Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

das mooi ... Aerts vink zown koekebakker...

• Antwoorden 68
  • Weergaven 199
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
das mooi ... Aerts vink zown koekebakker...

hopen dat zijn roemeentje het beter gaat doen ;sm;

Geplaatst

Dat weet ik wel zeker...

ziet er netjes uit man

Geplaatst
hopen dat zijn roemeentje het beter gaat doen ;sm;

dat denk ik wel... ;)... slechter in ieder geval niet hehe

Geplaatst

ik zal thuis eens mijn resultaten ook posten.

kijken of ik het ook een beetje goed kan doen.

heb iig mijn oefenwedstrijd tegen Willem II B met 6-0 gewonnen, en de andere 2 oefenwedstrijden (ben de namen van de tegenstanders ff kwijt) ook gewonnen met 1-2 en 5-0 geloof ik.

op naar de competitie :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen bedankt voor zijn reactie, Swazi, leuk dat je ook met Willem II bent begonnen. We spelen denk met een andere databasee aangezien ik gewoon transfergeld kreeg.

fawh0p.png

Roel Brouwers tekent bij Willem II

Willem II heeft een nieuwe centrale verdediger aangetrokken. Het gaat hier om de Nederlander Roel Brouwers, die uitkwam voor Borussia Mönchengladbach. Willem II heeft 1 miljoen betaald voor deze speler. Dit is volgens Spijkers de zomeraankoop van Willem II.

Roel Brouwers zal samen met Arjan Swinkels in het hart van de verdediging gaan spelen en zal voor de rust moeten gaan zorgen achter in bij Willem II. Brouwers was blij met deze club, ‘Willem II is aan een mooi project begonnen, en aangezien ik Jan Janssen al langer ken wilde ik graag hier komen voetballen’ aldus de blije Roel Brouwers.

foto_987_roel-brouwers-mogelijk-naar-oranje.jpg

Janssen was ook blij met deze transfer. ‘We hebben het lang stil kunnen houden, maar Willem II was al een tijdje geïnteresseerd in Brouwers, maar nu hadden we eindelijk de mogelijkheid om hem te halen dus hebben we dat ook meteen gedaan. Wij zijn blij dat hij bij ons komt voetballen’.

Roel Brouwers speelde voordat hij naar Willem II ging 2 jaar voor Borussia Mönchengladbach, 2 jaar voor Paderbom en daarvoor nog 4 jaar bij Roda JC. In totaal kwam Brouwers 162 keer in actie en scoorde daarin 12 keer.

[spoiler=Screen Roel Brouwers]2n6fayr.png

Geplaatst

Goede aankoop!!..

Voor willem II absoluut een meerwaarde...

Geplaatst

ik speel met een kleine database.

heb nog een vrij langzame ouwe pc haha.

en dan met de competities van Ned, Ita, Spa, Dui, Eng, Fra, Bra, Arg geloof ik.

ja idd erg leuk.

kunnen we af en toe eens wat vergelijke haha.

kan ik hier straks ook screenshotjes plaatsen ?

of is dit niet het juiste topic daarvoor ?

wil je novelle niet verpesten met mijn verhaal...

Geplaatst
  • Auteur

Weer bedankt voor de reactie's, Swazi, als je wilt kun je ze anders naar mij PMen ;)

fawh0p.png

Willem II raakt weer 3 spelers kwijt.

Willem II heeft vandaag weer 3 spelers verkocht. Het gaat hier om Said Boutahar, Marlon Pereira en Paul Quasten. Willem II krijgt voor dit drietal 1,8 miljoen. Boutahar vertrekt voor 1,5 miljoen naar Panathinaikos, Pereira vertrekt naar Peterborough, waar ook George Mourad speelt en Qausten gaat voetballen bij Swansea

media_xl_89898.jpg

Said Boutahar speelde 3 seizoenen voor Willem II, daarn speelde hij 72 wedstrijden en scoorde daar 10 keer in. Voordat hij naar Willem II ging speelde hij voor NEC, RKC, Excelsior en Feyenoord. In totaal kwam hij tot 210 wedstrijden waarin hij 38 keer scoorde.

36053.jpg

Voor Marlon Pereira was dit zijn 2e seizoen onder contract bij Willem II, hij kwam vorig seizoen alleen niet tot spelen, Janssen vind hem niet goed genoeg voor Willem II en heeft hem daarom verkocht.

Image.aspx?object=News&image=dalet_497266_000ebaa6.jpg

Paul Qausten speelde vorig seizoen voor het eerst bij Willem II, daarin speelde hij 12 wedstrijden en scoorde 1 keer. Daarna raakte hij geblesseerd en kwam het hele seizoen niet meer in actie voor Willem II. Voordat hij naar Willem II kwam speelde hij voor Volendam waar hij 80 wedstrijden speelde en 8 keer wist te scoren in 4 seizoenen

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Willem II huurt spits van Fulham

Willem II heeft vandaag een spits gehuurd van Fulham. Het gaat hier om de Nederlander Danny Hoesen. Hoesen is pas 18 jaar en zal bij Willem II de strijd aangaan met Ronnie Reniers en Frank Demouge. Willem II heeft geen som betaald voor het huren van Hoesen, ook word het salaris betaald door Fulham waardoor Willem II geheel kosteloos een spits huurt. Willem II kan hem het hele seizoen overnemen voor een bedrag van €600.000,-

hoesen%5B1%5D.jpg

Danny Hoesen kwam uit de jeugd van Fortuna Sittard waarna hij vertrok richting Fulham. Hier speelde hij 1 jaar in het 2e team van Fulham en scoorde daar geregeld, maar het kwam voor de jonge Nederlander nooit tot een officieel wedstrijd voor Fulham 1.

Hoesen:’Ik wil bij Willem II aan speelminuten komen zodat ik met meer ervaring terugkeer bij Fulham. Tenzij ze mij weg willen hebben en ik bij Willem II kan blijven’

[spoiler=Screen Danny Hoesen]2dr6gqf.png

Geplaatst

Spitsje met potentie..

Ga zo door jongen je brengt het leuk ... leuke manier van schrijven, en je lay out is simpel maar duidelijk en overzichtelijk!

KIU!

Geplaatst

ziet er echt goed uit.

ik ben alweer klaar met mijn 5e wedstrijd in de competitie.

ff kijken hoe jij het doet :)

maarre je brengt het goed man.

Geplaatst

Leuke transfers voor Willem II. Niet degraderen moet zeker lukken, misschien zit linkerrijtje er wel in :)

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Willem II speelt in laatste test gelijk

Willem II heeft in de laatste test van de voorbereiding gelijk gespeeld tegen Mallorca. Willem II kende een lange voorbereiding met vele tegenstanders. Er werden 8 wedstrijden gespeeld waarvan er 4 werden gewonnen en 4 gelijk werden gespeeld. Willem II scoorde 16 keer en kreeg er 6 tegen.

167ukpg.png

Zoals je kunt zien speelde we bijna alles uit, behalve het eerste duel tegen ons B elftal en tegen Mallorca, wat onze laatste test was plus hier werden de spelers gepresenteerd. Het was dus onze open dag.

Janssen: ‘We hebben in de voorbereiding goed gespeeld, maar er waren vaak slordigheids foutjes waardoor we de wedstrijd niet in winst konden omzetten. Wat ik in de laatste wedstrijd tegen Mallorca heb gezien is goed. We waren de betere, kregen de kansen alleen was de keeper van Mallorca heel goed aan het keepen waardoor we op 1-1 bleven steken.’

Geplaatst

Hopen dat het dan een voorbode is van het seizoen... Dat het enkel de keeper was die dwarslag.. met je selectie moet je een eind kunnen komen...

GZD

Geplaatst
Hopen dat het dan een voorbode is van het seizoen... Dat het enkel de keeper was die dwarslag.. met je selectie moet je een eind kunnen komen...

GZD

het valt me op dat de voorbereidingswedstrijden een stuk 'makkelijker' gaan dan de competitiewedstrijden.

Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar de 1e 5 wedstrijden tegen Vitesse, Utrecht, Heracles, Sparta en AZ :whistle:

hoop echt dat jij het beter doet dan ik :oops:

Geplaatst

Zeer knap om gelijk te spelen tegen Mallorca. Mooi ingekocht en lekker verkocht: kortom, het wordt een mooi seizoen. Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Het werkt zeker motiverend.

fawh0p.png

3e doelman Willem II vertrekt

Ariën Pietersma is vertrokken bij Willem II, hij was op dit moment de derde doelman van Willem II. Hij is voor €80.000,- vertrokken naar Fulham. Pietersma speelde geen 1 wedstrijd voor Willem II.

Pietersma begon zijn keepercarrière bij NAC Breda, daar speelde hij in de jeugd, maar werd in maart 2007 veroordeeld tot 240 uur dienstverlening en een maand voorwaardelijke gevangenisstraf omdat hij met een vriend twee woninginbraken had gepleegd, daarna ging hij op huurbasis naar RBC, waar hij niet speelde, toen vertrok hij naar Willem II, waar hij ook al niet speelde, toen vertrok hij weer naar RBC, dit maal kwam hij 11 keer in actie. Dit jaar kwam zat hij bij Willem II weer op de tribune waardoor hij weg wilde.

Geplaatst

heheh... een speler van Breda naar Tilburg... zullen ze leuk gevonden hebben hehehe...

Woninginbraken?? hehe.. is da echt gebeurd of is da voor je verhaal???

Geplaatst
Dat is echt gebeurd ;) Kijk maar op Wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ari%C3%ABn_Pietersma

Wat een panneNkoek dan.. ;)... als je prof voetballer ben ( toch een soort van publiek bezit ook al is het "maar" RBC oid) dan doe je zoiets toch niet?? lijkt mij .. nah jah...

Wel orgineel en leuk in je verhaal verwerkt...

KuTgW

Geplaatst
  • Auteur

fawh0p.png

Jonathan Reis op huurbasis naar Willem II

Willem II heeft vandaag bekend gemaakt dat ze de Braziliaanse spits van PSV hebben gehuurd, het gaat hier om Jonathan Reis. Willem II was op zoek naar een spits en die hebben ze nu gevonden. Willem II betaald geen huursom en ook het salaris wordt niet betaald. Willem II kan Reis voor €70.000, overnemen van PSV.

Jonathan-Reis_2390412.jpg

Jonathan Reis speelt sinds het seizoen 2007-2008 voor PSV, daarvoor kwam hij uit voor Atlético Mineiro in Brazilië. In het eerste jaar van PSV kwam hij 3 keer in actie waar hij niet in wist te scoren, maar in de 3 wedstrijden speelde hij maar 5 minuten. In zijn 2e seizoen bij PSV was hij op het zijspoor beland, hij had ruzie met de trainer en kwam vaak niet opdagen, Hij werd toen verhuurd aan FC Tupi uit Brazilië. Nu is hij terug in Nederland en gaat hij voor zijn kans bij Willem II.

[spoiler=Screen Jonathan Reis]311p35k.png

Geplaatst

Mooie transfers tot nu toe, succes in de competitie :).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]