich nog moet ontwikkelen. Investeren in de club hangt af van de eerste doelstelling.

Transfers:

Gekocht:

Danny Menting:

Om enigszins waardevolle eigen contract spelers te hebben is er geïnvesteerd in dit jonge talent. Overgenomen van FC Groningen waar de jongen overbodig was. Zeker een speler voor de uiteindelijk A-selectie.

ngyu4h.png

Verkocht:

Waarom?

Het is een groot risico dat 80% van je selectie op huurbasis zijn. Maar ze kosten niks. Dus voor dit seizoen kan het, maar voor volgend seizoen wordt natuurlijk opnieuw gekeken naar de financiën.

Bij deze transfers zijn niet alleen de bedragen mooi, ook de lonen waarvan we nu verlost zijn is prettig. Dit scheelt alleen maar kosten.

244a5tt.png

Volgende Update:

Oefenwedstrijden

Uiteindelijke selecties

Geplaatst

veel succes bij de krakelingen ;)

Geplaatst

succes en mooie transfers.

Geplaatst
  • Auteur

Excelsior: De voorbereiding

Na alle (huur)aankopen kan Excelsior beginnen aan de voorbereiding. De eerste wedstrijd is de traditionele thuiswedstrijd tegen Feyenoord.

Excelsior- Feyenoord 1-3

Roy Makaay (7,14)

Sekou Cissé(32)

Kermit Erasmus(38.)

Excelsior- Borussia M'Gladbach 1-1

Marco Reus (30)

Tim Vincken (59)

Excelsior- Real Madrid 0-3

Raul (14,63)

Guti (86)

Excelsior- ARC 3-0

Pawel Wojchiechowski (9)

Michal Janota (63)

Pedro Beda (80)

Leuke oefenwedstrijden en geen enkele keer echt keihard afgegaan. 0-3 verliezen tegen Real Madrid kan, lijkt mij.

Selecties:

59tpfr.png

De eerste selectie is uiteraard de grootste groep. Veel spelers op huurbasis en de oudste speler is El Moussaoui met zijn 22 jaar. Een erg jonge groep dus, maar zeker talentvol.

11kjjx5.png

De jongens die in mijn ogen net te kort komen, maar zeker nog met schorsing of blessure gevallen aan de bak kunnen komen in het eerste elftal. Ook zal ik natuurlijk de reserve ploeg nauwlettend in gaten houden. Jerson Cabral is later nog gehuurd en zit dus bij deze selectie.

Laatste update van vandaag, morgen de start van de competitie!
Geplaatst

Succes met Excelsior. Ben benieuwd hoe je zo'n jonge groep gaat leiden en hoe dat gaat presteren. En wat voor oplossing je hebt aan het einde van het seizoen als je zomaar 80% van je selectie verliest. GZD!

Geplaatst

Veel succes. Erg jonge selectie ben benieuwd hoe je het gaat doen.

Geplaatst

Succes in Rotterdam! Je bent heel slim bezig geweest en goed veel gehuurt van de mooiste club uit Rotterdam!_O_ Wou Luc niet komen? of Cabral? of Bruno Martins? dat zijn toch wel super goeie jeugdspelers.

Even over je novelle het ziet er leuk en goed georganiseerd uit! en heel overzichtelijk.

Heel veel succes bij Excelsior!:clap:

Geplaatst

Veel succes bij Excelsior, hopelijk kun je pomoveren :).

Geplaatst

Veel succes man, hopelijk kun je promoveren en een mooie toekomst opzetten daar op Kralingen.

Geplaatst

Succes met de club die vandaag heeft laten zien dat het DE club van Rotterdam is :)

Geplaatst

suc 6 man hij gaat nog wel door toch?

Geplaatst

@Niek: Hij heeft Cabral :)

On: Goede selectie hoor, vroeger was Vincken een van mijn helden, ondanks dat ik een Ajax fan ben en niet heel veel heb met Feyenoord. Van Vincken kwam denk ik ook door het WK onder 20 :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]