Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 150
  • Weergaven 389
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
ik had dit al heel lang in mijn hoofd.

Ik organiseer deze novelles al anderhalf jaar en al is dat zo. Dan is het nog niet chique dat je het niet ff vraagt aan degene die er al mee bezig is.

Geplaatst
  • Auteur

straks wel als alle teams gekozen zijn.

Geplaatst

ik trek me terug...sorry maar vind het inderdaad niet echt tof dat je het idee jat...

Geplaatst
Kerel ga fucking niet ontkennen dat je dit idee niet hebt gejat, wat Kelvintje is er al tijden goed mee bezig en heeft er zelfs de IDS mee gehaald.

Gast wat dan nog? Het is toch leuk dat meerdere dit gaan doen. Ga je kleine zusje ofzo irriteren...

Geplaatst
dit wordt een novelle waarbij 19 mu leden een team gaan kiezen uit de premier league , elk team heeft een bepaald bedrag waarvoor je spelers mag kopen op de website transfrmarkt.co.uk,maar eerst moeten er teams worden gekozen ,succes, je team mag max. 30 spelers hebben min. 16.

man utd 100.000.000: Rick1903

chelsea 100.000.000 OzZy

arsenal 100.000.000 Thierryvane

liverpool 100.000.000 WHCC1

man city 100.000.000 Reidar

everton 90.000.000 Secho

tottenham hotspur 90.000.000

fulham 90.000.000

west ham 90.000.000 RaymonTHFC

blackburn 90.000.000

sunderland 80.000.000

stoke 80.000.000

newcastle 80.000.000

west brom 80.000.000

birmingham 80.000.000

wigan 50.000.000

wolverhampton 50.000.000

west brom 50.000.000

blackpool 50.000.000 Jeroen1990

aston villa 80.000.000 Pantofola

Geplaatst
Gast wat dan nog? Het is toch leuk dat meerdere dit gaan doen. Ga je kleine zusje ofzo irriteren...

het is zeker leuk als meerdere het hebben.

maar hij moet het dan wel ff overleggen...

Ik had op een gegeven moment ook een soort idee dat hetzelfde was als een ander. heb ik ff een pm gedaan om te overleggen...

nooit problemen...

maar dit is echt hetzelfde

Geplaatst
  • Auteur

leuk dat je blackpool hebt genomen.

Geplaatst

Natuurlijk had hij het eerst even moeten vragen, maar om er zo'n probleem van te maken. :cab:

Geplaatst

ajax_fan_1992 - blackburn

erg leuk en jammer dat je het niet hebt gevraagt maar dan weet hij het nu voor de volgende keer. voor de rest ik hoop dat je het echt vol gaat houden want de vorige keer dat ik met zoiets meedeed stopte hij omdat het teveel werk was. voor de rest suc6.

Geplaatst
Volgens mij zou Aston Villa 90M moeten krijgen, aangezien het de laatste twee jaar 6e is geworden en t/m #9 op je lijstje 90M krijgt.
Geplaatst
Natuurlijk had hij het eerst even moeten vragen, maar om er zo'n probleem van te maken. :cab:

Ik spreek jou nog wel als jij eens een keer een novelle hebt waarin je al je tijd en moeite steekt en iemand anders opeens er meer doorgaat. Je hoeft niet direct als een Duitser te reageren.

Geplaatst
Ik spreek jou nog wel als jij eens een keer een novelle hebt waarin je al je tijd en moeite steekt en iemand anders opeens er meer doorgaat. Je hoeft niet direct als een Duitser te reageren.

Jij bent de eerste die zo reageert, terwijl het jou idee niet eens is. Als er dus iemand recht heeft om zo te reageren is het Kelvintje. ;)

Geplaatst
  • Auteur

jullie mogen alvast jullie selectie opsturen.

Geplaatst
Jij bent de eerste die zo reageert, terwijl het jou idee niet eens is. Als er dus iemand recht heeft om zo te reageren is het Kelvintje. ;)

Ik neem het op voor Kelvintje, die gewoon genaaid wordt. Maar ik hou voor de rest op, want toen ik iets zei van die kerel die Pantofola had genaaid kreeg ik al een waarschuwing van een mod en ik heb geen zin in meer gezeik.

Geplaatst
  • Auteur

er zijn nog 7 clubs over.

Geplaatst

Eerst zeg je dat je het niet van Kelvin hebt, maar vervolgens gaat alles precies zo in zijn werking als bij Kelvin. Ik vind het een beetje zwak. Kom gewoon met je eigen ding en kopieer niet van anderen. Als je dit in overleg hebt gedaan oke, maar dat heb je niet want dat geeft hij zelf al aan.

Geplaatst
  • Auteur

nog 6 teams over.

Geplaatst
Moet je dat nou elke keer zeggen...

Anders krijgt hij geen reacties op zijn novelle omdat het gejat is. Hij moet toch ergens reacties vandaan halen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]