Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Breng deze prachtige club terug naar waar het hoort!

• Antwoorden 146
  • Weergaven 444
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

De verkoop van Bahia: Heldig, ik wou dat die dat IRL opleverde _O_. Castelen ben ik benieuwd naar... Jenssen is een topper!

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

De transferperiode is weer achter de rug, Selectie is niet al te groot maar we gaan er mee door. Sommige spelers zullen dit team toch op sleeptouw moeten nemen.

Maar of ze dat doen dat weten we niet. De eerste 2 wedstrijden waren al achter de rug, Nou een rij lastige wedstrijden.

We beginnen deze reeks uit in Tilburg waar Willem II ons te wachten staat.

Dan 3 dagen later tegen Rode Ster gewoon in Rotterdam. Dan weer 3 dagen later lastige tegenstander: Ajax thuis. En als eind van deze rit Rode Ster uit.

Willem II 1 - 0 Feyenoord

Ja wat valt er over te zeggen,

Weinig gewoon een slechte wedstrijd en we maakte zelf de kansen niet af.

Feyenoord 8 - 0 Rode Ster

1x Bruins

3x Di Santo

4x Cissé

Een prachtige overwinning,

Dit had ik zelf niet durven dromen. De volgende wedstrijd kan ik mooi wat spelers rust geven.

Feyenoord 3 - 3 Ajax

1x Di Santo

1x Castelen

1x Bruins

Goede wedstrijd en tenminste niet verloren van Ajax,

Dat was het belangrijkste om niet te verliezen.

Rode Ster 2 - 2 Feyenoord

1x Wijnaldum

1x Di Santo

Niet al te best vergeleken de thuis wedstrijd,

Maar niet verloren en we zijn gewoon door!

Al met al een goede reeks vond ik zelf, We begonnen slecht maar hebben ons goed hersteld. Door naar de poulefase in de Europaleague en gelijk spel tegen de rivaal.

[spoiler=Bedankt]Bedankt voor alle reacties, Dit motiveert me ook enorm en daarom speel ik graag verder.

Misschien komen er niet veel updates per dag maar probeer er toch minimaal 1/2 per dag te doen.

Geplaatst

Matig begin tegen Willem II, maar daarna zeer goed opgepakt. Prachtige overwinning op Rode Ster, 8-0 _O_

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Na een week lang feest geviert te hebben kunnen we weer aan de bak.

We zijn door in de Europa league maar dat betekent niet dat we onze doelstellingen al hebben gehaald.

We moeten goed blijven presteren en dat gaan we ook proberen.

Deze reeks hebben we het ook niet makkelijk de tegenstanders: sc Heerenveen, Borussia Dortmund en FC Utrecht.

Eredivisie

sc Heerenveen 2 - 3 Feyenoord

3x Smolov

Wat een wedstrijd,

Dan kom je 0-2 voor en dan geef je het nog bijna uit handen.

Gelukkig scoort Smolov dan nog zijn 3de en dus de winnende treffer.

Europa League, Poulefase

Borussia Dortmund 2 - 1 Feyenoord

1x Di Santo

Jammer van het verlies,

Maar we speelde goed voetbal maarja daar pakken we geen punten mee.

De volgende ronde is te halen!

Eredivisie

Feyenoord 2 - 2 FC Utrecht

1x Di Santo

1x Bruins

Slechte wedstrijd,

We spelen nog te vaak de lange bal en die verlies je gewoon met 2 wat kleinere spitsen.

We begonnen uit goed tegen sc Heerenveen en Smolov kreeg het daar op zijn heupen en bracht ons naar een 2-3 overwinning.

Toen in de Europa league jammer genoeg verloren we die wedstrijd maar we kunnen de volgende ronde halen met dit voetbal!

En als laatste FC Utrecht, De wedstrijd was niet om aan te zien en we mogen blij zijn dat we er een gelijkspel uit slepen.

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Feyenoord is bezig aan sterke reeks!

KNVB Beker

Feyenoord 4 - 1 FC Lienden

2x Smolov

2x Castelen

Zakelijke overwinning,

Al had de afwerking toch wel wat beter gemogen

Eredivisie

FC Groningen 1 - 2 Feyenoord

1x Castelen

1x Di Santo

Mooie overwinning,

De doelpunten op de juiste documenten gemaakt, Di Santo is goed in vorm.

Europa League

Feyenoord 3 - 2 Steaua

1x Wijnaldum

1x Bruins

1x Di Santo

Prachtige overwinning,

Deze overwinning was noodzakelijk anders konden we de volgende wel schudden.

Maar we hebben gedaan wat we moesten doen en dat was winnen.

Een goede reeks wedstrijden, De kans dat we de volgende ronde van de Europa league halen word alleen maar groter.

Financieel zou dit een flinke opsteker zijn, We gaan proberen deze vorm de volgende wedstrijden vast te houden.

Toch wil ik nog wat vaker de 0 proberen te houden, We krijgen nog teveel tegendoelpunten.

[spoiler=Reactie]Bedankt voor je reactie!

Ik hoop nog meer reacties te ontvangen, maar ondanks dat blijf ik gewoon door updaten!

Geplaatst

mooie novelle man jammer van club keuze maar ook feyenoord hoort thuis in de voetbal wereld:D

ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

6 Oktober 2010 - Het is een prachtige morgen en ik loop richting het trainingsveld, Onderweg kom ik nog een groepje kinderen tegen en ze vragen allemaal om een handtekening. Wie had dat nou ooit gedacht, Een paar weken geleden wisten ze nog niet eens wie ik was. Eenmaal bij het trainingsveld aangekomen zie ik duizenden fans staan. Langzaam loop ik het trainingsveld op, Ik wil hier even van genieten.

Na het applaus van de supporters beginnen we met de training, Het is tenslotte de laatste training op ons eigen trainingsveld voor de wedstrijd tegen Excelsior. Morgen trainen wij nog 1 keer maar dan op het kunstgras op Woudenstein. Toch vraag ik mij nog steeds af waarom zijn er nu zoveel mensen vergeleken bij een normale training... Dan opeens hoor ik wat geroepen, "Danny je moet winnen van Excelsior", En ik antwoord maar met 1 ding: "We zullen er voor zorgen dat we de punten mee terug nemen!".

7 Oktober 2010 - Na een prachtige dag gisteren loop ik nu weer naar het trainingsveld, Maar dit keer wat verder naar Woudenstein. Ook daar staan veel supporters ons op te wachten, "Het is niet te geloven hoeveel deze mensen van de club houden". Klonk uit de mond van de coach. Morgen is de wedstrijd tegen ons "kleine broertje", Maar het is zo makkelijk nog niet, Maar ik kijk uit naar morgen...

[spoiler=Uitleg]Het is misschien een andere update dan jullie gewend zijn van mij, maar toch wou ik het is op deze manier proberen.

Graag hoor ik natuurlijk nog tips.

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

8 Oktober 2010 - De dag dat het allemaal moet gebeuren...

Het is pas 7 uur 's ochtens en ik mijn wekker gaat alweer, Het is tijd om op te staan. Nadat ik me heb omgekleed loop ik gelijk naar beneden en ontbijt even snel en lees dan nog even de verslagen van mijn scouts door. Inmiddels is het alweer 09.00 en ik ga alweer richting Rotterdam, Eenmaal onderweg in de auto, stopt de auto ermee. Hij is niet meer aan de praat te krijgen... Ik probeer mensen van de staf te bellen maar ook mijn provider ligt eruit, Dit zul je net zien. Dan maar wachten totdat er iemand van de club langskomt....

10:30 - Ik zit nog steeds langs te weg te wachten totdat er een bekende langskomt waarmee ik mee zou kunnen rijden, Maar helaas nog niemand te zien. Maar wacht eens even... Is dat niet de auto van Alex Pastoor? De trainer van Excelsior? Ik loop iets naar voren zodat hij me beter kan zien en zwaai met me armen, Maar hij lijkt me niet te zien en rijdt door... Even later zie ik weer dezelfde auto, Hij had me dus toch gezien gelukkig... "Hey Danny wat doe jij hier nou?". Ik leg het hele verhaal uit en hij begint erom te lachen, Gelukkig kan ik meerijden en hij brengt me naar de Kuip. "Bedankt he Alex!".

Zo dat was me het ritje wel weer,

Ondanks de rit hebben we toch een mooi resultaat weten te halen.

Ook de andere wedstrijden vielen niet tegen, Hieronder zie je de wedstrijden staan.

Excelsior 0 - 1 Feyenoord

1x Di Santo

Wat een wedstrijd,

De hele wedstrijd bleef het 0-0 tot de 88ste minuut, Di Santo haalt uit en de bal vliegt strak in de kruising.

Feyenoord 1 - 0 ADO Den Haag

1x Wijnaldum

Niet onze beste wedstrijd,

Maar ondanks dat houden we toch de 0 en hebben we de 3 punten.

Feyenoord 2 - 1 De Graafschap

1x Wijnaldum

1x Castelen

Het gaat niet al te best,

Maar de punten blijven wel komen, Dan toch liever de punten dan mooi voetbal zeg ik altijd maar.

Geplaatst

Ziet er goed uit...

succes met de op één na lelijkste club van Nederland

Geplaatst

Goede reeks, GZD!

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Europa League - Het is pas 3 dagen geleden dat we onze wedstrijd tegen Excelsior hebben gespeeld en we mogen nu alweer aan de bak. Dit keer tegen een wat moeilijkere tegenstander, Niet wat moeilijker maar heel moeilijk. We moeten namelijk tegen Benfica in de Europaleague voor de poulefase.

KNVB Beker - Ook komen we deze reeks in de KNVB beker in actie, Deze wedstrijd moeten we tegen sc Cambuur Leeuwarden. Op papier een makkelijke tegenstander maar in de beker is tegenwoordig elke tegenstander lastig. Mochten we deze wedstrijd weten te winnen moeten we tegen Ajax in de volgende ronde.

Eredivisie - Als laatste spelen we 2 Eredivisie wedstrijden,

We spelen 1x uit tegen NEC Nijmegen en 1x thuis tegen de titelverdediger FC Twente.

Niet de makkelijkste maar we gaan ons best doen.

Europa League

Benfica 1 - 0 Feyenoord

Jammer genoeg geen punten weten te pakken,

De volgende ronde halen word nog lastig

KNVB Beker

sc Cambuur Leeuwarden 2 - 2(p) Feyenoord

1x Smolov

1x Wijnaldum

Het was niet onze beste wedstrijd,

Gelukkig wisten we toch nog na penalty's te winnen.

Eredivisie

NEC 3 - 3 Feyenoord

1x Babos (e.d)

1x Smolov

1x Wijnaldum

Slechte wedstrijd,

We zitten even een in een dip...:(

Eredivisie

Feyenoord 1 - 1 FC Twente

1x Smolov

De punten moeten echt komen,

Met telkens een gelijkspel redden we onze doelstelling nooit.

[spoiler=Reacties]Bedankt voor alle reacties!

Dit motiveert mij echt enorm, Ik zal zo snel mogelijk weer een update maken.

Geplaatst

Gaat nog niet zo goed, ziet er wel aardig uit allemaal.;)

Geplaatst

geen al te beste periode, hopelijk kom je er snel weer bovenop. :)

Geplaatst
  • Auteur

of3sz5.png

Na een reeks slechte resultaten moeten we nu toch echt vol aan de bak, Dit keer de return tegen Benfica voor de Europa League poulefase. Het is alles of niets. We moeten winnen, En dat zal niet gemakkelijk worden.

Voorbeschouwing - "Team we kunnen nog gemakkelijk de volgende ronde halen, Maar we zullen er wel echt voor moeten vechten. Je mannetje laten lopen kan niet meer op dit niveau en mocht iemand ze mannetje laten lopen, Dan moet de ander die over nemen. We gaan gewoon vol voor de winst!". Aldus Ron Vlaar.

1e Helft - We zijn pas een minuut bezig en er is al een grote kans voor Feyenoord, Castelen speelt zich goed vrij en geeft hem voor op Di Santo, Di Santo weet jammer genoeg niet het net te vinden en kopt de bal hoog over. Het begin ziet er al aardig uit voor Feyenoord. Na 15 minuten spelen komt Benfica er dan uit met een counter, En het is al gelijk raak 0-1. De supporters van Feyenoord houden er nog vertrouwen in en blijven hun club steunen.

2e Helft - De rust is weer voorbij en de spelers beginnen aan de 2e helft, Feyenoord zal alles op alles moeten zetten om de volgende ronde van de Europa League nog te kunnen halen. En dat blijkt ook snel, In de 53e neemt Bruins een corner, De bal komt op het hoofd van Vlaar, en hij kopt de bal in de rechterhoek. 1-1. Toch drukt Feyenoord niet echt door en ziet het er niet rooskleurig uit. Feyenoord wisselt 2 spelers, Schaken komt erin voor Wijnaldum, En Smolov voor Bruins. Castelen mag ondanks een slechte wedstrijd toch blijven staan.

Slotfase - Het ziet er niet best uit voor Feyenoord en er zijn nog maar 10 minuten te spelen, Weten ze de wedstrijd nog te winnen? 81ste minuut, Benfica komt er weer met een snelle counter uit, Dit ziet er niet best uit voor Feyenoord, Maar de bal gaat hoog over. Het is inmiddels alweer de 88ste minuut en Castelen heeft de bal aan ze voet rond de middelijn, 1 man voorbij en hij zoekt de buitenkant op. Hij kapt nog een man uit en sprint naar binnen. Op de 16 maakt hij een schijnbeweging en schiet dan op doel.... En ja hoor!!! de 2-1 staat op het scorebord, Romeo Castelen schiet Feyenoord naar de winst![/b]

Feyenoord 2 - 1 Benfica

1x Vlaar

1x Castelen

Wat een wedstrijd!

We hebben de winst weten te pakken in een knotsgek duel. De volgende ronde is nog te halen!

[spoiler=Reactie]Bedankt weer voor alle reacties:D

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update komt misschien vanavond of morgen ochtends pas weer,

Dan de maand November

Geplaatst

Prachtige overwinning! Trek deze lijn nu ook door in de competitie.

Geplaatst

Mooie overwinning tegen Benfica_O_ Goed dat je castelen hebt laten zijn. ;)

Geplaatst

Je titels zijn wat voorspelbaar, want iedereen heeft de titel terug naar de top nu wel eens gehad. Je moet vooral daar origineler in zijn, want dat bepaald wie gaat kijken. Een interessante titel trekt meer mensen.

Lekker resultaat at Benfica, misschien moet je meer met screentjes werken.

Geplaatst

Ik had deze novelle nog niet eens gezien :P Ik zag net nog even je transfers en je hebt heerlijk gecasht! Mooie overwinning op Benfica!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]