Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

fawh0p.png

Nieuwe hoofdcoach voor Willem II

Tilburg – Nadat Willem II vorig seizoen van faillissement is gered zochten ze naar een nieuwe coach. Deze hebben ze na lang zoeken gevonden. Vandaag is bekend geworden dat Jan Janssen(Tilburg, 2-7-1967) de nieuwe hoofdcoach van Willem II is.

Janssen voldoet aan profiel dat wij als Willem II hadden geschetst. We wilde iemand hebben die een Willem II hart heeft, die niet bekend staat in het voetbal zodat hij iedereen kan verbazen, die graag met jeugdige speler werkt en die graag aan de toekomst van de club denkt. Dit hebben we nu eindelijk gevonden met Jan Janssen.

Jan Janssen heeft vandaag een contract getekend waardoor hij 2 jaar bij Willem II werkzaam blijft, hij zal €450,000 per jaar gaan verdienen en als Willem II degradeert kan de club hem ontslaan of Janssen krijgt een salaris verlaging van 25%.

foto-contract-pen-officieel-tekenen-getekend-kantoor-akkoord-accoord-deal-koop-v_CM.jpg

Jan Janssen is een trotse man die blij is dat hij trainer van Willem II is. ‘Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben met deze kans van Willem II. Je droomt als trouwe supporter altijd dat je daar kunt voetballen, dat was voor mij al lang niet meer aan de orde, dus wilde ik graag trainer worden. Dat dit nu is, kan ik niet beschrijven’.

• Antwoorden 68
  • Weergaven 201
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Nieuwe hoofdcoach voor Willem II

Tilburg – Nadat Willem II vorig seizoen van faillissement is gered zochten ze naar een nieuwe coach. Deze hebben ze na lang zoeken gevonden. Vandaag is bekend geworden dat Jan Janssen(Tilburg, 2-7-1967) de nieuwe hoofdcoach van Willem II is.

Janssen voldoet aan profiel dat wij als Willem II hadden geschetst. We wilde iemand hebben die een Willem II hart heeft, die niet bekend staat in het voetbal zodat hij iedereen kan verbazen, die graag met jeugdige speler werkt en die graag aan de toekomst van de club denkt. Dit hebben we nu eindelijk gevonden met Jan Janssen.

Jan Janssen heeft vandaag een contract getekend waardoor hij 2 jaar bij Willem II werkzaam blijft, hij zal €450,000 per jaar gaan verdienen en als Willem II degradeert kan de club hem ontslaan of Janssen krijgt een salaris verlaging van 25%.

foto-contract-pen-officieel-tekenen-getekend-kantoor-akkoord-accoord-deal-koop-v_CM.jpg

Jan Janssen is een trotse man die blij is dat hij trainer van Willem II is. ‘Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben met deze kans van Willem II. Je droomt als trouwe supporter altijd dat je daar kunt voetballen, dat was voor mij al lang niet meer aan de orde, dus wilde ik graag trainer worden. Dat dit nu is, kan ik niet beschrijven’.

Geplaatst

Succes!

Geplaatst

succes in tilburg ;)

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

De trainer aan het woord

In deze rubriek zal de trainer elke maand een stuk vertellen over de afgelopen maand. Nu we dit voor het eerst doen, is hij nog geen maand aanwezig. We gaan het dus hebben over de algemene dingen hebben, zoals de spelers, jeugdspelers, formatie, tactiek, transfers, wie de aanvoeder wordt en de financiën van Willem II.

Spelers

Ik verwacht van de spelers veel inzet, ze moeten trots zijn op het shirt. Ze moeten zich voor de volle 100% inzetten. Natuurlijk moeten ze ook wel een balletje kunnen trappen, maar ze moeten wel inzet tonen. Anders zitten ze zo op de bank.

Jeugdspelers

We willen in de toekomst minimaal 50% van de selectie hebben die uit onze eigen jeugd komt. We gaan dus zorgen dat ons trainingscomplex en jeugdcomplex verbeterd word. Ook willen we jeugdige spelers gaan halen die rond de 15 á 16 jaar zijn zodat ze in ons B elftal kunnen ontwikkelen en op z’n duur bij ons in het 1ste gaan spelen.

Formatie

Ik weet nog niet welke formatie we volgend jaar gaan spelen. Natuurlijk met 11 man, waarvan 1 keeper. Maar hoe de andere 10 zullen staan weet ik nog niet. Dat zal ik in de voorbereiding gaan uitzoeken. Het heeft natuurlijk ook met de spelers te maken.

Tactiek

Je wilt als voetballer altijd winnen, dus ga je aanvallen. Dat zullen wij ook gaan doen, maar we gaan wel oppassen voor de counters van onze tegenstanders. We gaan dus zorgvuldig aanvallen en er zo voor zorgen dat we kunnen scoren.

Transfers

Hier kan ik ook nog niets over zeggen. We willen de selectie natuurlijk versterken, er zijn dan ook wel posities die ik graag versterkt zie worden. Maar om dat nu al te gaan roepen vind ik iets te voorbarig. We zijn pas een week aan het trainen, sommige spelers hebben zich nog niet kunnen bewijzen, maar zullen dat de aankomende weken gaan doen!

We gaan ons wel richten op jonge spelers die als het mogelijk is ook transfervrij zijn. Zodat we niet veel geld hoeven uit te geven. Maar als het niet anders kan zullen we dit zeker doen!

Aanvoeder

Zoals het er nu naar uitziet zal Arjan Swinkels de aanvoerdersband om zijn arm krijgen, Maikel Aerts zal na Swinkels aanvoeder zijn en Boutahar zal als 3e aanvoerder fungeren.

Arjan-Swinkels.jpg

Financiën

Willem II staat op dit moment 3,7 miljoen in de plus. Dit willen we zo houden. Dat zal ook wel lukken aangezien we geen lening hebben. Bij de salarissen maken we nog wel een klein verlies, maar dit gaan in de zomer oplossen door enkele dure bankzitters te verkopen.

Geplaatst

Succes bij Willem II

En je updates zijn echt overzichtelijk.

ik zou zeggen, ga zo door:D

Geplaatst

Nu al een schitterend begin en succes bij Willem II.

Geplaatst

Leuke naam als manager, heb ik ook ooit eens gebruikt als naam voor de manager :P

Geplaatst

Veel succes in Tilburg, hopelijk kun je ind e eredivisie blijven :).

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Willem II verkoopt 2 spelers

Willem II heeft gedaan wat de nieuwe hoofdtrainer al zei, ze hebben dure bankzitters verkocht. Vandaag heeft Willem II namelijk bekend gemaakt dat Danny Schenkel en George Mourad vertrekken bij Willem II. Danny Schenkel vertrekt voor een €550.000,- naar Roda JC. George Mourad vertrekt voor €450.000,- naar Peterbourgh.

37260_news.jpg

Danny Schenkel kwam vorig jaar transfervrij over van Sparta, de bedoeling zou zijn dat hij de verdediging van Willem II zou gaan leiden, maar na een paar duels in de Eredivisie leek hij toch niet geschikt voor deze rol. Daardoor is hij naar de bank verhuist en speelde in dit jaar maar 14 eredivisie wedstrijden. Voordat hij naar Willem II kwam speelde hij voor Sparta, Telstar en amateurclub DWS.

w050409willem2naci_1089176b.jpg

George Mourad twee jaar geleden naar Willem II, ook hij kwam transfervrij over. Hij zou de spits zijn waar Willem II naar zocht, een spits die de bal vast kan houden, die goed kan koppen en die goed kan scoren. In de twee jaar dat hij bij Willem II zat, heeft hij bewezen dit niet te zijn. Hij kwam in totaal 32 wedstrijd in het veld, grotendeels als invaller en scoorde maar vier keer. Voordat hij naar Willem II kwam speelde hij voor IFK Göteborg, Brescia en Västra Frölunda.

Iedereen bedankt voor het reageren, het is erg motiverend als je zoveel reacties krijgt!

Geplaatst

mooi verkocht.

Geplaatst

Goede verkopen...

Toch mooi dat Mourad in ieder geval iets bewezen heb ;) heheh...

Snapte toch al nooit zo goed wat ze bij Willem II met hem moesten maar ok ;)

Geplaatst

Goed verkocht hoor (y).

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen weer bedankt voor zijn reactie, hier nog even een update voordat ik ga werken.

fawh0p.png

Willem II trekt nieuwe keeper aan

Willem II heeft bekend gemaakt dat het een nieuwe keeper heeft toegevoegd aan de selectie. Het gaat hier om de 20-jarige Silviu Lung Jr. Deze jonge doelman komt uit Roemenië al lijkt zijn naam op een Japanner of een Chinees. Willem II heeft €210.000,- betaald aan FC Universitatea Craiova. Hij zat hier dus nog op school en voetbalde tegelijk er tijd. Lung Jr. zal in Nederland zijn studie afmaken.

364-24480-silviulungjrdreapta.jpg

Deze jonge doelman speelde pas 7 wedstrijden in het eerste van FC Universitatea Craiova. Waar hij al wel vanaf 2004-2005 bij zit. Lung jr. zal bij Willem II de strijd aan gaan met Niki Mäenpää om de plaats onder de lat. Hier door kunnen we concluderen dat Maikel Aerts mag vertrekken bij Willem II. Dit zou zijn omdat hij te duur is voor Willem II.

[spoiler=Screen Silviu Lung Jr.]

1q0dbq.png

Geplaatst

Leuke keeper...

Zal inderdaad niet veel onderdoen voor Mäenpää denk ik zo...

GZD!!

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Maikel Aerts vertrekt bij Willem II

Maikel Aerts vertrekt bij Willem II, nadat Willem II al een vervanger voor hem gekocht had werd het voor Aerts duidelijk en ging hij zelf opzoek naar een andere club. Er waren verschillende clubs geïnteresseerd in deze doelman. Aerts vertrekt naar Zuid-Frankrijk waar hij gaat spelen voor AS Monaco. AS Monaco betaalde ruim 2 ton voor de keeper.

media_xl_146209.jpg?20100603152307

Maikel Aerts kwam drie seizoen uit voor Willem II, daarin speelde hij 60 wedstrijden waarvan geen 1 als invaller. Willem II kocht de doelman over van Feyenoord voor €100.000,-. Voordat hij bij Feyenoord speelde kwam Aerts uit voor RBC, Germinal Beerschot en FC Den Bosch.

‘Willem II is een hele mooie club, maar nadat de nieuwe trainer bekend maakte dat ik mocht vertrekken ben ik met mijn zaakwaarnemer meteen gaan zoeken naar een nieuwe club. Die hebben we uit eindelijk gevonden in Monaco. Ik wil wel alle fans van Willem II bedanken voor de steun die ik de afgelopen jaren heb gehad!’

Geplaatst

Silviu Lung jr is een HELD _O_. Bij mijn novelle staat hij in 2013 bij PSV in de basis, dus je hebt echt een held gecontracteerd. Verder zijn je updates erg overzichtelijk, alleen 1 tip, ik zou proberen 1 vaste maat voor de plaatjes te doen zodat ze even groot zijn, dat ziet er wat netter uit :thumb:. KIU!

Geplaatst

Leuk begin, en het gaat in ieder geval goed met het verjongen van je selectie;)

Nu nog een goed seizoen draaien en een nieuwe held is geboren...GZD

Geplaatst

leuk om dit zo te lezen.

ik ben, net als jij, ook met Willem II begonnen, en heb voor mijzelf als doelstelling om binnen 5 jaar kampioen van de eredivisie te worden met Willem II.

ik heb, in tegenstelling tot jou, Mourad, Schenkel en Aerts, niet verkocht.

en ik begon met 0 euro transfergeld, en een negatieve salarispost.

omdat ik al wist dat ik in een 4-1-2-1-2 opstelling wilde gaan spelen, mijn buitenspelers verkocht.

dus vanaf dag 1 al Veloso, Zijler, Gregoire, Schnitzel (ben ff zijn naam kwijt :evil:) en nog 3 spelers verkocht.

achteraf te weinig voor gekregen, maar 3 a 4 miljoen aan overgehouden.

Janga en van Loon zijn overgehevend naar de 1e selectie.

en heb nu een VL en een AMC aangekocht voor een zeer schappelijke prijs.

ik zal deze novelle echt in de gaten gaan houden :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]